רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 947 צפיות
בזמן החלפת השמן התגלה שיש סדק קטן בחלק שנקרא ע"י המכונאי כ-g137. החלק ניראה עפ"י התיאור ככוס (בגודל כקופסת קוטג) התיאור היה בטלפון, נימצא מאחורי הקרטר (מיועד לשמן גיר) יש צינורית מחוברת. ועכשיו לעזרה: מה שם החלק (אנגלית, עיברית)? האם ניתן להשיגו בארץ? תודה.
הודעה אחרונה מאת danigo, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב לחברי הפורום, אני מעוניין לקנות אוטו ישן כבר משופץ.. השאלה שלי , אני אמור לקחת אותו לבדיקה?למכון רישוי?לא יצחקו עליי? הרי אני רוצה לדעת מה אני קונה , מה עושים במקרה כזה?
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי חיפושית 72 1300 S ואני ל יודע איזה מצבר מתאים לה כמה אמפר... מה המלצתכם?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 3 תגובות
- 842 צפיות
http://www.madle.org/eog05e.htm אהבתי במיוחד את האסטון מרטין, BMW וכמובן, הקורבט 54.
הודעה אחרונה מאת mabootoo, -
- 0 תגובות
- 650 צפיות
הסניף המקורי נפתח ב-1953 ומה יותר מתאים מלהגיע לשם עם מכונית תואמת. כוכבת הטיול הפעם היא קרייזלר ניו-יורקר 48', מנוע 8 ציל' בטור עם ראש שטוח, 138 כ"ס ותיבת הלוכים חצי אוטומטית על בסיס fluid-drive(דומה לממיר מומנט אך ללא פונקציית ההכפלה) בתוספת מנגנונים אלקטרו-הידראוליים. בעצם, זו תיבת שני הילוכים עם אוברדרייב, המשתלב עם הרמת הרגל מדוושת הגז בכל אחד מהם. במצב LOW, הידית למעלה ואלו הילוכים ראשון ושני. במצב HIGH, הידית למטה ואלו הילוכים שלישי ורביעי. הערות: *בקלאץ' משתמשים רק להעברה בין המצבים ולהילוך אחורי *כמעט כל הזמן הרכב נמצא ב-HIGH, מאחר והזינוק מהמקום סביר *עמידה במקום מתבצעת עם רגל על הברקס מאחר והמכונית "זוחלת" קדימה כמו גיר אוטומטי מקביל *לחיצה על דוושת…
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, חיפשתי תשובה בפורום ועדיין לא מצאתי - סליחה אם הנושא "טחון". יש לי רכב בסטטוס אספנות. היות והרכב כרגע מושבת, זמן הטסט עבר ולא שילמתי את האגרה. היום קיבלתי מרשות הרישוי תזכורת על אי חידוש רשיון הרכב ובו מפנים את תשומת לבי שכדי לא לשלם אגרה יש לחתום במשרד הרישוי על טופס הפקדה. התזכורת הזו מוזרה בעיני, כי לפי ידיעתי "רכב אספנות פטור מתשלום אגרה בעד תקופה שבה לא היה רשיון הרכב תקף(ואין צורך באישור הפקדה)". מה קורה פה? חשבתי שבבוא העת פשוט אוציא רשיון זמני ואלך לטסט. האם עלי להפקיד את הרשיון? תודה רבה לכם גיא
הודעה אחרונה מאת GTVeloce, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כל כך הרבה צלמים.. כל כך הרבה אנשים.. כל כך הרבה מכוניות.. ואפילו לא תמונה אחת?? אני רואה פה תמונות ממפגשים עם 5 מכוניות... קדימה אנשים.. להתעורר..
הודעה אחרונה מאת madriver, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שאפו לביצוע. רכב כזה לא יצא את שערי המפעל, אלא אם כן בהזמנה אישית ואני בספק.
הודעה אחרונה מאת mister v, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ויש חמישי בשיפוץ באחד מחדרי השינה(כך הוא כותב) ואני גם מאמין לא ואני ביקשתי רק אחד.............
