רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אנחנו לא נפספס את הארוע! מפגש שפלה בשישי הקרוב ישתתף יכבד (ויתכבד) בהשקת האלפא של חברנו דרור בריל, בנוקיה. מי שמגיע מכיוון דרום מוזמן להצטרף לנסיעה משותפת. נקודת היציאה: מצומת נען על כביש 40 עם הפנים צפונה. נזוז בשעה 1530 בדיוק דרך כביש 431 לתל אביב. לתיאומים: 054-6785688 קובי סופשבוע טוב ולהתראות.
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- 0 תגובות
- 925 צפיות
הכתבה מאתר 'המינגס' אמנם מ-2008, אך ההמלצות עדיין רלוונטיות. http://www.hemmings.com/hcc/stories/2008/11/01/hmn_feature1.html
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום חברים, אני לא יודע אם איני פותח ת'רד במקום הנכון אבל אני בטוח שתסלחו לי בכל מקרה. בשבת שעברה, בעודי מטייל באיזור שינקין גבעתיים, צדה את עיניי מכונית קטנה עם שתי דלתות ושתי מקומות עם מספר כיתובי לנצ'יה (99% בטוח..) ועם מנוע אחורי/מרכזי. במבט ראשון הייתי מוכן להישבע שמדובר ברכב משנות ה80 אבל המספר הצהוב היה בין שבע ספרות כשהשניה מינין היא 0, משמע, להבנתי, שנת 90+. עשיתי חיפוש באינטרנט והגעתי לדגם מסויים של הלנצ'יה סקורפיון/מונטה קרלו, רק שהלנצ'יה הספציפית הזו יוצרה עד לשנת 82'. אני טועה ? משהו כזה: רק בלי המשולש מעל מכסה הבגאז'. יש למישהו כאן מושג במה מדובר ?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
המכרז נסגר מחר (16 מרץ) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230595335474&viewitem=&sspagename=ADME%3AB%3ASS%3AUS%3A1123
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 1 תגובות
- 888 צפיות
איך אני מפרק את הקבל (כנראה סיים את חייו ) ללא פרוק המפלג כולו ? הוא מחובר בבורג יחיד אבל במרחק של 2 סמ מבלוק המנוע ואני לא מצליח להגיע אליו. וודאי יש פה איזה "טריק "??
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
יעוץ פורד אסקורט 1 2
מאת רעי תמיר- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אולי לחלקכם זה ישמע כמו בדיחה , או כמו סתם עוד סיפור.... אז אני רעי בן 16 אוהב מכוניות, ספורט מוטורי וידוע בתור ילד בעל קישורים רבים ( בניה , מסגרות ) לא כמו ילד רגיל ולקראת הרישיון שאני מחכה לו כמו משוגע וחושב כל הזמן איזה מכונית יהיה לי אז חשבתי לעצמי כמה יעלה לי להחזיק את הרכב מבחינת ביטוח וטיפולים טסט וכו'. אחרי שאני התחלתי להתעניין לגבי החזקת רכב אספנות , הבנתי שזה לא כל כך יקר לתחזק רכב כזה, חשבתי אולי על חיפושית ,אני נורא אוהב את הרכב הזה ואפילו דיי מאוהב ביררתי כמה יעלה לי לתחזק רכב כזה והגעתי למסקנה שזה לא כל כך יקר כמו אוטו "חדש"..כעבור כמה זמן התגלה לי מחבר טוב שלי שידוע שאני מאוהב במכוניות אספנות שיש פורד אסקורט אצל איזה חבר …
הודעה אחרונה מאת רעי תמיר, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
סרטון של דקה, שווה לראות
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
