Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק אתה...

 

האריה פונה לצפון שמשם תיפתח הרעה......

 

מתוכנונות חולצות עם הלוגו אז מי שמעניין נא להירשם כאן - רן

רן שלום

תאיר את עיניי.מה זה מפגש טוביה?

איפה אתם נפגשים?מאיזה איזור בארץ אתם?תודה

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
רק אתה...

 

האריה פונה לצפון שמשם תיפתח הרעה......

 

מתוכנונות חולצות עם הלוגו אז מי שמעניין נא להירשם כאן - רן

תרשום אותי ! אקסטרא סמול .... :?

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
רן שלום

תאיר את עיניי.מה זה מפגש טוביה?

איפה אתם נפגשים?מאיזה איזור בארץ אתם?תודה

 

המפגש מתקיים מזה מספר שנים בירושלים בכל יום שישי החל מהשעה 13:30, מגיעים כל המשוגעים לדבר אופנועים מכוניות ואפילו אופניים, בתקופה הקרובה יערכו במפגש מספר השקות של כלים מעניינם שהגיעו מארץ ניכר.

בעל המקום קובי מגיש מטעמים והבירה היא מעולם אחר.

מצפים לראותך.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
המפגש מתקיים מזה מספר שנים בירושלים בכל יום שישי החל מהשעה 13:30, מגיעים כל המשוגעים לדבר אופנועים מכוניות ואפילו אופניים, בתקופה הקרובה יערכו במפגש מספר השקות של כלים מעניינם שהגיעו מארץ ניכר.

בעל המקום קובי מגיש מטעמים והבירה היא מעולם אחר.

מצפים לראותך.

בפעם האחרונה שהייתי בירושלים נראתה לי עיר ואם בישראל.

ככה יסתובב הבחור ויחפש את קובי .

 

כתובת!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שושן שושני שושנים

best better good

 

או

הטוב הרע והמכוער

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
המפגש מתקיים מזה מספר שנים בירושלים בכל יום שישי החל מהשעה 13:30, מגיעים כל המשוגעים לדבר אופנועים מכוניות ואפילו אופניים, בתקופה הקרובה יערכו במפגש מספר השקות של כלים מעניינם שהגיעו מארץ ניכר.

בעל המקום קובי מגיש מטעמים והבירה היא מעולם אחר.

מצפים לראותך.

תודה.לפני כן ,אני צריך לאלף את הפוני לעליות של הקסטל,שלא תשבוק לי חיים בדרך :lol:

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
תודה.לפני כן ,אני צריך לאלף את הפוני לעליות של הקסטל,שלא תשבוק לי חיים בדרך :lol:

סע על 443 פחות קשה

את כול התרוצים כבר שמענו

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ביום ההולדת למפגש 29/4/11 ימכרו במחיר עלות חולצות T עם הלוגו של המפגש

מי שמעוניין בצבע מסויים גודל וכד' מתבקש להרשם מיידית-תודה רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
כבר אתה רוצה לעשות מהלוגו שלנו בול?

 

הוא רק התכוון שיצא בול פגיעה.

 

שושן שושני שושנים

best better good

 

או

הטוב הרע והמכוער

אני כבר בחרתי את השורה המועדפת עלי.

לא תנחשו...

 

 

יפה מאוד!!

 

תתחדשו!

נכון מאד!

 

 

 

ערב טוב,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
במסגרת המהפך החדש (פרטים בשישי) הופעת בכורה ללוגו של המפגש:

 

זהו הלוגו הרשמי שיופיע בקרוב בעיתון ובהזמנות הרשמיות-רן

 

לוגו יפה.

 

לטעמי האישי, קצת גיוון בצבעים היה מוסיף ללוגו חיים (כרגע הם חסרים לו).

מצא משה

×
×
  • תוכן חדש...