רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב, מבקש המלצה לחשמלאי מומחה לחיווט וטיפול מערכת חשמל במוסטנג קלאסית שנת 67 תודה חגי
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
-
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ללא תכנון מראש יצא מין מפגש פורדים כזה, לא רק אבל בעיקר. ואם כל החמש הללו יניעו יחד, תיתכן התרגשות קלה במכון הסיסמולוגי.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חשבתי לקנות מכונית כזאת מהשנתונים הראשונים, אבל זמינות החלקים מרתיעה אותי. כמו כן הבנתי שמערכת ההגה-כח מאוד בעייתית והחלקים שלה עולים הון תועפות. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
- 0 תגובות
- 951 צפיות
האירוע במנחת מגידו(ליד עפולה) יכלול תצוגת רכב אספנות תצוגת אופנועים כבדים ותצוגת מטוסים עתיקים וחדישים כמו כן תהיה תצוגה של אווירובטיקה בשחקים המראות ונחיתות של סטירמן וטייגר עתיקים ומטוסים פרטיים חדישים וכן דוכני מזון למיניהם הציבור הרחב מוזמן המנחת יעמוד בלעדית לרשותינו כל אותו היום האירוע מאורגן עי איגוד המועדונים מוטוריקה המורכב ממועדון אספני רכב אספנות יילו 6-5 .מועדון האופנוענים קבוצת רוכבי ישראל ומועדון אספני ובוני מטוסים נשר ישראל
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 849 צפיות
טרפדת אמריקנית ממלה"ע II http://www.youtube.com/watch?v=AG8x8C5I8a0
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
האם זה אפשרי מבחינה חוקית? אם כן, איך ואיפה אפשר להוציא אישורים?
הודעה אחרונה מאת yonico, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
סוף סוף היה לי מספיק זמן להעלות הכל עוד הערב אז ככה, היום היה מפגש יחסית מצומצם, במיוחד אחרי החגיגה שהייתה פה לפני שבועיים ביחד עם מועדון אלפא... אבל עדיין היה כיף להיפגש עם האנשים, לקשקש וגם לצלם קצת! אז מבלי להוסיף מילים מיותרות, מצ"ב הגלריה של השבוע! ***כרגיל - מבקש לא לעשות שום שימוש מסחרי/שיווקי/פרסומי בתמונות שלי, ולא להעלותן לאתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני, כל הזכויות שמורות!*** ***מבקש לא לעשות שום שימוש מסחרי/שיווקי/פרסומי בתמונות שלי, ולא להעלותן לאתרים אחרים ללא אישו…
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
חברים , לא לפספס , בתכנית : "תעשיות על " נשיונל גאוגרפיק (ערוץ 46 הוט ) תופיע הבוגטי יום שלישי ב 20:00 חובה לצפות . תהנו . דרור .
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יצא כך שהיום עברתי בשכונות הישנות של ראש העין ודי התרשמתי. לא היה כמעט רחוב אחד בו לא ראיתי איזו מכונית אספנות, מכונית בפאתי גיל האספנות ובעיקר-בעיקר, לא מעט מכוניות בנות שלושים-ארבעים שעומדות, כך נראה, שנים ארוכות בחצרות בתים פרטיים כאבן שאין לה הופכין. ידוע וברור שאפשר למצוא "אוצרות" בכפרים, מושבים ואולי גם קיבוצים, אבל במרכז עיר בישראל כמות כזו גדולה של מכוניות ישנות - לזה לא ציפיתי.
