רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 938 צפיות
שאלה:מי מזה של איזה אופנוע הצילנדר הזה?
הודעה אחרונה מאת yonico, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לרגל חג העצמאות מגזין הגה מעוניין להכין כתבה על רכבים צבאיים. לצורך הכנת הכתבה, יתקיים מפגש שבו יצולמו הרכבים. המפגש אמור להתקיים במוזאון השיריון בלטרון (המיקום עדיין לא סגור) ביום שישי 8.4.2011 כל בעלי הרכבים שמעוניינים להשתתף במפגש, מתבקשים להרשם בשירשור הזה או בהודעה פרטית. תודה אסף
הודעה אחרונה מאת זמי לוין, -
מחפש את מי שצילם את האוטו הזה??? 1 2
מאת Guest noy007- 25 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום אני מחפש את מי שצילם את האוטו שהוספתי בתמונות למטה... פשוט יש לי קונה בטוח בשבילו וחבל שעומד ככה ונרקב! תודה ושבת שלום נוי
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני מכריז רשמית על איבוד שפיות:x:x אחרי שסוף סוף השגתי מנוע ל 190, התברר לי שיבואן המנוע שיקר והוא לא הביא אף מנוע ואין למצא כרגע בארץ מנוע 230 סביר כשבעבר היו כאלה כמו חול. אז כרגיל, צריך לדאוג לעינינים לבד. הבאתי בעבר מנועים בהצלחה ובמחיר מצוין, הבעיה היא שהנפח כרגע הוא 2000 ואני רוצה 2300 (אם כבר מחליפים, לפחות שייסע...) ואני לא יודע אם בייבוא אישי משרד התחבורה יאשר לי את זה. מישהו יודע? אם ממרצדס יהיה אישור שזה מתאים זה יספיק, או שצריך להיות מס' מנוע זהה לרשיון? ומאחר והתברר לי שאין מנועים כאלה בארץ אבל דרישה יש ועוד איך, אין לי בעייה להביא 5 כאלה על הדרך, ספקים יש בלי סוף. מה צריך בשביל זה? תו סוחר מיוחד או שרשיון מוסך מספיק? תודה לעונים איתן
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום, מכירים את זה שבכיסוייי עור (מושבים, דשבורד, הגאים) מוטבע סמל הרכב/כיתוב/דוגמא? חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי איך עושים את זה... באחד המדריכים שמצאתי באינטרנט קראתי שאומרים שצריך להספיג את העור במים ואחר כך לבצע את ההטבעה - נראה לי שזה פשטני מדי וכנראה שלא יתאים לכל סוג של עור ולהטבעות של סמל או כיתוב עדינים. אשמח לעוד מידע וטכניקות שאתם מכירים. תודה מראש, זיו
הודעה אחרונה מאת broadaxe, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני קילפתי את כל השטיח הישן שהיה לי וראיתי מיתחת לשטיח כמו ספוג קשיח כזה אני חושב זה מבודד או משהו מישהו יודע מאיפה מתחילים איפה ומה קונים ומזה ביכלל ...? אם מישהו עבר שיפץ ויודע את התהליך יעזור לי מאוד תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
הרמת כוסית לפסח ביום ו' , 15.04.11 יתקיים טקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח במקומות המפגש השונים ברחבי הארץ- בתל אביב , נשר והשרון הטקס ייערך בשעה 17:00. בירושלים הטקס ייערך בשעה 14:30. מפגש השפלה יערוך את הטקס ביום שישי -08.04 , בשעה 17:00. הנהלת המועדון ופעיליו מאחלים חג אביב שמח וכשר לחברי המועדון ולבני משפחותיהם ונהיגה בטוחה בדרכים
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
קייזר פרייזר
מאת Lemon- 5 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום. יש ברשותי פיזו 104 אבל משום מה רשום ברישיון של הרכב קייזר פרייזר ולא פיזו 104 מישו יודע למה זה? תמונות של הרכב:
הודעה אחרונה מאת Lemon, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי רכב אספנות ואני מעוניין לבצע שיפוץ הרכב. ישנה חלודה ורקבונות בתחתית הרכב מתחת למושב הנהג. מי שיכול לעזור לי בשלבי הפתרון לבעיה בתודה ציון
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
הדסון בישראל
מאת 504L- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
בתצוגת מועדון החמש במרינה בהרצליה(במסגרת חגיגות חצי היובל) הופיעה בתצוגה הדסון קומודור מוזרה, מודל 46'/47' - ולא ממש אותנטית. עם זאת, היא עוררה את סקרנותי. שתי נקודות נוספות: - חובב רכב ותיק שהכרתי בחיפה(עו"ד אזולאי ז"ל), סיפר לי שהחזיק בשנות החמישים בהדסון. - עד לפני שנים ספורות, בספרי הטלפונים של בזק הופיע מוסך 'אוריאל כהן' בחיפה(מוסך PSA) כמוסך המטפל בהדסון (ההדסון האחרונה, שהיתה בעצם נאש, ירדה מפסי היצור ב-1957...). אשמח לשמוע מזקני השבט אם הם נתקלו בהדסונים בארץ, האם היה יבוא סדיר, האם נותרה אחת לרפואה?
