Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם!!

 

היום היה מפגש צנוע יחסית, מה שאומר קצת פחות עבודה בשבילי, אבל העלאת תמונות הרבה יותר מהירה בשבילכם ;)

 

יחד עם זאת, הגיעו מספר רכבים חדשים, וכן זכינו למספר אימפרזות בתחילת המפגש, ומכיוון שארז (SimplyNuts) קיפץ סביבן כמו ילד שנתנו לו מכונית צעצוע חדשה, לא יכלתי לאכזב אותו והכנתי בוק קטן לנציגות סובארו במפגש :)

בהזדמנות זו גם אאחל לעידית המון מזל טוב ליום הולדתה!! :smilecolr:beerchug::smilecolr

אז עידית שיהיה המון המון מזל טוב ועד 120 כ20!

 

ועכשיו אחרי מילות הפתיחה והברכות נעבור לעניין שלשמו התכנסנו כאן :wink:

 

 

**כרגיל, מבקש לא לבצע שימוש פרסומי/שיווקי/יחצני בתמונות, כמו כן אין להעלותן באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני, תודה!**

IMG_6006.jpg

 

IMG_6026-Edit.jpg

 

IMG_6034.jpg

 

IMG_6042.jpg

 

IMG_6039.jpg

 

IMG_6040.jpg

 

IMG_6043.jpg

 

IMG_6066.jpg

 

IMG_6090.jpg

 

IMG_6091.jpg

 

IMG_6109.jpg

 

IMG_6071.jpg

 

IMG_6070.jpg

 

IMG_6069.jpg

 

IMG_6081.jpg%5C

 

IMG_6075.jpg

 

IMG_6048.jpg

 

IMG_6082.jpg

 

IMG_6084.jpg

 

IMG_6111.jpg

 

IMG_6053.jpg

 

IMG_6045.jpg

 

IMG_6067.jpg

 

IMG_6055.jpg

 

IMG_6057.jpg

 

IMG_6077.jpg

 

IMG_6063.jpg

 

IMG_6089.jpg

 

IMG_6064.jpg

 

IMG_6065.jpg

 

IMG_6058.jpg

 

IMG_6059.jpg

 

IMG_6085.jpg

 

IMG_6103.jpg

 

 

**כרגיל, מבקש לא לבצע שימוש פרסומי/שיווקי/יחצני בתמונות, כמו כן אין להעלותן באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני, תודה!**

 

המשך עוד רגע:

בברכה!

יונתן.

פורסם

חלק ב' (השלמה):

 

 

**מבקש לא לבצע שימוש פרסומי/שיווקי/יחצני בתמונות, כמו כן אין להעלותן באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני, תודה!**

 

IMG_6100.jpg

 

IMG_6093.jpg

 

IMG_6094.jpg

 

IMG_6095.jpg

 

IMG_6096.jpg

 

 

ילדת היומולדת!!

IMG_6097.jpg

 

IMG_6099.jpg

 

 

 

 

תנחשו מי הניע את מי :twisted:

IMG_6105.jpg

 

IMG_6107.jpg

 

 

מישהו כאן זכה היום לבוק רציני משלוש עדשות שונות!

IMG_6115.jpg

 

IMG_6119.jpg

 

IMG_6121.jpg

 

IMG_6122.jpg

 

IMG_6123.jpg

 

IMG_6124.jpg

 

IMG_6129.jpg

 

 

IMG_6133.jpg

 

IMG_6134.jpg

 

IMG_6137.jpg

 

**כרגיל, מבקש לא לבצע שימוש פרסומי/שיווקי/יחצני בתמונות, כמו כן אין להעלותן באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני, תודה!**

 

 

 

 

זהו להפעם!

שיהיה לכולם סופ"ש נעים!!

 

תגובות יתקבלו בברכה! :wink:

בברכה!

יונתן.

פורסם

תודה רבה על התמונות. :mm_tongue

מזל טוב לילדת היום הולדת! :bday:

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

שבת שלום לכולם - תודה רבה לכל הצלמים שהשקיעו את המיטב להוציא אותנו הכי טובים, יישר כוח - ממני מישל.

הרכבים שלי שברולט c10 1964

רנו 17 TS מודל 1974

אולדסמוביל קטלאס סופריים 3800v6 1987

הונדה סיווק ומזדה 3

 

פורסם
תודה רבה על התמונות. :mm_tongue

מזל טוב לילדת היום הולדת! :bday:

 

תודה ארז

אהבתי "ילדת יום הולדת" חחח

תודה

עידי פידי

פורסם
יופי של תמונות,יופי של מפגש

מזל טוב לכלת יום ההולדת עד 120

 

אתה רואה ארז, עופר היה יותר ראלי. חחח

תודה עופר מכל הלב

פורסם

החסרתי בשישי האחרון ,

 

עידית , עוד הזדמנות לומר מזל טוב עד 120 ,

תהיי צעירה תוססת צוחקת ועם פיגו' תמיד :-)

 

גדרון , סופר תמונה מחלון משרדך !! פשוט מקסים .

 

שבת שלום

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
החסרתי בשישי האחרון ,

 

עידית , עוד הזדמנות לומר מזל טוב עד 120 ,

תהיי צעירה תוססת צוחקת ועם פיגו' תמיד :-)

 

גדרון , סופר תמונה מחלון משרדך !! פשוט מקסים .

 

שבת שלום

 

 

דרור .

 

דרור

אז גם שוב תודה רבה וגם לויקי. איזו משפחה מדהימה מצאתי.

 

וגדרון יו באמת תמונה ואווו

מדהימה

פורסם
עידית, המון מזל טוב ובריאות טובה !

שיהיה רק בשמחות, טיולים כיף ופג'ואים :-D:bday:

 

ענבל ואלון

:smilecolr

 

ענבל ואלון תודה

חחח פג'ואים אהבתי

×
×
  • תוכן חדש...