כמידי חודש בהיותי מקבל את חוברת הטורנינג ויילס של מועדון סטודיבייקר נתקלתי בסטודיבייקר מוארכת בעלת 6 דלתות יחידה בעולם כמובן שזו רפליקה ,המכונית שייכת לבחור מאוסטרליה בעלת הגה ימני ,מנוע 8 צילינדר R2 עם סופרצר'גר והוא מוביל חתן כלה ועוד אישים חשובים ותיירים שבאים לבקר באזור.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
התחדשתי השבוע ב D300 שנת 70 יד ראשונה עמדה 19 שנה ללא שום תזוזה ושימשה מחסן לבעליה בשבוע שעבר ניגשתי למישרד הרישוי והפכתי אותה לרכב אספנות ומייד כמובן העברת בעלות. היא עומדת במצב שלא ניתן להוציא אותה במשיכה כיוון שבחזית עומד דקל רחב ובחלקה האחורי עץ שסק. אופציה ראשונה זהלכרות את אחד מהעצים וחבל. אופציה שנייה זה להניע את המשאית ולתמרן בנסיעה קדימה אחורה עד שאצא. בחרתי באופציה הראשונה והיום העמסתי את הרכב שלי בקומפרסור, מצברים, מכשיר התנעה, צינורות מים ודלק, דלק ומשאבה חשמלית, כלי עבודה וכו'. השעה 10:00 המנוע מסתובב ידנית,פירקתי מצתים ושימנתי את הצילינדרים בעזרת משמנת ולאחר מכן המשכתי לסובב את המנוע ידנית. לאחר מכן חיברתי מצבר וניסיתי לסובב…
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אני מבקש ליצור קשר עם שאריו של יחיאל קימלמן ז"ל שהיה עורך הירחון "ברכב". למי שיש קצה חוט של מידע, אשמח לדעת. תודה!
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום רב, חדשות ערוץ 10 עורכים כתבה למחר בערב על המיסוי החונק של כלי רכב בישראל, ובתוכם רכבי אספנות. מבקשים לראיין אספן שהתנסה בייבוא רכב אספנות ומוכן לספר על המיסוי הדרקוני ועל השפעתו על שיקולי ייבוא רכבים נוספים וסוגם. מי שמחזיק רכבי אספנות בחו"ל ולא מביא אותם לארץ בשל המיסוי - יהיה דוגמא מובהקת לנקודה שהם רוצים להציג (אלעד ש. האם שומע?). הכתבה צריכה להצטלם היום או מחר בבוקר, בבית האספן - בכל מקום בארץ. המעוניינים יצרו קשר ישיר עם דנאל מחדשות ערוץ 10 - 054-7950455. נא לא לקשור את מועדון החמש לעניין כלל - אין לכך קשר ואנחנו לא מעוניינים לתחוב אפינו איפה שלא צריך. בהצלחה רון פז דובר מועדון ה-5
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי בעיה מוזרה... קודם כל היא אוכלת ה מ ו ן דלק (6.6 ק"מ ליטר, הרוב מחוץ לעיר). הפלאגים נקיים ומכשיר co מראה תוצאה דווקא די ענייה בדלק. בהמשך לזה הסחיבה די עצלנית ובמיוחד בטורים גבוהים שבהם כמעט לא מורגש שינוי. ההתנעה קלה מאוד, גם בקר וגם בחם. יחד עם זה כשהרכב קר הוא נוסע סבבה כדקה ואז מתחיל לאבד כח בצורה דרמטית. אחרי כ 10 שניות יש באקפייר חזק מהמנוע ואז הכח חוזר. המשחק הזה חוזר על עצמו ב ד י ו ק באותם מרווחי זמנים כ 4 פעמים ואז המנוע "משתחרר" והוא מתחיל לנסוע נורמאלי. כל התהליך לוקח כ 3-4 דקות. כל הוואקומים במנוע מסודרים פיקס, יש לציין שאם התופעה קוראת בזמן שהרכב עומד שעון הוואקום מזנק למעלה. בנוסף לזה דוממתי פעם את הרכב בזמן שהתופעה ק…
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- 1 תגובות
- 753 צפיות
יש לי מידע שנמצא על מיקרו פיש ואני רוצה להעביר את זה לדיסק מישהו יודע איך עושים את זה בתודה אריה
הודעה אחרונה מאת יהורם, -
- 30 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
היי, בחרנו לוגו שגידי אשכנזי עיצב עבורנו ועל כך המון תודות לו. רצינו לשתף אתכם, לוגו קלאסי למועדון קלאסיות.