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חברים,השאלה בכותרת. מתחת לשטיח אצלי ברכב היתה מן שכבה כזאת של מן צמר סלעים/גוש לא מזוהה של חוטים שאני מניח שתפקידו היה לבודד רעשים בצורה כזאת או אחרת. אני מחפש לקנות כמה חתיכות כאלו חדשות. תודה.
הודעה אחרונה מאת U-re, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
המיפלץ הגיע לידי לאחר שמישהו החליף את הכידון לכידון גבוה. הכידון מאד נוח בנסיעות ארוכות אבל קיים פגם אסטטי כיוון שמעל נקודות חיבור הכידון למשולש ההגוי קיים אצלי פד שהוא חלק מהדש בורד, כיוון שהכידון אינו מקורי מישהו חתך בגסות את הפד, וכמובן שהזמנתי חדש אבל....בכדי להרכיבו כראוי אני חייב כידון גבוה ורחב יחסית. אז אם יש למישהו במקרה במחסן כידון, או לחלופין אחד מהבעלים לשעבר של ה-BMW R100RS שלי פירק ושמר את המקורי אשמח לשמוע. המון תודה לכולם--רן
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 4 אלף צפיות
ערב טוב לכולם!! היום היה מפגש צנוע יחסית, מה שאומר קצת פחות עבודה בשבילי, אבל העלאת תמונות הרבה יותר מהירה בשבילכם יחד עם זאת, הגיעו מספר רכבים חדשים, וכן זכינו למספר אימפרזות בתחילת המפגש, ומכיוון שארז (SimplyNuts) קיפץ סביבן כמו ילד שנתנו לו מכונית צעצוע חדשה, לא יכלתי לאכזב אותו והכנתי בוק קטן לנציגות סובארו במפגש בהזדמנות זו גם אאחל לעידית המון מזל טוב ליום הולדתה!! :beerchug: אז עידית שיהיה המון המון מזל טוב ועד 120 כ20! ועכשיו אחרי מילות הפתיחה והברכות נעבור לעניין שלשמו התכנסנו כאן **כרגיל, מבקש לא לבצע שימוש פרסומי/שיווקי/יחצני בתמונות, כמו כן אין להעלותן באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני, תודה!** …
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם. בעלי הג'יפים הקשישים מוזמנים לטיול ומפגש שייערך בשישי-שבת 1-2.4.2011. נטייל בגלבוע, עמקים ומזרח גליל תחתון. כל הפרטים הנוספים יתפרסמו בזמן הקרוב בפורום שלושים פלוס. מצפים לראות כמה שיותר בעלי ג'יפים קשישים. ניר וזיו.
הודעה אחרונה מאת זיו שחר, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום, אשמח להמלצה למקום שניתן לרכוש ממנו בדיל פחחים. אין לי מושג איפה להתחיל ואיפה לשיים את החיפוש אחריו, מלבד EBAY האם ישנו מקום שמוכר בארץ, אני צריך כמות גדולה 3-4 ק"ג תודה מראש
הודעה אחרונה מאת raven1222, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב. לאחר בדיקה בAUTO DATA יש באפשרותי לשנות מידת צמיג ל 185/75/14 או 195/70/14 הצמיגים שמורכבים ברכב הם : 175/80/14 הרכב הוא וולוו 83 GLE ומידת הצמיגים הוא מקורי , לאיזה חתך אתם הייתם ממליצים? אלי.
