Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש שפלה 05/11/10 הפעם בממפיס טנסי, בערך...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

ראשית, כל הכבוד על הרעיון. נראה שיהיה כיף. מקום מדליק.

 

מפגש השרון יהיה (כמעט) ריק בשישי הבא, עקב הטיול החודשי שהפעם יהיה ליומיים (שישי שבת).

מאחר וכך, לא כדאי שגם בשישי זה נבריז לקפה בגעש ונצטרף אליכם.

לא כדאי לסגור מפגש באופן רצוף מידי. אנשים עלולים לחשוב שהמפגש התפרק :( :( :(

 

עכ"פ, יצטרפו אליכם כנראה נציגים מהשרון, שילשינו בפנינו על המקום.

אם יהיה מזג אויר יפה בשבת השניה של דצמבר, ייתכן מאד שנכוון לשם את הטיול החודשי.

 

 

בילוי נעים, תעשו חיים.

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מגיעה רק בשביל לראות את בני עם מכנסי פאדלפו, גיזרה נמוכה וכמובן נעלי עקב 6 ס"מ (מינימום).

ובני....אל תשכח את הג'ל בשיער.....

סיגל

סיגל - נכון התאכזבת , מה באמת ציפית שלבני יהיה האומץ לצאת מהבית בלבוש שהוא הצהיר - מה יאמרו השכנים ? איך הוא יחזור לשכונה אחרי האירוע ? זה היה בסתם - לא נורא, בפעם הבאה אולי הוא יבוא בלבוש צרפתי (ברט וכד').

מצא משה

פורסם

זהו כל התמונות שיש לי שצולמו גם ע"י קובי (ג'ק)

שבת שלום לכולם

שלי

 

 

 

ולפני שאני שוכחת ...

יש לך אסף בקר, ד"ש חם מ AUDI יפיפיה שאין לך עדיין באוסף :wink:

מזכיר ליונה את הסאן בין רפייר שנת 67 שהיתה לו

 

 

 

 

yjwmyuytvzlw.jpg

 

 

n12eqyzjmmww.jpg

 

פורסם

נראה יופי.

 

שלי, תודה על העלאת התמונות והטרחה.

 

שבת שלום,

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

שלי - תמונות יפות מאד הן מהחבורה שהתיישבה סביב השולחנות והן מהתחביב שחנו בחוץ.

יוזמה ברוכה, עלייה לא קשה עד חצי הדרך לי-ם (גם כך היה פקק בגלל תאונה ויצר ההתבוננות של הנהגים הישראליים), ומז"א נעים.

חיפשתי צילום של המכוניות של אלוויס ולא מצאתי, רק הקדילאק הוורודה צויירה על הקיר, את ה - BMW 507 לא הציגו - חבל.

לקובי ולבועז איתן תודה על אחה"צ נחמד ועליז.

מצא משה

פורסם

איזה יופי של מפגש.

התכבדנו בנוכחות גדולה של חברים ולא רק מהשפלה.

המקום אכן מושקע, יושב בנקודת תצפית יפה ואורי הבעלים פינק אותנו במזכרות מהמקום ושירות צמוד.

בין לבין מגיעים תיירים ואחרים והאווירה תוססת.

 

תודה לבועז איתן על החיבור, אנחנו בהחלט עוד נחזור לשם!

 

ולשלי שגם טרחה צילמה והעלתה, נהדרת.

פורסם

נכון, לא הייתי אתכם פיזית. אבל ברוחי הייתי גם הייתי.

צולם באיחור אופייני. פחות מ 24 שעות אחריכם. בדרך חזרה מטיול הג'יפים הקשישים

IMG_0153.jpg


×
×
  • תוכן חדש...