הודעה אחרונה מאת haimy, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 695 צפיות
שלום לכולם. לחודש אפריל מתוכננות במפגש השרון הפעילויות הבאות: ביום שבת 9.4.11 נתארח אצל חברים בפרדס חנה/כרכור, ונבקר בבתים פתוחים של אומנים באזור. ביום שישי 15.4.11 נרים כוסית לרגל חג הפסח. ביום שישי 22.4.11 נצא צפונה להשתתף ב"מסע בעקבות לוחם" לזכרו של עדי כהן ז"ל - חייל ולוחם שנפל במלחמת לבנון השנייה, שהחל בפרוייקט שיקום רכב אספנות טרם נפילתו, ומשפחתו סיימה את הפרוייקט במסגרת מפעל להנצחת זכרו. פרטים נוספים ומדוייקים יימסרו בפורום בהמשך, וכן במפגש השרון. ערב טוב, ולהתראות. אבי נוף.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
במסגרת המחשבות על המנוע למרצדס 190 שלי נתקלתי בשאלה המאוד מסקרנת הזו. היתרון במערכת k או במקרה שלי ke, הוא אולי האמינות אבל צריכת הדלק גבוהה מאוד וניצול המנוע כנראה רחוק מלהיות אופטימלי, ולכן חשבתי דווקא על הסבה לקרבורטורים שאולי אפשרית אבל יש בה לא מעט בעיות. בחיפוש בפורומים בחו"ל נתקלתי בלא מעט המלצות על הסבה למערכת מודרנית בעזרת fuel rail כזה או אחר (בד"כ משום מה של סאאב) הוספת מחשב מודרני, ועוד כל מיני חיישנים למיניהם. רוב המשתמשים מהללים את התוצאה גם בניצולת המנוע וגם בשיפור עצום בחיסכון בדלק, כ 30 מייל לגלון. מאחר והרכב משמש כרכב יומיומי, העסק נשמע מפתה מאוד וזאת למרות שאני פחדן גדול בכל מה שקשור למחשבים או לשחק עם האמינות האגדית של הרכב הנפלא הזה, אב…
הודעה אחרונה מאת asafk, -
- 1 תגובות
- 903 צפיות
http://cgi.ebay.it/Alfa-Romeo-Giulia-Super-1-6-TORPEDO-Originale-/120702729224?pt=Automobile_IT&hash=item1c1a717c08#ht_1076wt_932
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
- 15 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
עכשיו למכירה ב-EBAY בימוטה SB3 שנת 1982, מה שאומר שניתן לייבא אותה ארצה כרכב אספנות http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RARE-SELLING-PRIVATE-COLLECTION-/230596419771?pt=US_motorcycles&hash=item35b09e20bb למי שמוכן לחכות עוד 6 שנים אז יש את זה: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bimota-YB4-ei-Not-YB11-YB6-Ducati-Aprilia-Moto-Guzzi-/110661660934?pt=US_motorcycles&hash=item19c3f2f106
הודעה אחרונה מאת מייקל, -
שלום לכולם ,, התחלתי בשחזור D500 יש מקומות מסויימים שיש בהם רקבון וחלודה (בעיקר במסילה בעליונה של החלונות) אני זקוק לייעוץ בפחחות וצבע בעלות לא יקרה כל כך תקציב עד 6000 ש"ח יש לי ידיים טובות ויש סיכוי שאני יצליח לבד לעשות את זה רק רציתי להתייעץ מה התהליך ובמידה ומישהו מכיר פחח שיוכל לעשות את העבודה אני אשמח לשמוע תודה רבה לכל העוזרים .