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן ברכב אצלי הפגוש הקדמי מורכב על מעין 2 ברזלים בצורת צינורות(ימין ושמאל) שנראה שהם "יכולים" לחזור לתוך הבית שלהם. אפרט- בדגמי מרצדס משנות ה70 וה80 נדמה לי, ניתן להבחין כי מכוניות שהגיעו מארה"ב, הפגושים "נמשכו" החוצה הרבה מעבר לרכב אשר הגיע מאירופה. מתאר לעצמי שזהו שיקול בטיחותי אמריקאי... שאלתי- איך אפשר לקרב את הפגוש אצלי ברכב, שיהיה יותר קרוב למרכב. פרקתי את אותו צינור, העלתי את הרכב על ג'ק והורדתי את משקל הרכב על אותו צינור בתקווה שיחזור ל"בית" שלו אבל כלום. נראה כאילו תקוע או שישנה דרך אחרת לקרב את הפגוש. ברור שאפשר לחתוך ולקצר, השאלה אם ישנה דרך יותר חכמה. שברולט קפריס 1988 תודה
הודעה אחרונה מאת אדם1969, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 22.1 אלף צפיות
שאלה למי שמכיר את נושא יבוא הרכב מארה"ב: האם ב-Title מופיעים מספר שילדה, מספר מנוע, נפח מנוע, גודל צמיגים וכו'... ?
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- 5 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
במסגרת המהפך החדש (פרטים בשישי) הופעת בכורה ללוגו של המפגש: זהו הלוגו הרשמי שיופיע בקרוב בעיתון ובהזמנות הרשמיות-רן
הודעה אחרונה מאת מצא, -
אחרי 17 שנה שהוא במשפחה שלנו, אני נאלץ להפרד מהסיטרואן שלי,שהוא האחרון מהדגם שלו בארץ חוץ מזה שה bx דיי נעלם מהכביש בכלל באופן כללי ואחרי המתנה של שנה לאספן רכב עם פירסום למכירה בכמה אתרים כולל במועדון החמש, שיציל אותך ויקח אותך אליו ויתן לך את הטיפול הדרוש,אך נגמר הזמן ושבוע הבא אלא אם יגיע עכשיו אספן ויציל אותך ברגעי האחרון אתה תגיע לגריטא לצערי הרב ואיתך כל חלקי החילוף הרבים שרציתי לתת לאספן איתך,אך הם יושמדו איתך לצערי הרב. היית הרכב הראשון שלי ואף פעם לא יהיה רכב לי רכב אהוב, כפי שהיית ועדיין אתה יקר לי כל כך,אך אין לי אופציה כספית יותר לטפל בך,כי אין שמן ירוק ולא חלקי חילוף זמינים מספיק.
הודעה אחרונה מאת bx1905, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ביום שישי ה 15.4 משעה 15:45 יתקיים מפגש סובארו מטעם פורום סובארוהוליק מאחורי המרכז המסחרי בשפיים. כרגיל, יש צפי מכובד של יותר מ 20 רכבים, יהיו דגמים מיוחדים, רוב הרכבים נושקים לשנתוני האספנות ויש גם כמה שכבר הגיעו לשם. הפעם יהיה מעניין במיוחד כי אמורים להגיע 6-7 סובארו XT. המפגש מיועד לבעלי רכבי סובארו מכל הדגמים והשנים אך נשמח לראות אנשים שמגיעים גם בלי סובארו. אבי נוף! לתשומת ליבך, אנחנו נמצאים במרחק של דקה נסיעה ממפגש השרון, צריך לתאם גיחות קצרות ועכשיו גם יש תירוץ טוב להתחרע על האאודי החדשה של אסף בקר! עוד פרטים ניתן לראות כאן.
