רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מפגש נשים חודשי בנוקיה ת"א ב- 25.2.11 (התאריך עודכן) יתקיים מפגש שלישי של נשות החברים וחברות מועדון החמש מאזור המרכז, בארומה נוקיה, בשעה 17:00! והפעם הרצאה בנושא 'נומרולוגיה' באדיבות חברת המועדון גילה נזירי. מפגש הנשים הינו מפגש חודשי והוא מתקיים בקפה ארומה בד"כ ביום שישי האחרון בסוף כל חודש לטובת המפגש נשמר בארומה נוקיה שולחן קבוע לנשים . כתובת המקום: יגאל אלון 53, תל אביב. נשות חברי המועדון וחברות מועדון החמש מוזמנות להגיע למפגש ולהנות! לפרטים נוספים יש לפנות אל יוזמות המפגש: מזל כרמל בטל' 5795083- 052 אל רחל מקובר בטל' 8372180- 052 או אל משרד המועדון.. בב…
הודעה אחרונה מאת אוו ספידומטר, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
ברשותי טרקטור ישן (מודל 70). לאחרונה שיפצתי אותו ואני מעוניין להעביר אותו טסט. הוא לא עבר טסט למעלה מ- 20 שנה. פניתי לפני כשנה למשרד הרישוי והם נתנו לי רשיון רכב כדי לעשות טסט. המועד עבר עוד לפני שהספקתי לעשות טסט ובכוונתי ללכת לקחת רשיון חדש. הבעיה היא שהרשיונות הם על שם סבא שלי שהוא לא בחיים וגם סבתא שלי שירשה אותו, גם היא לא בחיים. יש איזה דרך להעביר אותו על שמי ?
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בקרוב אצטרך להעביר את הרכב טסט ואני מעוניין לפני המועד לשפץ את בלם החניה.{בסה"כ החלפת הסנדלים לחדשים} האם ישנה פרוצדורה מיוחדת כאשר מזמינים חלקים בטיחותיים מחול? הכוונה האם חוץ מאישור של משרד התחבורה ידרשו ממני משהו נוסף? האם זה נכון שחלקים בטיחותיים פטורים ממכס ? תום
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
הצצה לבגאז' של המיצובישי תגלה: משמאל לימין: בארגז המתפרק אלטרנטורים של טיגר (כל אחד שוקל המון!). בשקית עם ציורי המכוניות מנגנוני חלון של פלקון, בשקית הימנית חלקים של אלפא (אל תשאלו כי לא אענה), משמאל לארגז טסה של מוסטנג ומתחת להכל חלקים קטנים של המוסטנג והגלגל הרזרווי של הלנסר. אז אתם מבינים למה זה מיצאלפלקמוסטייגר?
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ביום ו' 11.3.11 בשעה 14:30, יקיים מועדון פיאט מפגש גדול בחניית איקאה, במרכז האירוע - השקה לאבארט פונטו של גדעון. לו"ז לאירוע: 14:30 חניית רכבים במגרש לפי דגמים. 15:15 השקת האבארט. כל מי שיש ברשותו רכב אספנות תוצרת פיאט מכל שנה ודגם מוזמן מאד ובכבוד רב להגיע להשתתף, ולהיות חלק מהארוע הגדול והמכובד, אז רשמו לכם ביומנים (וכמובן בעלי רכבים מכל תוצרת איטלקית מוזמנים להגיע בשמחה!) כמו בכל אירוע דומה, -במקום יוגש כיבוד. -ניתן יהיה להרשם כ"חבר מועדון" מן המניין תמורת סכום סמלי של 100 ש"ח. נשמח לראותכם במפגש, גדול במיוחד, שיכלול מגוון רחב של רכבי פיאט ממגוון דגמים ושנים. אנא שריינו מועד זה ואשרו השתתפותכם. להתראות, הנהלת…
הודעה אחרונה מאת gilgil, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חברים שלום , אני נמצא כרגע בבילבול מסויים ואשמח לעזרתכם . למי שלא מכיר אותי , החלטתי לעשות פרוייקט מא ועד ת על ב.מ.וו 1502 שנת 1977 . בתחילה פירקתי את כל הרכב לרמת הפח בלבד . ללא חלקים מכאניים כלשהם , ללא חלונות , ללא מכלולים ... פח בלבד . נכון לעכשיו הסתיימו עבודות הפחחות הקשות על הרכב , סיימו להכין את הרכב לצבע , ואף צבעו כבר את כל חלקיו הפניימים ( תא מנוע , תא מטען , וחלל הסלון כולו , מכסה תא מטען בחלקו הפנימי , ומכסה המנוע בחלקו הפנימי ) , המנוע עם כל מכלוליו מוכן להרכבה ואחרי התאמת גיר מתאים . ועכשיו נשאלת השאלה , האם להרכיב את המנוע ומכלוליו עכשיו לפני הצבע ע"מ למנוע שריטות מיותרות או לצבוע את הרכב כולו ואחרי זה להרכיב את המנוע ? - העניין הוא …