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 0 תגובות
- 851 צפיות
http://www.yad2.co.il/Cars/Special.php זכור לי שאחד מחברי הפורום חיפש סוכך שמש
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אם הכל ילך כמתוכנן מתוכננת פגישה עם צרפתייה מיוחדת, אחרי שיפוץ. כמה אופנועים, ועוד ועוד, גשם לא מפחיד אותנו, אז אין תירוצים. כולם מוזמנים-רן
הודעה אחרונה מאת אקסל, -
השרשור של רביב על הסובארו 360 הזכיר לי נשכחות. לפני כ-20 שנה פספסתי רכישה של אחת טובה ב-2000 ש"ח מאחר והמוכר לא היה מוכן להתגמש וגם אני... נותרתי עם תחושת החמצה ועם צליל המנוע המטרטר בזכרוני עד היום. אובייקטיבית, זו מכונית די עלובה, אבל מלאת קסם ומהנה בדרכה שלה. פיספוס? בהחלט. לא עד כדי כך שאטרח ואייבא אחת בעלויות מוגזמות, אך בהתחשב במחיר, בזמינות המקומית ובמצב, המכונית האפורה מת"א נותרה פיספוס מבחינתי. אני בטוח שלרבים מכם יש לא מעט "כמעטים" כאלו, עליהם אתם מצטערים עד היום. שתפו אותנו בזכרונות - ובצער.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
תמונות מנגטיב ישן. רכב אנגלי, דומה לאוסטין A40, צבע שחור לבן אותנטי. הגריל אמור "להסגיר" את סוג הרכב. שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 9.8 אלף צפיות
הרבה זמן שאני שומע את הכינוי שיש לדגם מסוים של BSA ה B40 נדמה לי. קוראים לו BSA תרנגול? אשמח לתשובה לזה או לפחות גרסה כלשהי, כי חבל שהדור של היום לא ידע מדוע קוראים ל BSA, BSA תרנגול. כמו כן אני מבקש עזרה עם ספרות טכנית לBSA 350 משנות ה 60. מאמרים ומדריכים. וגם התחדשתי במקרה באחד כזה היה בעבר שייך למשטרה הצבאית
הודעה אחרונה מאת cb750, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
עוד יום "כמעט" שגרתי באגף השיפוץ, במוסך 'דרך השטח בשרון' שבשפיים. בסרטון, שלושה פרוייקטים "חמים" שבפורום Carsforum, והאסקורט שלי משקיפה ממעל. מי מזהה?
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
-
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברים. ביום שישי הקרוב אני מתכנן לצאת לטיול. אשמח על כל מי שבא לו להצטרף. הרעיון הכללי הוא לסיים את הטיול עד 13:30-14:00 להלן ההצעה למסלול: להפגש בתחנת רכבת ראש העין בשעה 9:30. לצאת לכוון צפון כ 6 ק"מ (כביש 444) ומשם מזרחה לכיוון קרני שומרון (כביש 65). מעל קרני שומרון יש תצפית יפיפיה (מהגבעה של משה זר) לכיוון השפלה (גדרה חדרה) ולדרום, מזרח ומערב. מהתצפית לרדת ולפנות מזרחה לעוד כ 2 ק"מ ומשם דרום מזרח דרך נחל קנה (כביש 5066) לכיוון אריאל (כביש 5). עכשיו יש 2 אופציות, אוציה א': להמשיך מזרחה ליישוב איתמר (כביש 505 ואחר כך כביש 60) ולבקר בחווה האורגנית של אברי רן (יש לו מוצרי חלב עיזים סוף הדרך....) ומשם לחזור לאריאל - לאזור המרכז האוניברסיטא…
הודעה אחרונה מאת bkatzir, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, אני מעוניין לקנות שלושה פריטים כאלו (סטנד לאופנוע - קדמי+אחורי): http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310226096247&ssPageName=STRK:MEWAX:IT המוכר לא שולח לארץ ואשמח אם מישהו מהגולשים הבריטיים או מכריהים יוכלו לסייע בקבלת הפריטים ומשלוחם לארץ. בנוסף ואולי בלי קשר לנ"ל, אם יש קבוצה של מתעניינים שאולי תרצה לרכוש את המוצר (המחיר ממש טוב!), אולי נוכל להתארגן על משלוח מאורגן עם חברת שילוח. תודה, ליאור.
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אבקש את עזרתכם בשביל חבר אם ראיתם את המיני שבתמונה שנגנבה היום בלילה מ רשל''ץ צרו קשר בבקשה עם לירן בטלפון 0547529130 תודה רבה
הודעה אחרונה מאת buavi1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת haimy, -
-
- 0 תגובות
- 837 צפיות
בין היתר בבעלותו פיאט 238 קרוואן יפהיפה, אמריקאיות ישנות ועוד. כמעט בטוח שיש לו משתמש בפורום- ולא זוכר אותו. אני רוצה לשאות אותו משהו- אז אם אתה רואה את זה, או מישהו זוכר את הכינוי שלו- אנא בפרטי... תודה!