הודעה אחרונה מאת Simply Nuts, -
רכב אספנות לחתונה 1 2
מאת asidborn-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם!!! אמנם יש ברשות משפחתי כמה רכבי אספנות, אבל הם לא מתאימים לחתונה. הייתי מעוניינת לדעת האם יש משהו באיזור נהריה-חיפה שמוכן שמכוניתו תהייה בצילומי החתונה שלי בסוף חודש יוני או מכיר משהו שיש לו רכב אספנת והוא מוכן להלוות אותה לצילומים ליום אחד. (אני מחפשת רכב אמריקאי ישן סביבות שנות ה-50-70. אשמח לקבל תשובה פה בפורום או למייל: [email protected]
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
בעיה במוסטנג! 1 2 3
מאת idan&HGT-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
לפי הוראותכם בצעתי את הטיפול הנדרש לאוטו קניתי את שמנים שאמרתם ואת כל הציוד אבל עם הפילטר שמן הייתה בעייה לא היה כזה בארץ אז התאימו לי של חברה אחרת גרמנית שהוא תואם למה שהצאת אם אני לא טועה היה של החברה מוטוקרפט. עכשיו שאני נוסע באוטו ונותן גז ממושך הלחץ שמן עולה לי. ושאני עוצר את האוטו ולא נותן גז הלחץ שמן יורד לנורמל. עכשיו עד המצלה קטנה בבקשה: איפה יש מוסך בדרום שמתעסק עם אספנות כמו שלי? להזכרכם יש לי פורד מוסטנג שנת 67 מנוע טורי 6 צלינדר 3.2
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
במסגרת מבצע מבצע סריקת אלבומי התמונות נתקלתי בתמונות האלה
הודעה אחרונה מאת winitzj, -
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נתקלתי בזה באי ביי, מי שצריך כדאי לשים לב שיש שם גם מניפולד עם ווברים. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1975-up-Fiat-Bertone-X1-9-ANY-PART-1-more-try-sell-/230607117671?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b1415d67
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מועדון אלפא רומאו קלאסיק ישראל מזמין את חבריו ואת כל בעלי האלפות הקלאסיות לערב במסעדת קפאנה בביתן אהרון. נא לאשר הגעה באחד האופנים: 1. כאן בהודעה פרטית 2. באימייל [email protected] 3. בפייסבוק http://www.facebook.com/event.php?eid=135905129815067
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 0 תגובות
- 812 צפיות
http://www.swissinfo.ch/eng/science_technology/Celebrating_the_Swiss_behind_Chevrolet.html?cid=29959302
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
רציתי לדעת האם למישהוא יש מושג אם מנגנון הרמה של חלון של רכב מסויים יכול להתאים לרכב אחר, לדוגמא מנגנון של אסקורט יכול להתאים לקפרי ? האם הזגגים בעבר/היום מחזיקים מלאי של חלקים לתיקון מנגנונים כאלו ? אני מתכוון לקפיצים ומסילות. אני שואל את זה כיוון שאני צריך עבור חבר מנגנון אחד לחלון של קפרי, בנוסף צריך את הקפיץ הספירלי שעוזר להרים את החלון. תודה
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הקורבייר שמחה להודיעה שהיא זכתה בתחרות "קורבייר החודש" לחודש פברואר של האתר והמועדון "Corvair Forum" בארה"ב (לא אתר כזה גדול ומקיף שכן אין יותר מדי אנשי קורבייר... אבל בכל זאת זה כיף ). למעשה, אין לי אישית שום קרדיט על הזכייה שכן לא עשיתי כלום ברכב שיגרום לו לזכות, ככה קניתי אותו וכל שעשיתי היה לדבר עם האנשים בפורום בנושאי קורבייר כאלה ואחרים ולקבל מהם דחיפה "להגיש מועמדות" הם מאוד התרגשו לשמוע שיש קורבייר בישראל (גם אם היא בעצם ייבוא "חדש"...) והעזרה המוצעת על ידם פשוט מדהימה כפרס קיבלתי זיכוי נחמד באתר חלקים לקורבייר בארה"ב והם הכינו לי את התמונה הבאה שתהיה בלוח השנה שיוצא פעם בשנה בארה"ב כ"נערת פברואר" מזל טוב לקורבייר ליאור. קרדיט לצ…
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
אופנוע פנתר
מאת frik- 0 תגובות
- 838 צפיות
מחפש מידע על אופנוע מסוג פנתר[Panther]זהו יצרן בריטי שהיה פעיל בין 1900-1965.לארץ הגיעו מספר יחידות מועט. מי שמכיר ראה או יודע למי היה כזה מוזמן להגיב. בתודה,חן.
הודעה אחרונה מאת frik,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 369 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Pavlik
- lanosforce
- elad18
- garicho
- motior
- Markm4
- flytomars
- הרקוליטו
- Satori
- ezuf
- liads
- mcaspi
- רפי לין
- Yondalar
- shilo_v
- אביתר א.
- אור1111
- Aviady001
- GTI33
- Nakamichi
- meir_gi
- בנס
- discoTD5
- פינדר
- hondacivic02es
- yahaga
- G. P. Magnus
- לירון .ה.
- Paprika-Metuka
- FireStar
- נולד לליסינג
- orsh99
- EliC25
- גולדן191
- thazethaze
