Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מתכוון לצבוע את הרכב שלי (פורשה 928) וביקרתי במוסך מרום טל בראשל"צ והתרשמתי דיי לטובה מהמקום ומאבי כחלון שמנהל את המקום.

אם זאת, אני מעונין לשמוע אם למישהו כאן הייתה התנסות עם המקום?

האם בסה"כ אתם ממליצים על המקום? האם זהו מקום שאפשר באמת לסמוך עליו שיעשה עבודה טובה ומוקפדת?

 

 

תודה!

בהפתעה מוחלטת, הגיעה אהבה חדשה...

פורסם

בעבר היה בעלים של המקום אומן רצני בשם אבי אביב

הוא עזב לארהב, אבי כחלון אמור להיות סביר מאד, עבד אצלו בחור בשם שפרן שבאמת מקצועי מאד.

הייתי ממליץ לך לבדוק עם הוא עדיין עובד שם.

שאר הצוות לא היה משהו.

ממליץ לך בחום לקבל הצעת מחיר גם אצל קובי שגב בפ"ת

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

הייתי במקום אחד בפ"ת שהמליצו לי עליו כאן...מממ...אני לא זוכר מה שמו אבל הבעלים שלו הוא גם חבר מועדון ה 5.

המחיר היה מופקע לחלוטין ולדעתי כלל לא מצדיק את העבודה.

אני לא יודע אם זה אותו אחד שאתה מתכוון אליו אבל אני אבדוק בבית.

 

תודה על מידע!

בהפתעה מוחלטת, הגיעה אהבה חדשה...

פורסם

אני לקוח קבוע של אבי , הוא אחד היחידים שמוכן לקבל את כל השטויות הקטנות שלי ( ליפ שהזמנתי מחו"ל והיה דרוש הרכבה וצביעה למשל ) , ממש בנאדם טוב מחירים סבירים ועבודה טובה כמו כן הוא עומד בזמנים ולא מושך אותך סתם , ראיתי אצלו מספר מכוניות אספנות שעושות גם פחחות צבע כללי (חיפושית ועוד איזה רכב שלא זהיתי) בכל אופן היה לי איזה בעיה עם הווישרים שבוע שעבר האום שתופס את המוט השמאלי שמזיז את המגב של צד הנהג נפל ולכן המגב השמאלי לא פעל, פניתי לאבי עם הבעיה והוא תיקן לי והחליף לי חלק ללא תשלום !!

אז אני ממליץ בחום בהצלחה

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם
בעבר היה בעלים של המקום אומן רצני בשם אבי אביב

הוא עזב לארהב, אבי כחלון אמור להיות סביר מאד, עבד אצלו בחור בשם שפרן שבאמת מקצועי מאד.

הייתי ממליץ לך לבדוק עם הוא עדיין עובד שם.

שאר הצוות לא היה משהו.

ממליץ לך בחום לקבל הצעת מחיר גם אצל קובי שגב בפ"ת

 

 

מניסיון רב עם קובי, ממליץ מאוד!

פורסם

היי

 

בצמוד למרום טל יש את מוסך אבי בר צוות מקצועי עבודות ברמה

 

ממליץ לך לבדוק גם שם :lol:

מיני 1969 התחלת שיפוץ:-D

אם אני לי מיני:roll:

פורסם
בעבר היה בעלים של המקום אומן רצני בשם אבי אביב

הוא עזב לארהב, אבי כחלון אמור להיות סביר מאד, עבד אצלו בחור בשם שפרן שבאמת מקצועי מאד.

הייתי ממליץ לך לבדוק עם הוא עדיין עובד שם.

שאר הצוות לא היה משהו.

ממליץ לך בחום לקבל הצעת מחיר גם אצל קובי שגב בפ"ת

 

מכפיל את ההמלצה X 2

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם

קובי שגב מרחוב בן ציון גליס 16 פ"ת?

לא שמעתי עליו...:? אני עובד ממש בסביבה אז אולי אקפוץ אליו מחר לקבל הצעת מחיר...

בהפתעה מוחלטת, הגיעה אהבה חדשה...

פורסם

ממליץ בחום גם על קובי שגב

מחירים שווים את העבודה והגימור הסופי!

נמצא ברחוב דוד מרכוס 15 אם אני לא טועה (מול התחנת דלק)

×
×
  • תוכן חדש...