רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 824 צפיות
שלום חברים, אמנם לא לרכב אספנות אבל אחרי כמה שנים של קריאה כאן בפורום מניח שכאן אוכל לסמוך על ההמלצות הכי טוב. מחפש מוסך טוב ואמין לפיז'ו (206CC) אחרי הרגשה לא טובה ממוסך מורשה שבו טיפלתי. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת אקסל, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://cgi.ebay.co.uk/Sabra-Cars-Gearknob-Sport-ST-GT-Carmel-/330350578242?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cea6dca42#ht_500wt_1156
הודעה אחרונה מאת angain, -
- 3 תגובות
- 953 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=rLVCjnEGrqQ
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
עד הרגע האחרון לא היה בטוח שיתקים טיול יומי קצר באיזור ראש העין שאורגן ע" אתר רנגלר. אותם חבר'ה מטיול קשישים למידבר יהודה זוכרים? בשבע בבקר התעוררנו...מוציא את האף אל מחוץ לבית לראות הכלו המים?? טפטוף קל. ואני כבר מחליט לוותר. אחרי הכל אפילו גג אין לי. אבל...בשמונה בבקר אני מתחרט, זוגתי נותנת אישור. ליתר בטחון אפילו לקחנו מטריה. ניפגשים ליד המחצבה בנחל רבה. ליד ראש העיין. הייתי בטוח שאני אהיה המשוגע היחיד, אלא..אט אט הגיעו עוד חבר'ה כשכל אחד חושב שהוא יהיה המשוגע היחיד. בסופו של דבר, עשרה משוגעים, שלא עשו חשבון לגשם והבוץ. מסלול טרשי חוצה שלוליות עמוקות לעיתים, חורבה מענינת, לאורך מה שהיה פעם הקו הירוק. פה ושם עדין נותרו סימנים כמו אבן גבול ישנה, או שלט -"עצור גבול ל…
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כחלק מהאטימות של משרדים הממשלה השונים והאובססיה לחימום כיסאות והדרישות להעלאת משכורות לפקידים לא עושים מאומה להקל על האזרחים ולעשות עבודתם קודש כיאה לעובדי ציבור "נבחרים" אבקש את עזרת כל חברי הפורום והאנשים שקוראים את השורות הללו. כמו שידוע לכולנו שאי אפשר לעשות העברת בעלות לרכב שרשיונו אינו בתוקף (למעט רכב אספנות) למרות שיש מציאות טובות לרכוש כלי רכב שאין להם טסט כמה שנים ושבעוד שנה או שנתיים הרכב יכנס לסטטוס אספנות ,יש את החששות העיקריים הרכישה . 1. הרכב יעוקל או ישועבד בהמשך (עד לתקופה של העברת בעלות. 2. בעל הרכב יחמוד את הרכב אחרי שהושקעו בו כספים רבים . 3. בעל הרכב ימות (זקן נורא ) ולא יהיה עם מי מהיורשים לעשות העברת בעלות . 4. ואפילו אם לא…
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ahia, -
- 0 תגובות
- 873 צפיות
הבנתי שהם יוצרו ע"י davis streamline, אבל לא מצאתי עליהם יותר פרטים. האם זה רק קונספטים או שגם יצאו לשוק?
הודעה אחרונה מאת ahia, -
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
קיבלתי היום מאבא שלי ספר הדרכה לשימוש במכונית .הספר ניקרא " המכונית, נהוג, מבנה וטיפול" הוצאת אחיאסף משנת 1950. חוויה לקרא את השפה העיברית, האיורים והסברים על מיבנה הרכב, הוראות הפעלתו והנהיגה בדרך. מצרף כמה קטעים לזכר התקופה ההיסטרית.תהנו!
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, ברשותי sportster XLCH 1974. מדובר על הדגם האחרון עם הילוכים הפוכים ( צד ימין ). לדגם המדובר יש רק קיקסטרטר ואני מעוניין לקנות ( סביר להניח שבחו"ל ) קיט סטרטר חשמלי. משיטוטים ברשת קשה להבין מה בדיוק צריך לקנות. האם יש מישהו שהסב כלי כזה לסטרטר חשמלי ? מישהו שיודע להגיד מה אני צריך לקנות ? אשמח להתייעץ בנושא. תודה
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 933 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=8c5-d1VE2JE&feature=player_embedded דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מישהו מזהה מהם הרכבים ?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הגיע הזמן לטיפול השנתי של האוטו לקראת הטסט, ויש צורך לסדר בעיה קטנה במערכת ההיגוי. אני זקוק להמלצה למכונאי איכותי, שעובד בעצמו על הרכב (לא שולח ילד שיעשה את העבודה). עבודה איכותית. חייב להיות מוסמך, עקב צורך באישור רכב מיושן לטסט. אזור המרכז, מראשון ועד קיסריה. תודה.