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לאחר שבע שנים אני נאלץ עד סוף אפריל לפנות את המחסן בו עומדים הרכבים שלי מי מכיר, מי יודע על מקום באחד המושבים, במרחק חצי שכה מתל אביב? חלק מהמקום צריך להיות עם גג, חלק יכול להיות בלי מדובר ב שישה-שבעה רכבים, רובם עומדים בדממה באופן קבוע אשמח להצעות יובל 052-2441810
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
חוגגים פורים בסניף הצפוני !! תחזית מזג האוויר לחגיגת פורים השבוע בשישי בסניף, חם מהרגיל לעונה, בחיפה עד 25 מעלות. להכין תחפושות !! בתוכנית - כיבוד קל, הרבה שמח, תצוגת תחפושות בשילוב רכבי אספנות, ועוד, להתראות בשישי בסניף, עדי ואמוץ
הודעה אחרונה מאת idipidi, -
אילו מן הדברים שיכולים להתרחש רק בטולסה – טולסרמה – חגיגות היובל של טולסה אוקלהומה, 15 ביוני שנת 1957, במסגרת החגיגות, נערכת תחרות מי ינחש את גודל האוכלוסין, 50 שנים אחרי ב- 15 יוני 2007, הפרס פליימות' בלוודר דנדשה שתקבר בקפסולת זמן. מדוע לכל השדים והרוחות, יעלה רעיון כזה? דבר וועדת הטקסים של טולסה: להערכתנו , היות ופליימות היא הוכחה בלתי נצחת של השרדות, ואשר עדיין בשנת 2007 תהייה נחשקת - 50 שנים אחרי, אנו מאמינים שנוכל להתגבר על כל הבעיות שעלולת להווצר מעצם קבורת המכונית. המכונית הלבנה זהובה, נעטפה וצופתה בחומר משמר ונקברה בתוך כספת בטון. 20 שנים אחרי ב-1977, נשאלה השאלה, האם הכספת מבטון באמת מספיק אמינה לשמור על המכונית 50 שנים. מיקומה של המכונית הק…
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב, עקב ריצת מרתון ירושלים מפגש מועדון החמש במסעדת 'קולוני' בירושלים לא יתקיים ב-25.3. בשבוע הבא נפגשים כרגיל! בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת y9853, -
- 1 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בוטל !!! מועדון החמש למען הקהילה הפנינג בסימן אופנועי אספנות בכפר הנוער "רמת הדסה" טבעון נפגשים בכפר הנוער רמת הדסה (קרית טבעון) , ביום שבת 26.03.11 , בשעה 09:30 בבוקר. 10:00 : התכנסות באודיטוריום 11:00: הרצאה בנושא אופנועי אספנות עוד בתכנית- תצוגת אופנועי ורכבי אספנות של חברי מועדון החמש. כיבוד קל יוגש לחברים ולמלוויהם . שעת פיזור משוערת- 12:30 דרושים לתצוגה חברים עם אופנועי אספנות- גם מכוניות אספנות תתקבלנה בברכה! האירוע מחייב רישום מראש עד יום ג', 22.02.11 הרשמה לתצוגה אצל עדי גולדנברג, רכז צפון, בטל' 2611660- 052 אחראי א…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש,
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 227 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- yossiaviel
- poune
- David32
- ניצן א
- discoTD5
- לירון .ה.
- Eli vahaba
- צוק
- D_D
- EliC25
- AviorXD
- Igalz
- D4K
- MRobot
- Itzik-b
- natco
- סולל הדרך
- גולדן191
- Moshe c
- פינדר
- fatboy1340
- Monopusto
- דובצע
- f31
- חיים יוד
- יבגניפ
- GTאי
- yahaga
- romansah
- amosbmw
- yhonatan0101
- ArikC
- amital4
- אריה שאג
- misterb
- תומר ב
- אליה
- Pavlik
- yoav911gt2
- V6
- falou
- שביט
- אביעד9