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 905 צפיות
שבוע טוב לחברי הפורום וההנהלה. לא מזמן רכשתי וולוו 83 GLE המיועדת להיות רכב האספנות הבא שלי,הצמיגים המורכבים על הרכב וברשיון הינם 175R14 הצמיגים מסוג אליאנס ומצבם בינוני ,ביררתי עם מכון רישוי וניתן בדגם זה להחליף לצמיגים 195/70/14 ,אם אחליף לצמיגים יותר רחבים זה יפגע משמעותית בתצרוכת הדלק? או בנהיגה כגון היגוי קשה וכדומה? ובכלל מה ההמלצה שלכם ? אודה לכם עך תשובתכם,אלי. נ.ב הרכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית 3 הילוכים המשודכת למנוע 2000 סמ"ק מקורי של הרכב.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
ביואיק סופר 8 סדאנט(2 דלתות פאסטבק). מ ד ה י מ ה
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני עוקב אחרי פורום האספנות לא מעט זמן ואני רואה שיש מעט מאד איזכורים לפול סייז ג'יפ וואגוניר וגלדיאטור ראיתי שבטיול טנדרים לא היה אף לא גלדיאטור אחד וגם בטיול הקשישים שהיה בשבת לא היתה נציגות כלשהיא. גם במיפגשי מועדון החמש בנוקיה לא ראיתי רכבים כאלו . רכבים אלו היו נפוצים למדי בשנות ה60' 70' ו80' חלקם הורכב כאן חלקם יובא לארץ , הם שרתו בצהל, מג'ב ומשטרה וחברת חשמל .וכאילו אין כלום כיום . לעומת זאת שברולט בלייזר וטנדרים שברולט יש ויש. יש הסבר למישהו? אגב לי יש אחד כזה. עוזי
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
אמוץ לא נח לרגע אירגן תוך שעה טיול "תותח" לקהילת בית אל- קהילה נוצרית אוהבת ישראל שגרה בתור קיבוץ באמצע זכרון יעקב. אמוץ כל הכבוד! קיבלה את פנינו מקהלה, והוגש כיבוד קל, קיבלנו הרצאה על ציונות מעשית של אותם אנשים שכל מטרתם היא לתת מכל הלב לעם בציון בקיצור האירוח היה מהלב!
הודעה אחרונה מאת דודי ff 1, -
היינו, נהננו, האלפות היו משכמן ומעלה (כרגיל). חזרנו שבעים ומרוצים. תמונות בקישור הבא: http://picasaweb.google.com/reuven.sommer/AlfaRomeoClassicIsraelTripToMountCarmel6112010#
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.otoli.co.il/magazine/2010-11/Launch.asp?siteId=0&gotopage=62
הודעה אחרונה מאת shaig, -
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
טיול טנדרים אספנות בחסות חב' מכשירי תנועה ומכוניות (2004)בע"מ טיול טנדרים אספנות של מועדון החמש , ביום שבת 06.11.10, לכיוון מושב עופר. 09:00- נפגשים בסינמה סיטי גלילות נסיעה בכביש החוף עד פונדק 'אם הדרך', צומת בית ינאי. 10:00- עצירה לקפה ועוגה ב'אם הדרך'. נסיעה דרך צומת פרדיס למושב עופר הנמצא בסמוך לזכרון יעקב . ביקור בנפחייה של חבר המועדון אורי איילון . בנפחייה נצפה בעבודות ריקוע ובתצוגה של מכוניות כיבוי אש. 13:00- פיקניק אצל אורי איילון בדשא. 13:30- חזרה דרך כביש 4. עצירה להתרעננות בפונדק 'אלונית' קבוץ מעברות ופיזור. (טנדרים אספנות של חברי המועדון זאב שולמן וגידי וולטר- צולמו בהשקת הטנדר דודג' ראם-22.10.10 - למכ…
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בשישי שעבר נסעתי עם הטנדר לבקר חבר שגר לא רחוק, כאשר הגעתי יצאו כל בני המשפחה להתרשם מהטנדר שזה עתה סיים שיפוץ ארוך. כולם התלהבו מאוד אך השכנה ששמעה את ההתרחשות שבחוץ התלהבה יותר מכולם, שכן היא חובבת רכבים ישנים ומחזיקה בחנייה אופנוע BSA שקיבלה במתנה. השבוע קיבלתי טלפון מהשכנה ששאלה אם אני מוכן לקחת את האופנוע תחת חסותי... לרגע חשבתי שאני חולם.... מסתבר שלאופנוע מספר בעיות קטנות, לשכנה אין זמן לטפל בהן וחורה לה שלא נוסעים עליו. לא חשבתי פעמיים, אמרתי לשכנה החביבה שאשמח לדאוג לו ושהוא הגיע לבית חם ואוהב. היום בבוקר הבאתי את האופנוע למחסן, אומנם קצת צפוף עכשיו, אבל שאלו יהיו הצרות שלנו... אין כיף גדול יותר מלהתחיל פרוייקט נוסף, אמנם פשוט יותר, אבל עדיין מרגש.