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב. ביום שישי הקרוב מפגש השפלה ינדוד לרחבת נוקיה בתא' וישתתף בארוע למותג מרקורי. למעוניינים בנסיעה משותפת: נק' המפגש שלנו היא בצומת נען על כביש 40 עם הפנים צפונה. בשעה 1530 בדיוק אנחנו נזוז לכיוון תא' דרך כביש 431 ועד הירידה לדרך השלום. הנייד שלי לתיאום 054-6785688 לידיעה למגיעים לנס ציונה למקום המפגש הקבוע: בשל אירוע סגור ב"קפה קפה" שמארח אותנו בבית התרבות של נס ציונה, הישיבה במקום תתאפשר אחרי השעה 1700. להתראות בתל אביב. קובי
הודעה אחרונה מאת yossik17, -
שלום לכולם אני והחברים שלי להקת היפ הופ ועוד שבועיים אנחנו רוצים לצלם קליפ שניקרא קאדילק. אנחנו מעוניינים כמובן ברכב מסוג קאדילק או רכב אספנות שדומה לו. הצילומים יהיו בקריות או בחיפה והכל יהיה בצורה הכי מקצועית שאפשר עם אוירה טובה וחברה טובים. בסט צילומים יהיה צילום וידאו + סטילס, אז כמובן לא תהיה שום בעיה גם לעשות בוק לאוטו כמו כן נשלם על דלק למי שיתנדב לבוא עם האוטו שלו לסט. כמובן שינתן קרדית לבעל הרכב ואיפילו נוכל לארגן איזה סכום כסף חוץ מהדלק (אנחנו חיילים). מדובר בכשעתיים עבודה עם הרכב אולי אפילו פחות הצילומים מתוכננים ל 26.2.11 יכול להיות שיהיו שינוים בתאריך. לא אכפת לנו באיזה מצב האוטו יהיה רק שיהיה במצב נסיעה. תודה רבה לכל העוזרים ולמי שיתנדב…
הודעה אחרונה מאת nicegohm, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום פירקתי השבוע את יחידת החימום ברום כרמל שלי ויש בלאי של הספוג אטימה (מין דף דק של ספוג ) שמודבק על התריס . וגם הצינורות מזגן (שרשורים) יבשים מי באיזור ת"א מוכר דברים כאלה ובאיכות טובה? ועוד פרט קטן ,אני מחפש גם חוטי חשמל לרכב ומחברים חדשים באיכות טובה (לא סיני וכדומה) תודה אסף 0502102004
הודעה אחרונה מאת raven1222, -
- 22 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
אהלן חבר'ה אני מצאתי ברקודה שצריכה שיפוץ הבעלים שלה אומר שהיא התניעה ונסעה לפני 4-5 שנים אבל מאז היא סתם זרוקה בחניה מעלה חלודה ושאר ירקות מה מצב החלקים של רכב כזה? קל להשיג? צריך לייבא? המחיר של הרכב זה 5K. זה מחיר סביר? ואם יש מישהו שעשה כבר פרויקט שיקום רכב כזה ויכול לעזור לי אני מאוד אשמח זהו רכב האספנות הראשון שלי ועדיין אין לי ניסיון בשיקום
הודעה אחרונה מאת niro007, -
- 16 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם! אני חייב להחליף את שמשת הרכב שלי מכיוון שהיא החלה להיסדק. הרכב המדובר הוא פורשה 928. הפכתי עולמות כדי למצוא את השמשה בארץ ואכן מצאתי אחת שהיא שמשה חלופית (לא חתוכה משמשה אחרת). המחיר שרוצים עליה הוא 3000 שח כולל אחריות פירוק והרכבה. האם זה נשמע לכם הגיוני? חשבתי על יבוא שמשה מחו"ל ומבירורים שערכתי, הכי זול שהגעתי הוא גם 3000 שח לשמשה משומשת כולל משלוח. הענין הוא שאני לא בטוח האם אני צריך אישור מיוחד על מנת לייבא שמשה וכמה מיסים אני צריך לשלם...האם זה 50%? אשמח לשמוע את דעתכם. תודה
הודעה אחרונה מאת אסף, -
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתכוון לצבוע את הרכב שלי (פורשה 928) וביקרתי במוסך מרום טל בראשל"צ והתרשמתי דיי לטובה מהמקום ומאבי כחלון שמנהל את המקום. אם זאת, אני מעונין לשמוע אם למישהו כאן הייתה התנסות עם המקום? האם בסה"כ אתם ממליצים על המקום? האם זהו מקום שאפשר באמת לסמוך עליו שיעשה עבודה טובה ומוקפדת? תודה!
