Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש את מי שצילם את האוטו הזה???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, מישהו ניסה להתנקם בבעל האוטו ושרף אותו.

 

הבעיה בשרפה שהיא מעווטת את כל הפחים ולפעמים גם את השילדה,

פה שילדה זה פחות בעיה להחליף בגלל שמדובר בחצי שאסי HAIL FBODY!!!!!

שוב מדובר פה בהזמנה של כל האוטו מחדש.

העלות השיפוץ מול עלות היבוא מתגמדת.

חוץ מיזה הייתה עוד 69 שבעל הרכב הקישרוני רצה להעביר עם מנוף ותלש לה את הגג.......

קיצור אין קץ לבזיון.

 

שורה תחתונה אין על דור 2!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
יאללה מישהו רוצה להגריל עוד אמרקאית?
אם כבר, אז בחדרה עומדת בפינת רחובות צה"ל וארלוזורוב (ליד כיכר התשעה) אולדסמוביל קטלס (אם אני לא טועה) 4 דלתות שנת 83 ברת שיקום (הבעלים טוען שהיא נוסעת). אין לה טסט. היא למכירה (רוצים 3K ש"ח). מס' טלפון אין לי, אבל יש שלט על האוטו.

אין לי גם תמונה, אבל אני אתאר את המצב שלה ככה: טרנטה נמחק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

חבל על כול המלל פה למי שהממון מצוי בכיסו להביא רכב כזה או אחר יותר טוב[קוביסו צודק]בכסף לשפץ רכבים כאלו אתה טס להמר קצת באטלנטיק סיטי וגם חוזר עם מפלצת נחמדה [האישה תאהב את המושג...כי היא הכי יפה].

פורסם
אם כבר, אז בחדרה עומדת בפינת רחובות צה"ל וארלוזורוב (ליד כיכר התשעה) אולדסמוביל קטלס (אם אני לא טועה) 4 דלתות שנת 83 ברת שיקום (הבעלים טוען שהיא נוסעת). אין לה טסט. היא למכירה (רוצים 3K ש"ח). מס' טלפון אין לי, אבל יש שלט על האוטו.

אין לי גם תמונה, אבל אני אתאר את המצב שלה ככה: טרנטה נמחק.

אם יוצא לך לעבור שם.. , ועדין יש עליה שלט , אני ישמח מאוד לקבל את המספר... ( עדיף בהודעה פרטית )

 

 

 

לילה טוב..

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

אוטו שרוף אל תגעו בו

בנוסף לזה שהוא מתעוות

כל הזמן יעלו רקבונות העובי של הפח יורד ועוד הרבה דברים

בקשר לאולדס

וואלה היא ברת שיפוץ רק כמו שקובי אומר היא צריכה לא מעט השקעה

כתובת דואר אלקטרוני

[email protected]

 

בעל FORD MERCURY COMET 74

ו FORD MUSTANG 67

פורסם
אם כבר, אז בחדרה עומדת בפינת רחובות צה"ל וארלוזורוב (ליד כיכר התשעה) אולדסמוביל קטלס (אם אני לא טועה) 4 דלתות שנת 83 ברת שיקום (הבעלים טוען שהיא נוסעת). אין לה טסט. היא למכירה (רוצים 3K ש"ח). מס' טלפון אין לי, אבל יש שלט על האוטו.

אין לי גם תמונה, אבל אני אתאר את המצב שלה ככה: טרנטה נמחק.

 

זה לא הקאטלס שאנחנו מדברים עליה בשירשור אפילו לא דומה

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אני מכיר את הרכב הזה כי התענינתי בו בעבר

 

הרכב אכן נוסע אן טסט התחילו שיפוץ והפסיקו

מי שרוצה יותר פרטים שיפנה בפרטי

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם
מדובר בקאמרו 69 שרופה היא התעווטה גם היא לא ברת שיקום.

 

אחרת היא כבר הייתה אצלי בחניה :-(

 

אני לא מאמין בזה ,שרכב אינו בר שיקום!!

כל רכב אפ]ילו שרוף מעוך ומעוות אפשר לסדר ,אפילו לא בהרבה מזומנים,אם יש לך רצון ,ידיים טובות ,קשרים וחברים טובים.

ראיתי המון דברים בחיי יותר גרועים ממה שיש פה בתמונות!!

גל

קבל ....

 

http://youtu.be/d7_x7yLZnkM

×
×
  • תוכן חדש...