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
גם בגשם אי אפשר לעצור את השיגעון תמנות ממפגש גשום בהרצליה, יום שישי 11.3.11. תודה לרן (כרגיל) על העוגות המפורסמות של שושנה, היה נעים וטעים, תודה.
הודעה אחרונה מאת IAROC, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הפיאט 500 המקסימה זכתה לתהילת עולם בשנות יצורה הראשונות. היה מי שזהה את הפוטנציאל, ולקח אותה לסדנת "אברט" להוסיף עניין. כמה עשורים אח"כ חזרה הפיאט בדגמי רטרו מלביבים שהחייו את ה-500 ושוב דגמי הספורט עברו שידרוג בסדנת "אברט". ועכשיו נפל דבר, הציצו בקישור הבא-גם אם לא אספנות ממש, קלאסית מיום יצורה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4041583,00.html כמה שהיא יפה....
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
1976 Mileage 1,111 6.9 LITER V8 אחת מיצירות האומנות של פרנקו סברו,יוצרה רק אחת כזאת. EBAY סברו לא סובארו
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לתיקון "מכת חניון" לא חייב להיות אומן אבל מישהו שעושה עבודה טובה שתחזיק לאורך זמן ולא תיקון חובבני עם מלא חומר. איזור המרכז\שרון תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת irork, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ריפוד הגג באוטו שלי נמצא במצב קטסטרופאלי. פירקתי את הגג והורדתי את הריפוד. קניתי בד (פליז) ואני רוצה לחדש בו את הגג. האם משהוא יכול לומר לי באיזה דבק להשתמש להדבקת הבד? האם צריך לעשות הכנה מיוחדת לגג לפני ההדבקה? תודה. אורן
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש בנרות מודעת פירסומת של NSU פרינץ שפורסמה מטעם "מכוניות הדר" (שהיו בזמנו היבואנים) . בפירסומת סופר על חבר אגד שבחר בפרינץ 1000... החבר אגד הזה הוא אבי ז"ל שקנה בזמנו שלושה רכבים: 1964/5 פרינץ ספורט (האוטו של ליאור ברוך?) 1967/8 פרינץ 1000 1970 פרינץ 1000 לפי דעתי הפירסומת הופיעה בין 67 ל 70. דרך אגב, בתמורה להופעה בפירסומת קיבל אבי סט שטיחים לרכב....
הודעה אחרונה מאת cb750, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הנסיכה שלי[סמלון בחותמת] חוגגת 65 בחודש הבא.אני לא מתכוון לעבור לסדר היום [איזו רצינות..] מה גם שחגגתי לה יומולדת 60 לפני 5 שנים.אני מזמין ילידי 1946[מכוניות כמובן] להצטרף ולפנות אלי בפרטי.האירוע יהיה באיזור המרכז בשבת ה9.4.11. שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
ברצוני לטוס לאנגליה על מנת לעשות שופיניג, כן נשמע מטורף אבל בהחלט יותר זול, ואפשר להנות גם על הדרך. אני כעקרון מחפש חלקים לנורטון 16H(אבל גם לBSA לא אתנגד), אשמח לשמוע על מקומות אטרקטיבים על מנת להשיג חלקים. עדיף איזור שיש בו מספר חנויות וכדו'. שאלה נוספת, האם משלוח בין הולנד לאנגליה יחוייב במכס? מישהו מכיר את הפרוצורה באנגליה?? לעזרתכם אודה.
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 4 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הרבה תודות לכל החברים והידידים שהגיעו היום למפגש הסניף, היה חם ביום גשום וקר, חם בלב ובנשמה. תודה לברכות, ולהתראות במפגשים ובאירועים בסניף הצפוני. שבת שלום עדי
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אז כל מי שלא עשוי מסוכר, ומי שסתם מתוק, מי שבא לו לשכוח שבוע סוער ומי שמתחשק לו לטעום סיידר חם, סתם ככה להיזרק אנחנו שם ומחכים לו...