הודעה אחרונה מאת yariv26, -
לאוהבי פורד
מאת asaf572- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/English-Ford-Cortina-GT-1966-/330527439615?pt=Race_Cars_Not_Street_Legal_&hash=item4cf4f87aff
הודעה אחרונה מאת asafamir, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו יודע איפה אפשר למצוא גומיות לברז דלק של אופנוע? מדובר בברז דלק של BSA 42
הודעה אחרונה מאת ALMOG_C, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
[]http://www.youtube.com/watch?v=wqvwIxYILUI&feature=related http://www.nimik.it/rally/vettureGalleria.php
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 793 צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HARLEY-DAVIDSON-1934-VLD-/270702507863?pt=US_motorcycles&hash=item3f07207757
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
- 0 תגובות
- 716 צפיות
לילה, ביום שישי האחרון צאיתי מסגרת חיצונית לחלון צבאי (נפתח וחצוי ) של הגרסה הצבאית ל-cj5 ה- M38A1 שלמה וללא חלודות!!! מחפש את הגרסה האזרחית... אם אם ולמישהו יש קפריזה הפוכה - אשמח. שבוע טוב, אבי.
הודעה אחרונה מאת אבי דלאל, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רשמים ראשונים מתוך מבחן שהתקיים לא מזמן (באדיבות מגזין הגה). להנאתכם. שבת שלום, שמוליק.
הודעה אחרונה מאת speedsecret, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם , מזדמן לי להיות בפריז, אשמח לקבל מידע אודות חנויות חלפים (אני לא דובר צרפתית) בפריז שמחזיקות חלפים ל504. כל מידע יתקבל בברכה
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
- 0 תגובות
- 794 צפיות
תמונה שצילמתי מהמפגש.
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 3 תגובות
- 910 צפיות
אין שום הודעה לגבי רופין היום. יש או אין?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
המיפגש יתקיים בסמוך למועדון אלפא רומיאו ברחוב יוחנן הסנדלר 1 הרצליה, במגרש שמול קפה מצדה המיפגש יתקיים ביום ו', 4.2.11 בשעה 16:00 בעלי רכבי פיאט אספנות מוזמנים מאד להגיע ולהשתתף בכבוד רב ! נשמח מאד לראותכם , במקום יוגש כיבוד קל . אתר מועדון פיאט www.fiatclub.co.il
הודעה אחרונה מאת זמי לוין, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כתבה מכלכליסט http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3505241,00.html
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש לי מנוע אך אין לי את הרשיון שלו- האם אני יכול להשיג את הרישיון על פי מספר מנוע? איך ניתן לאשר מנוע כזה אצלי ברשיון?
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עוזי והכלי הוא טילון icm74. אצלי כבר שנה, עבר פירוק (לא היה צורך לפתוח מנוע -אז לא נגעתי), שיוף צבע והרכבה והכלי חי ופעיל (לרבות טסט) הבעיה היא הקלאץ'- כנראה שאחרי מי יודע כמה שנים הוא בא לבית עולמו (אללה ירחמו כ"כ צעיר). שאלתי במוסך שבחזיתו חנו נb.s.a וקיבלתי את התשובה - לא נוגעים! שאלתי במוסך שממש בכניסה לו עמד a.j.s.מורכב חלקית - אמר לי - לא נוגע! שאלתי במוסך שאליו הפנה אותי בני בייקר, שאמר לי - יודע איך, יכול לפרק, יכול לתקן בו הכל - אבל אין לי קלאץ' וגם אי אפשר לשפץ. הגעתי לכאן. ידע מכאני באשר לנבכי המנוע, הגיר והקלאץ' - אין לי, נכון, פירקתי את הטילון לגורמים וגם הרכבתי אותו, אבל כשזה מגיע למנוע יש לי אך ורק ידע תיאורטי באשר לאיך הוא…
הודעה אחרונה מאת uzi4all, -
- 0 תגובות
- 698 צפיות
קוראים לי יובל ולאחרונה התחלתי להתעניין ברכישת מיני מיינור ורציתי לשאול כמה שאלות בעניין מכיוון שזהו תחום חדש עבורי. 1. איך אני מתמחר רכב אספנות? כמובן שעניין כמה אני מוכן לשלם משחק אבל בכל זאת אני רוצה לברר מה הטווח המחירים בשוק היום ולפי מה אני מתמחר את הרכב? 2. איך אני בודק את עלות השיפוץ ומצב הרכב הכללי? 3. מה עלות הביטוח על רכב כזה? 4. מהן הבעיות הנפוצות במיני מיינור ומה צריך לדעת על הרכב לפני שמתחתנים איתו? 5. בכלל מהם הדברים ששווה לבדוק לפני שאני נכנס לעסק.. 6. מה המשמעות של רכב שעומד יותר מחצי שנה. חוץ מזה אשמח לקבל מידע כללי על הרכב ומידע לגבי מכירות מעניינות של הרכב. תודה מראש. יובל.
