Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה במוסטנג!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי הוראותכם בצעתי את הטיפול הנדרש לאוטו קניתי את שמנים שאמרתם ואת כל הציוד אבל עם הפילטר שמן הייתה בעייה לא היה כזה בארץ אז התאימו לי של חברה אחרת גרמנית שהוא תואם למה שהצאת אם אני לא טועה היה של החברה מוטוקרפט.

 

עכשיו שאני נוסע באוטו ונותן גז ממושך הלחץ שמן עולה לי. ושאני עוצר את האוטו ולא נותן גז הלחץ שמן יורד לנורמל.

 

 

 

 

עכשיו עד המצלה קטנה בבקשה: איפה יש מוסך בדרום שמתעסק עם אספנות כמו שלי?

 

 

להזכרכם יש לי פורד מוסטנג שנת 67 מנוע טורי 6 צלינדר 3.2

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה שמן שמו לך מבחינת רמת צמיגות?

על איזה סל"ד עומד המנוע.

ובקשר למוסך טוב,אני סומך רק על בן אדם אחד בכל המדינה הזאת בהקשר לאמרקאיות

אם אתה מוכן להצפין עד רעננה אני אשמח לתת לך פרטים.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
איזה שמן שמו לך מבחינת רמת צמיגות?

על איזה סל"ד עומד המנוע.

ובקשר למוסך טוב,אני סומך רק על בן אדם אחד בכל המדינה הזאת בהקשר לאמרקאיות

אם אתה מוכן להצפין עד רעננה אני אשמח לתת לך פרטים.

 

 

 

 

20W50 של חברה טובה ומוכרת (לדוגמא מוטרוקרפט)

פילטר שמן של חברה טובה ומוכרת (לדוגמא מוטרקרפט)

שמן גיר DEX3 (אם אתה רוצה לחליף את כל השמן בגיר את הצריך לקנות אטם ומסנן)

ובבקאקס שמן 80W90

 

 

 

זה בעיקרון מה ששמתי עכשיו באיזה סל''ד משהו כמו שאני נוסע על 90 קמ''ש 3200 סל''ד.

 

 

בקשר למוסך אין לי בעייה עם המוסך שלי רק חלקים זה בעייה איפה אני יכול למצוא חלקים לפורד רק ב- EBAY ?

פורסם

תציין נתונים של הלחץ שמן

אישית אני לא אוהב את ה 20 50 אבל לא משנה

בכל אופן זה הגיוני שבטורים הלחץ שמן עולה , המשאבה מסתובבת יותר מהר .

 

לגבי חלקים יש לך את

CJ PONY אחלה חברה

 

mustangunlimited.com

יש להם הכל אבל עשו לי פאשלה במשלוח בתוך ארצות הברית לא רצו לקחת על זה אחריות ולכן אני לא יעבוד איתם יותר

 

חלקים לטיפולים שוטפים יש בארץ

פילטר שמן יש לך את FL 1 A שזה סטנדרטי של מוטוקרפט ועוד לא נתקלתי בחנות חלקים שאין אותו

פלגים קצת בעייתי במידה ויש לך מנוע 4100

ב3200 יש פלגים

שמניים יש איכותים פה בארץ

וזהו כל השאר מחול או מאנשים פרטים .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

כמה סלד בסרק?

וסלד כזה ב90 זה גבוהה מאד!

לפי חישוב קטן שעשיתי נראה שאם זה הסלד שאתה משייט ב 90(לפי דבריך) יכול להיות שאתה תוקע את הגיר ב הילוך 2.

עוד כמה שאלות:

1.מתי לחץ השמן יורד לך ? אחרי נסיעה ממושכת? או איך שאתה מניע את הרכב?

2.האם זה היה קרה לך בעבר? לפני הטיפול?

3.האם המכונאי נגע בהצתה או בקרבורטור בזמן שהרכב היה בטיפול?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אני מבין נכון? הבעיה היא שלחץ השמן גבוה מידי????????

 

קודם כל מוטורקרפט היא חברה אנגלית, לא גרמנית.

 

סביר מאוד שאם השמן היה רע מאוד קודם, לחץ השמן יעלה אחרי החלפה. זה לא רע - זה מצוין!!!

