Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ על פלימות ברקודה


shlomi_ace
שימו לב! השרשור הזה בן 4950 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חבר'ה

אני מצאתי ברקודה שצריכה שיפוץ

הבעלים שלה אומר שהיא התניעה ונסעה לפני 4-5 שנים אבל מאז היא סתם זרוקה בחניה מעלה חלודה ושאר ירקות

מה מצב החלקים של רכב כזה? קל להשיג? צריך לייבא?

המחיר של הרכב זה 5K. זה מחיר סביר?

ואם יש מישהו שעשה כבר פרויקט שיקום רכב כזה ויכול לעזור לי אני מאוד אשמח

זהו רכב האספנות הראשון שלי ועדיין אין לי ניסיון בשיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה אם אתה מתמצא או לא בכל מקרה תצטרך הרבה $$.

זה גם תלוי בכמה מיכלולים של הרכב שאתה קונה אפשר להשתמש.

אבל בסופו של דבר שוכחים מהכיס ונהנים מהרכב.

דבר שני איזה מודל הרכב כי יש שנים שהם נחשקות מאוד!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק $$ הרבה צריך גם סבלנות לגבי חלקים גם בחו,ל חיפשתי הרבה לחלקים שמוצעים הרגשה הכי טובה בעולם

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה לא השנים הנחשקות לא כדאי להכנס לשיפוץ.

אפשר למצא רכבים נוסעים במחירים שפויים.

אני גם מכיר אחת בת"א מסודרת שאפשר לומר שהמחיר שפוי לעשות יישור קו קטן טסט ולנסוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי חבר'ה כניראה שאני אוותר על התענוג של שיקום הברקודה מסיבות אישיות

למי שמעוניין מדובר בברקודה דגם 68 או 69 משהו באיזור

הרכב צריך המון עבודה אבל ניראה לי שזה שווה את זה כי הדגם הזה ממש יפה אני אישית מת לקנות אותו אבל לא יכול

אני מוסיף תמונות שלו ומי שמעוניין אני יכול לקשר אותו לבעל הרכב שידבר איתו

ד"א אתמול הלכתי וכיסיתי אותו בניילון שלא יהרס יותר ממה שהוא כי הוא יושב ככה כמה שנים

 

המספר שלי זה 0528028548

והינה התמונות...

אם מישהו יכול לקחת על עצמו את הפרוייקט אז בבקשה! חבל לראות רכב כזה זרוק ככה

30012011(001).jpg

30012011(002).jpg

30012011(003).jpg

30012011.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה כל רכב ניתן לשיקום

כמובן בהתאם ל$ שאתה מוכן להשקיע

הרכב במצבו גרוע ביותר

לא יודע לגבי שוויו

אני אישית לא הייתי נוגע

אבל שוב בטוח שיש כאן חברה שהיו מוכנים ל"השתגע" על הרכב הזה

במיוחד אם הוא נדיר

 

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הברקודה התחילה להיות נחשקת ושווה בשנת 70, השנים שלפני כמו זה לא שוות כלום בטח לא במצב גסיסה מתקדמת כמו האוטו הזה, לשקם את האוטו הזה למצב יעלה לא פחות מ80 אלף ואני אופטימי.

החלקים של מופאר יקרים בהרבה מאשר פורד וGM ולשנה הזאת אפשרי להשיג חלקים אבל בטח לא כמו לאלה 70+.

 

בקיצור ולעניין הרבה הזה לא שווה מעבר לרכב לחלקים צר לי.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרי בכלל לתקן את מה שהולך שם מתחת לחלון האחורי? הכל שקוע ורקוב עד היסוד. :?

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה לא השנים הנחשקות לא כדאי להכנס לשיפוץ.

אפשר למצא רכבים נוסעים במחירים שפויים.

אני גם מכיר אחת בת"א מסודרת שאפשר לומר שהמחיר שפוי לעשות יישור קו קטן טסט ולנסוע.

 

אתה יודע אולי מה המחיר שלה? או מה המספר של בעל הרכב?

ותמונות יעזרו גם כן :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא שמרתי את המס' טלפון.

בזמנו הוא רצה בסביבות 50 אלף הרכב היה משופץ אם הרכב עדיין אצלו יכול להיות שהמחיר יותר שפוי.

יש לאחיו חנות בדרך יפו בת"א.

אם תרצה הכוונה שלח הודעה פרטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שמדובר במציאה חביבה מאוד, ו 5 k זה סכום בהחלט סביר אפילו בשביל חלקים

 

הבעיה היא שנראה שזה כל מה שהיא יכולה לספק.

 

אין גבול לאפשרויות השיפוץ והרבה אנשים עשו פרוייקטים משוגעים, אבל הכסף שהשיפוץ הזה יעלה והאפשרות שהוא יצא טוב הם הפוכים בהתאמה.

 

תמיד יש סיכוי שמה שרואים ברכב הזה מאחורה (וזה די מזעזע) הוא מקומי, כגון מקרה שבו הוא עמד מתחת למרזב או משהו דומה (וכן, ראיתי מקרים כאלו) אבל בהנחה שזה לא המקרה, הרכב הזה יצטרך בודי חדש וזה במידה והשלדה לא נפגעה קשות גם היא, מה שסביר שקרה.

 

מה שרואים על הבודי זה בדרך כלל קצה הקרחון. מתחת יש שלדה, כנפיים פנימיות, רצפה, וכו' וכו'. בדרך כלל דווקא החלקים התחתונים מרקיבים ראשונים מסיבות מובנות, ושהחוץ נראה כל כך גרוע רוב הסיכויים שמה שמחזיק את הרכב ביחד זה החלודה.

 

חוץ מזה, הרכבים האלה קנו את תהילתם על מנועי וי 8 עצומים, אבל לארץ הגיעו בדרך כלל מנועי 6 רגילים לגמרי. במצב כזה זה לא יותר מווליאנט כמו שאמרו מעליי. כמובן שאפשר לשפר ולשנות אבל זה מתווסף לעלות העצומה וחוסר התועלת.

 

בקיצור, עדיף בהרבה להביא רכב כזה סביר עם מנוע 8 במקום להתעסק עם הדבר הזה, יחד עם זה אחלה רכב לחלקים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שמדובר במציאה חביבה מאוד, ו 5 k זה סכום בהחלט סביר אפילו בשביל חלקים

 

רק בשביל חלקים.

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4950 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...