הודעה אחרונה מאת -v8-, -
מ V6 ל V8
מאת comet 1974- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
מישהו מכיר מקום או אדם שיודע להסב רכב עם מנוע V6 ל V8.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 1 תגובות
- 924 צפיות
קצת אדרנלין לפורום מזהים את הרכב?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, בימים אלו אני עובד על הרכב שלי והייתי צריך לקפוץ לטמבוריה המקומית. שם פתחתי שיחה עם המוכר וכמובן שזה הגיע לרכבים מסתבר שאי שם בשנות ה-70 הוא היה הבעלים של סאאב 99 שנת 73'. אז הוא גר בנצרת, הרכב היה כחול. יום אחד הוא החליט שהוא עושה לה אוברול (בלשון המעטה) - הרכב פורק לחתיכות עד הבורג האחרון ואחרי חודש היא יצאה לאוויר העולם וכל העיר הגיעה לראות את הרכב. היא הייתה כחולה מדהימה עם ניקלים בכל מקום אפשרי אפילו על המאוורר של הראדיאטור מאז, הוא טוען לפחות, כל איזור הצפון הכיר אותו ואנשים הגיעו לשאול אותו שאלות שונות ומגוונות בקשר לרכב כי הוא הכיר כל בורג. "הסאאב הכחולה מנצרת" הסיפור שלו מאוד ריתק אותי והחלטתי שאני רוצה לדעת מה עלה בגורל הרכב. מי…
הודעה אחרונה מאת דני לוי, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, שמי אילנית שלוסברג, אני מפיקה סרט אשר יוקרן בערוץ הראשון במסגרת פרויקט עלילתי (בשיתוף עם אוניברסיטת תל אביב) הסרט הוא מחווה ל"שוטר אזולאי"... אני מחפשת אוטו חיפושית (רצוי בצבע בולט, אך לא מחייב) ליום צילומים אח, באיזור המרכז (ת"א גבעתיים) אם מישהו רוצה/מוכן להפוך את החיפושית שלו למפורסמת למען עידוד הקולנוע הישראלי,אז רב תודות לו! לפרטים [email protected] או 0546899821 תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
עזרה בנושא גג
מאת amram66- 0 תגובות
- 777 צפיות
שלום לכולם אשמח לקבל עזרה באיתור מקור לקניית בד לגג חיצוני-קבריולט רצוי בצפון לא חייב תודה עמי
הודעה אחרונה מאת amram66, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חבר שנסע לגרמניה צילם שם המון רכבים מדהימים שפשוט חונים ככה ברחוב וכניראה משמשים את הבעלים שלהם ביום יום. אחד מהם מעניין במיוחד לדעתי ורציתי לשתף. אני חייב לציין שכולם פשוט במצב תצוגה בלי שריטה אחת אליהם.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
שלום רב לחברי הפורום. לאחרונה רכשתי וולוו 244 משנת 82 שמיועדת להיות רכב האספנות הראשון שלי,אשמח לקבל אינפורמציה בכמה נושאים, א.כמה הספק יש לרכב ,מנוע 2000 מקורי ,קרבורטור עם הצתה רגילה. ב.האם יש למישהו מחברי הפורום קיט מאייד סטומברג? ג.מה אתם אומרים על הבחירה? המשך יום נעים .
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
נכון לעכשיו, למכוניתי החדשה - ישנה (ע"ע סימלון) מותקנים צמיגים ברוחב 125 וברדיוס "12. לדעתי מדובר בצמיגים המקוריים (במובן של, לא החליפו צמיגים מעולם ) שהגיעו עם הרכב, אי אז לפני 35 שנה. האם כל פנצ'רייה מחזיקה צמיגים כאלו, או יותר נכון - האם יש צמיגים כאלו בארץ בכלל? אם כן, איפה? ושאלה נוספת - צמיגים חדשים במידה כזאת שנמכרים כיום, הם עם או בלי פנימית?
הודעה אחרונה מאת מוקי, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 34 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
לחברי וחברות מועדון החמש שלום רב, אלו"ט-אגודה לאומית לילדים אוטיסטים עורכת את יום ההתרמה הארצי ביום שלישי - 8.02.11. הארוע המקדים יחול ביום ו' לפני כן ב-28.1 האירוע יתקיים בנמל תל אביב בין השעות 10:00-12:30. החברים שהתנדבו להציג מתבקשים להגיע לא יאוחר מהשעה 09:00! לבקשת הארגון ולאור הצלחתו הרבה של האירוע בינואר 2010 , אנו נרתמים שנית לתמוך במהלך ע"י אירוע מקדים , שיתרחש ביום 28.1.11 , בין השעות 09:00 -11:00 (ייתכן שינוי קל בשעות) , במקום מרכזי בגוש דן (כיכר רבין או קניון איילון). האירוע המקדים מיועד להגברת המודעות החברתית לנושא האוטיזם ולילדי אלו"ט ותהיה לו חשיפה תקשורתית גדולה. דרושות כ-20 מכוניות א…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 844 צפיות
ולרגל האירוע העלאתי רשימה חדשה לבלוג: http://wp.me/pXLKy-9D כולם מוזמנים!