פורסם
תציין נתונים של הלחץ שמן

אישית אני לא אוהב את ה 20 50 אבל לא משנה

בכל אופן זה הגיוני שבטורים הלחץ שמן עולה , המשאבה מסתובבת יותר מהר .

 

לגבי חלקים יש לך את

CJ PONY אחלה חברה

 

mustangunlimited.com

יש להם הכל אבל עשו לי פאשלה במשלוח בתוך ארצות הברית לא רצו לקחת על זה אחריות ולכן אני לא יעבוד איתם יותר

 

.

הייתרון שלהם הוא שהחנות שלהם 5 דקות מהרשי

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ואגב, אם זה באמת מה שקרה ולא הבנתי הפוך, שווה לעשות גם פלאש למנוע כי הוא מלא בג'יפה

 

 

 

הלחץ שמן גבוהה. ולא שמתי מוטקרפט אלה חברה אחרת גרמנית שלפי הספרים תואמת למה שאני צריך לפי הפילטר של מוטוקרפט.

פורסם
ואגב, אם זה באמת מה שקרה ולא הבנתי הפוך, שווה לעשות גם פלאש למנוע כי הוא מלא בג'יפה

 

 

שמתי פולדיין. אמרו לי שזה עושה את אותה הפעולה ומחדש את החלקים במנוע.

פורסם
אני מבין נכון? הבעיה היא שלחץ השמן גבוה מידי????????

 

קודם כל מוטורקרפט היא חברה אנגלית, לא גרמנית.

 

סביר מאוד שאם השמן היה רע מאוד קודם, לחץ השמן יעלה אחרי החלפה. זה לא רע - זה מצוין!!!

 

 

 

אז אם אתה אומר שזה מצוין אני תריך להמשיך לסוע? מתי שהוא זה ירד לנורמל?

פורסם
כמה סלד בסרק?

וסלד כזה ב90 זה גבוהה מאד!

לפי חישוב קטן שעשיתי נראה שאם זה הסלד שאתה משייט ב 90(לפי דבריך) יכול להיות שאתה תוקע את הגיר ב הילוך 2.

עוד כמה שאלות:

1.מתי לחץ השמן יורד לך ? אחרי נסיעה ממושכת? או איך שאתה מניע את הרכב?

2.האם זה היה קרה לך בעבר? לפני הטיפול?

3.האם המכונאי נגע בהצתה או בקרבורטור בזמן שהרכב היה בטיפול?

 

 

 

אז בקשר לסל''ד זה ניראה לי בערך היום שאני יגיע לבית אני יבדוק שוב.

 

הלחץ שמן יורד לי איך שאני מתחיל להאט את הרכב ומפסיק ללחוץ על הגז.

 

והמכונאי לא נגע בכלום חוץ מהחליף שמו ופלטר שמן.

פורסם
תציין נתונים של הלחץ שמן

אישית אני לא אוהב את ה 20 50 אבל לא משנה

בכל אופן זה הגיוני שבטורים הלחץ שמן עולה , המשאבה מסתובבת יותר מהר .

 

לגבי חלקים יש לך את

CJ PONY אחלה חברה

 

mustangunlimited.com

יש להם הכל אבל עשו לי פאשלה במשלוח בתוך ארצות הברית לא רצו לקחת על זה אחריות ולכן אני לא יעבוד איתם יותר

 

חלקים לטיפולים שוטפים יש בארץ

פילטר שמן יש לך את FL 1 A שזה סטנדרטי של מוטוקרפט ועוד לא נתקלתי בחנות חלקים שאין אותו

פלגים קצת בעייתי במידה ויש לך מנוע 4100

ב3200 יש פלגים

שמניים יש איכותים פה בארץ

וזהו כל השאר מחול או מאנשים פרטים .

 

 

אז איזה שמן כדי לי להשים בטיפול הבא?

ואולי יש לך פלגים למכור לי?

ועוד שאלה קטנה איפה אני יכול להשיג פקום גיר ופקום בבוקאס.

פורסם
אז איזה שמן כדי לי להשים בטיפול הבא?

ואולי יש לך פלגים למכור לי?

ועוד שאלה קטנה איפה אני יכול להשיג פקום גיר ופקום בבוקאס.

 

תרגום:

פקונג (אטם) לגיר ופקונג (אטם) לבק אקס (ציר אחורי)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...