הודעה אחרונה מאת y9853, -
- 0 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם לא יצא לי לכתוב בפורום די הרבה זמן אבל אני עדין זוכה לקרוא פה ושם הודעות. אני יוצא בקרוב לרגילה של 10 ימים והייתי רוצה לנצל את ההזדמנות להתקדם בשיפוץ הסאאב שלי, ולכן אני מחפש רתכת CO2 לביצוע עבודות הפחחות. אם ידוע למישהו על רתכת שכזו שבעליה לא חפץ בה יותר ומעוניין למכור אותה או אם מישהו כאן בפורום מחזיק ברתכת שכזו ובאפשרותו להשכיר\ להשאיל אותה למספר ימים אשמח לדעת. חוץ מזה אשמח לדעת אם מישהו כאן בפורום בעל ניסיון בתחום ויוכל ליעץ לי בנוגע לסאאב שלי איך לטפל בנקודות מסויימות או לתת יד בכלל בעניין הפחחות. עד אז שבוע טוב לכולם ופורים שמח! אפשר ורצוי לצור איתי קשר בנייד מכיוון שאני חוזר רק עוד שבועיים, 0503733045 דקל.
הודעה אחרונה מאת dekela, -
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ישבנו להתחמם בשמש החורפית, כשלפתע הגיע חבר חדש עם נאש מטרופוליטן יפייפה שהובאה לארץ לאחרונה. בהודעה הבאה הפתעה נוספת, תמונות תלת מימד
הודעה אחרונה מאת זמי לוין, -
שלום לכולם, אשמח לקבל מידע לחלקי חילוף עבור ווקסהול ויקטור 1959 תודה.
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום אבי הלחליט לרכוש רכב אספנות מדגם מרצדס 350 בעל מנוע v8 משנת 73. אשמח לשמוע בנוגע לאמינות המנוע וחוזקו . אגב מדובר בגיר הידני ולכן ניראלי שהיגר הינו אמין. אגב הרכב שאותו הוא מעוניין לרכוש ניראה פנטסטי וחשוב לנו אמינות המכלולים והקושי להשיג אותם. מקווה שאבי ירכוש את הרכב ויצטרף לפורום . תודה לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכבוד צילומים לספר מחזור אשמח עם אחד מחברי הפורום באיזור אשדוד-אשקלון שמחזיק רכב אספנות יוכל לעזור לי. אני מעוניין להצטלם על רכב אספנות(לא משנה מאיזה סוג או שנה) כרבע שעה של צילומים במעט תמונות. אשמח לקבל את עזרתכם אפילו בתשלום של כסף,מי שמוענין שיצור איתי קשר בפורום תודה מראש על העזרה.
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אני בדרך כלל לא מעלה שרשורים כאלו אבל מה שנעשה פה זה פשוט יצירת אומנות הרבה יותר מהאלינור שכולם מתלהבים ממנה http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Mustang-FASTBACK-COU-1967-FORD-MUSTANG-FASTBACK-COUPE-1-OFF-CUSTOM-TX-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem20b7c14ac3QQitemZ140521851587QQptZUSQ5fCarsQ5fTrucks http://www.ecarlist.com/showroom/2637/photos/1107491#22 ומי שרוצה לקנות מוזמן להציע אבל אני מאמין שזה יעבור את ה 100 K
הודעה אחרונה מאת MTKS,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 235 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- motior
- ELI001
- הרקוליטו
- אביעד9
- אודי זק
- FROGIE
- מחכה
- Yuvalino
- wonderd
- RK
- mottis
- menir1
- David32
- טויוטה סופרה
- PASHUT
- shakedi
- aharondahari
- tan tan
- Aviv943
- ArikB
- this_is_me
- itaimoto
- yd b-4
- RedLabel
- Amitbak
- yuvk
- yoav911gt2
- אורי מ.
- Moshe c
- lanosforce
- פריג'י
- mikk
- Camaro 92
- davemustaine87
- netanel1014
- שחר 1
- אבי ים
- flytomars
- DIVON
- לירון .ה.
- thazethaze
- WE988244
- Shay Shd Dave
- chilcom
- פאר האורה