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחפש אטם ראש מנוע למיני מיינור של אחי,במיני יש מנוע חדש יותר של אוסטין מטרו בנפח 1300. אשמח לקבל כל מידע על חנות בארץ שמוכרת אטמים כאלו או קישור לאטם המדובר מחנות חלפים בחו"ל. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 4 תגובות
- 913 צפיות
חבר שלי מחפש 4 צמיגים 135x15 או 2 צמיגים 145x15 לסיטרואן דה שבו. כרגע יש לו על הרכב 4 צמיגים של 145 ס"מ, ה 2 הקדמיים בלויים לחלוטין אז או שהוא מחליף את כל ה 4 ל 135, או מחליף רק 2 קדמיים ל145 חדשים. בצמיגי רמת אביב יש 2 אחרונים של 135, אבל רק שניים. הוא צריך סט של ארבעה. יש עוד מקומות שמישהו מכיר שמוכרים את המידה הזו של הצמיג הזה ??
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני צריך להחליף תרמוסטט ליותר רציני.... תמונות מצורפות.
הודעה אחרונה מאת TDS, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי אפשרות להזמין דרך קרוב משפחה סט גומיות אטימה (הכוונה לגומיות האוטמות חלונות, תא מטען ושמשה קדמית). אילו נתונים צריך לספק בכדי שיביאו לי את הסט המתאים? למיטב הבנתי יש מספר דגמים שונים של חלונות ובהתאם לכך גם מספר סטים שונים. לאחר בירור עם המוכר בחנות, שנת ייצור ומספר דלתות, אינו מספיק. הוא טוען שיש קוד דגם ספציפי לסט הנ"ל.
הודעה אחרונה מאת orenuchx, -
-
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום. מהי הפרוצדורה לאזרח רכב ישן (כנראה משנות ה-70) שנמצא זרוק בחצר ? (למי שיעיר, בטוח שמעולם לא נרשם וקיבל מספר צהוב, לא ברור אם היה לו רשומון יבוא או תהליך כלשהו של רישום/הצהרה בכניסה לארץ).
הודעה אחרונה מאת broadaxe, -
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
ברשותי סיטרואן פאלאס מודל 83 שאני זורק השבוע לברזל אז מי שצריך חלקים כלשהם שיצור איתי קשר ואני ישמח לעזור . להשאיר לי הודעה פרטית . (למנהלי האתר אני מקווה שזה המקום לפרסום המודעה אם לא אבקש להעבירה) .
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שבוע טוב חברים זהו בשעה טובה יוצא הטיול הראשון שלנו לדרך ניפגשים ביום שבת 26-2 באנדרטת משמר הגבול(כביש 65 בין עפולה לחדרה) בשעה 09:30 המסלול הינו מסלול כביש נוסעים לכיון חריש קציר ויוצאים בכביש מי-עמי כביש 65 לכיוון מגידו והתענכים, כשהכיון הכללי הר גילבוע\הר שאול (נוכל לצפות במצנחי הרחיפה שיוצאים משם) הגעה המשוער לארוחת צהרים בשעה14:00 למסעדה ע"י הסחנה עלות ארוחה לסועד 70 ש"ח(כמובן למי שמעונין) הטיול הוא בעקבות התנ"ך ומודרך בהתנדבות ע"י חברי הטוב ברוך קידר אירגון הטיול נעשה בהתנדבות ואינו כרוך בתשלום בברכת שבוע טוב וטיול מהנה איציק דר 0522618051
הודעה אחרונה מאת בועז סוזורוזו, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחר שתי הפתעות חדשות זהובות במפגש! נפגשים החל משעה 1400 כרגיל, תהיה שמש! מחכים לכולם-רן
הודעה אחרונה מאת michael carmi,
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 227 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- yossiaviel
- poune
- David32
- ניצן א
- discoTD5
- לירון .ה.
- Eli vahaba
- צוק
- D_D
- EliC25
- AviorXD
- Igalz
- D4K
- MRobot
- Itzik-b
- natco
- סולל הדרך
- גולדן191
- Moshe c
- פינדר
- fatboy1340
- Monopusto
- דובצע
- f31
- חיים יוד
- יבגניפ
- GTאי
- yahaga
- romansah
- amosbmw
- yhonatan0101
- ArikC
- amital4
- אריה שאג
- misterb
- תומר ב
- אליה
- Pavlik
- yoav911gt2
- V6
- falou
- שביט
- אביעד9