הודעה אחרונה מאת frik, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
נצפה היום בנתניה ,עצרתי לידו ורציתי לצלם אבל זה רחוב חד סיטרי והיו מכוניות מאחוריי ולא היה לי איפה לעצור בצד, בכל מקרה תהיתי איזה יצרן יצר רכב כזה?
הודעה אחרונה מאת la1234, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מועדוון החמש מזמין לשבת קפה ומצב רוח ברופין 06.11.10 (המפגש מתקיים כל שבת ראשונה של חודש) מפגש שבת בבוקר בחניית תחנת דלק 'פז' שבצומת רופין (2-3 ק"מ צפונית לצומת בית ליד) המפגש מתקיים בין השעות 10:00-13:00. לחברי מועדון החמש ניתנת הנחה של 10% על כל קניה בקפה "ארומה" כנגד הצגת תעודת חבר מועדון בתוקף. בברכה, סמדר- משרד המועדון.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- 19 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
השבוע לרגל האירועים המתקרבים והבאים עלינו לטובה, נפגשים כולם! וותקים וחדשים משקענים וכאלה שפחות אלה שתמיד באים ואלה שבאו בעבר! קבועים ואורחים. ירושלמיים ואזרחי חוץ. נפגשים החל ה-1430 ועד שנימאס... בטוביה רח' שושן 8 י-ם מחכים לכם רן
הודעה אחרונה מאת אקסל, -
בשישי הקרוב שוב ינדוד מפגש שפלה של מועדון החמש כמיטב מסורת השמירה על העניין. הפעם ניפגש הכי קרוב שאפשר כאן בארצנו לאלוויס (אהרון פרסלי ז"ל) ולממפיס. אנחנו נתארח בפונדק אלוויס שבנווה אילן, מקום בו אלפי פריטים שנושאם חד הוא: המלך. התפאורה סביב ובמסעדה כולה נוסטלגיה והמכוניות שלנו ישתלבו נהדר ברקע. המיקום: תחנת "דלק" בנווה אילן, לבאים מהמרכז על כביש 1 - יורדים במחלף אבו גוש חזרה לכיוון ת"א. ימינה בפנייה לנווה אילן וקרית יערים, בכיכר הראשונה שמאלה והתחנה עם הפונדק משמאל (מרחק קצר מכביש 1). שיירה מסודרת לבאים מדרום ומראשון לציון - נק' מפגש על כביש 431 בצד ימין מיד אחרי מחלף כביש 40 (רמלה ביל"ו) לכיוון מזרח. תזוזה בשעה 1430 ללא עיכובים. נקווה למז…
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 992 צפיות
היום התברכנו במספר הפתעות חדשות מרצדס 1980 אופל 1958 אוסטין 1958 וסוסיתא (דגם) שהביא יצרן הדגם היחידי בעולם, בכבודו ובעצמו.