הודעה אחרונה מאת greengunter, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קיבלתי את הרשיון לחידוש, ובו הפתעה. 357788 קילומטרים בטסט הקודם. אה.... יש רק חמש ספרות באודומטר. ובמיילים. ובטסט הקודם היה רשום שם 35778 כנראה (זה בערך מה שיש גם היום). מי רשם בטסט הקודם - לא יודע, אבל הרישום שגוי. המיילג' האמיתי של הקמפר הוא קצת יותר מ135000 מיילים (האודומטר התאפס רק פעם אחת עד היום). זה מרגיז אותי, לא בגלל שאני רוצה למכור, אלא בגלל שאני לא אוהב שדברים הם לא כמו שצריך. מה אפשר לעשות? הוכחות הרי אין לי, ומשרד התחבורה יתחילו לטרטר אותי בין פקידים ומחשבים שיסבירו לי שאי אפשר והמחשבים ודברים כאלו. או שלא? מישהו כבר התנסה בשינוי בדיעבד? אסף.
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
צמיגי AT
מאת sammylasry- 0 תגובות
- 835 צפיות
אני צריך המלצה לצמיגי AT במידה 185/65r15
הודעה אחרונה מאת sammylasry, -
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 4 אלף צפיות
עוד הצלה של רכב אספנות לפני גריטה ! פיאט 127 שנת 76 עד לפני 3 שנים היתה עם טסט במצב מעולה יחסית לשנה, עמדה בחנייה סגורה כל השנים,שלמה לחלוטין. היום הבאתי אותה הביתה אחרי טיפול קצר גם הנעתי אותה ועשיתי סיבוב פשוט אוטו מדהים! מעניין אותי כמה נוסעת דור 1 כאלה יש בארץ (בערך)..כי אני לא ראיתי הרבה....
הודעה אחרונה מאת אסף כהן, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עצוב ... http://www.hnn.co.il/gallery12910.html ועוד אחת http://www.hnn.co.il/gallery12909.html
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 5 עוקבים
- 29 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מחירי הדלק מזנקים ולקברניטי הממשלה אין אלוהים, הדלקן עובד והם מצפצפים. ברשתות החברתיות מתרבות להם עצומות וכו'.. אני חושב שהיות והדלק הוא מוצר צריכה בסיסי כיום כמעט לכל בית, קשה להימנע משימוש בו גם אם נרצה.. הבעיתיות הגדולה היא שאין גוף או מוסד שיזדהה/שיעשה רעש מלבד התארגנות של בודדים ברשת שיעשו הפגנות אך זהו בבחינת לעג לרש.. אם היתה אגודה מוסדרת או ועד וכדומה כמו שיש להרבה אגודות במשק (רופאים,אחיות,מורים,תעש,חב' החשמל,ועד הפרקליטים ששבת לא מזמן וכו'..) אז קול הצעקה היה הרבה יותר משמעותי ודינאמי.. ועכשיו לעניין - אני חושב שישנה אפשרות נדירה מצידנו למשוך תשומת לב רחבה בעניין ולמנף את הרעיון להורדה של מחיר הדלק בישראל.. להצטרף להפגנות שמתוכננות.. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת חזקי,