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הגחתי היום לזמן קצר. היה כייף כמו תמיד היו לנו שתי כוניות ישנות חדשות. פורד אדומה ו-וויליס גיפסטר שחורה
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי משימה שעדיין לא התנסייתי בה בעבר ואשמח לעצות מיודעי הדבר.. אני צריך לנקות רביעיית קרבורטורים של אופנוע. הקרבורטורים ישבו זמן רב והלכלוך ושאריות הדלק הישן יצרו סתימות וכמובן גם שכבה כמו לכה צהבהבה שנוצרת מדלק שהתיישן ונרקב. הדיזות די סתומות, בוכנות קצת תקועות וכו'. את אלה אחליף אבל המעברים חייבים טיפול באיזה חומר /ים מומלץ להמיס את הלכלוך הזה? מאיזה חומרים חשוב להיזהר כי יהיו קורוסיביים מדי?.. האם כדאי להכין אמבטיהעם חומר ממיס ולהשקיע בו גם את הגוף עם כל המעברים ?לכמה זמן משאירים את החלקים בחומר ? ובכלל כל עצה טובה תתקבל בתודה.. (אני כמובן יכול לשלוח את כל העסק לשיפוץ כללי בארה"ב אצל המומחים המפורסמים ולקבל את המכלול משופץ לרמת חדש תמורת כ-500-600 $ לפני משל…
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
טוב לחזור ולפגוש חברים סביב השולחן. שוב עלו סיפורי הבירוקרטיה והמלחמות באטימות הפקידים. בני תיבל את הסיפורים בלשון צחה, אבל התמונה הכללית ברורה - הולך ונהיה קשה יותר לייבא, חלקים ורכבים. כך זה נראה: (תדמיינו איך זה נשמע...).
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי ברשותי הונדה CB550 שנת 78 אני מחפש גלגל אחורי ל CB550 או CB750 שגם יכול להתאים את הג'נט שלי אי אפשר לשקם תודה חיים
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב. מזג אויר נהדר, רוחות בריזה שבאו מהיםהקרוב, חברים טובים ומכוניות יפות, בנוסף לקפה שמוגש במפגש, היוו מפגש שישי נעים וחביב. להלן התמונות: כמה תמונות של החברים: ערב טוב ולהתראות אבי נוף.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
אובכן, נכל התחיל מזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=211674&highlight=%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90+%D7%A8%D7%9B%D7%91&page=3 ליתר דיוק- ישבתי יום אחד משועמם, סתם ככה גלשתי ב-e-bay, ואז ראיתי אותו! זו הייתה אהבה ממבט ראשון! אפילו צבע היה מתאים למה, שתכננתי גם ככה! מחיר התחלתי היה 200 יורו. שאלתי את המוכר, האם מוכן למכור למישהו מחו"ל, ועוד לא מנוסה ביבוא, מה שאומר, שיש סיכוי, שהאוטו יהיה תקוע אצלו זמן-מה עד לפתרון של כל הלוגיסטיקה- והתשובה הייתה: כן, בכיף! והחלטה נפלה. המכירה נסגרה בסופו של דבר על 401 יורו, אחרי קרב ממש צמוד עם מישהו. לאוטו לדברי הבעלים היו מים בשמן, ולא הניע. חוץ מזה- עדיין היה טסט בתוקף. עוד באותו היום הועבר הסכום …
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני מחפש אתר מהימן שבו ניתן לקנות חלפים למרצדס אומנם הרכב משנת 1993 אבל בארץ חלפים מקוריים דרך היבואן (כלמוביל) עולים הון.
הודעה אחרונה מאת אסף,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ETStudio
- קוסקוס
- Pavlik
- SurfHigh
- ArikB
- itaimoto
- pasat04
- שחר 1
- quizlette85117701
- RedLabel
- EliC25
- matan_mil
- bv12
- אריה שאג
- נעם101
- BoazB11
- meshumeshet
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- DIVON
- דניאל1983
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
