רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
משיחות וצ'יטוט בפורמים בחו"ל הומלץ למיפלץ הפלאג הבא: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NGK-Spark-Plug-76-84-BMW-R100RS-Platinum-Iridium-NEW-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2562661c76QQitemZ160564649078QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories בגלל מחסום השפה הטכנית לא הצלחתי להבין מה הם יתרונותיו פרט לשימוש ארוך יותר, והאם שווה לנסות להביא מחו"ל או שניתן להשיג כזה בארץ. הייתי שמח לשמוע את דעתכם המלומדת-תודה -רן
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
השבוע לא מרתון ולא גשם, שרב אופיני לאביב הירושלמי. ובכל זאת נפגשנו שוב בקולוני. הפעם גם הצטרפה לראשונה "שלגית" רנו 4 1974 שסיימה שיפוץ ארוך.
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מחפש שרטוטים לקונסולה שצמודה לידית הילוכים למיני מינור. בעבר מצאתי את זה באינטרנט אך לצערי האתר כבר לא פעיל תודה, שגיא
הודעה אחרונה מאת talgalapo, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
עוד סופשבוע נרשם סביב השולחן הארוך. מצעיר האספנים ועד למבוגר שבינהם, מהילד שהגיע עם חיפושית לבנה חבוטה ועד ליבוא הכי נוצץ שיש, עבור דרך מכוניות עממיות משופצות או מתגלגלות והמשך באלו שטיפחו להם שרירים במאמץ וידע בורג אחר בורג. אף אחד לא יקבע לך כאן מי הוא אספן ומה מותר לו להחזיק כדי שיקרא כזה, זה המקום וזה השולחן וכל השאר באמת היסטוריה: ברוכים הבאים למפגש השפלה.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
לחברה הזאת, יש מוצר שהוא העתק חיצוני של האסקורט, עם שלדת צינורות, וחיפוי מפיברגלאס , דמוי אסקורט. רפליקת האסקורט ניתנת לשילוב עם שלל מנועים וסגנונות שימוש, מרכב מירוצים ועד לרכב יומיומי. בלי חלודות וצרות אחרות. לחובבי הפיבר גלאס (און וחבר מרעיו), זה יכול היה להיות מעניין, אך לצערי אנחנו חיים במדינת הירשזון/ביבי/אולמרט/קצב ועוד מושחתים שעושים מה בא להם ומוצצים בעיקר את דמנו. בקיצור DREAM ON, און.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אלפא החליטו לייצר את האלפא רומיאו זגאטו קורסה TZ3, שתיהיה מבוססת על דודג' וייפר. מתוך הכתבה:" באלפא רומיאו מדווחים כי מנוע ה-4.2 ל' שנקבע לה במקור (420 כ"ס) ננטש לטובת יחידת ה-8.4 ל' מונסטר לג'נד של דודג' שמפיקה 612 כ"ס מעשרה צילינדרים. נתונים שמציבים זמן מיאוץ ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות לערך בסיועה של תיבה ידנית עם שישה הילוכים." קלאסיקה מיום ייצורה, אם תשאלו אותי. או כל אחד
הודעה אחרונה מאת alfashay.v, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חברנו יוסי סיים את שיפוץ הדה טומאסו פנתרה שלו ויגיע איתה מחר למפגש. אפשר להרחיב את זה גם לבעלי פרארי בצורה ספונטנית.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בשיטוט של היום בפורום הוחלפו הסמלונים האישיים בפוקימונים בתוספת הגדרות שונות ומשונות. אני מבין שזו עבודה חמודה ל - 1 באפריל. אני מרשה לעצמי להמר על חוש ההומור של חברינו היקר בני הספל (בלי שמות). חמוד!ֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱֱ
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 49 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
טוב אז בואו נבנה סיפור כזה: איש נחמד מציע לכם לקנות לכם רכב חדש מהסוכנות בישראל. הרכב צריך להיות רכב חדש (כאמור) מקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות או הגדולות (מנהלים) בואו נגיד עד כ-200K שקלים. התנאים הם שהרכב הוא שלכם לחלוטין ועליכם לשלם עליו את כל ההוצאות (טסט/ביטוח/טיפולים/תיקונים). כמו"כ אסור לכם למכור אותו ואתם צריכים לשמור עליו במצב טוב לאורך כל חייו למשך ה-30 שנים הבאות. בעוד 30 שנה יש לכם רכב אספנות יד ראשונה ואתם מוזמנים לעשות איתו כאוות נפשכם (לשמור/למכור/לגרוט/לאכול). או במילים אחרות - מציעים לכם להחליט היום איזה רכב אספנות (משנת 2011) תרצו בעוד 30 שנה. what will it be? ולמה?
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
שיפוץ אלטרנטור
מאת יהורם- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום אני מחפש בית מלאכה שמשפץ אלטרנטורים באיזור המרכז. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת דן דנינו, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
אמנם עדיין לא אספנות, אבל עבורי לפחות בהחלט כלי נוסטלגי. לדעתי יבוא יום, והוא גם יהיה מבוקש, ואולי אפילו בעל ערך אספני. בכל אופן, אני עד היום זוכר איך אבא שלי הגיע הבייתה מהעבודה בזמנו, לפני יותר מ-20 שנה בשיא הנונשלנטיות, עם טוסטוס קטן ומבריק, חדש לחלוטין בתור מתנה לרישיון. ולמרות שדי מהר נקנה נקנה במקומו סוזוקי TSX חדש (זכור למישהו ?) אני עד היום זוכר לפיאג'ו חסד נעורים . אז אתמול, ממש במקרה, ואפילו שלא התכוונתי, קניתי פיאג'ו סי, שנת 92, יד ראשונה! מאדם מבוגר, שביקש עליו 700 ש"ח בלבד! אפילו לא טרחתי לנסות להוריד אותו במחיר כזה... ועכשיו הוא כבר אצלי בחצר. מה שיפה הוא שהטוסטוס במצב חדש לחלוטין (אגב, עם פדלים) עם טסט מלא ונוסע פיקס! נשאר רק לע…
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
השבוע במסגרת העבודה, נתקלתי בדבר הזה ליד מושב דיי מוכר בצפון, ממש שפשפתי את עיניי כלא מאמין. מצ"ב תמונות. איזה שנה היא לדעתכם ?
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 814 צפיות
נפתח שירשור דביק חדש המיועד למכוניות מעניינות שמצאנו באי ביי. היות ובמקור פריט נמחק אחרי שהמכרז נסגר, נשתדל לנקות את השירשור ולהשאיר רק את הפריטים האקטואליים. נא לשרשר לשם את ההודעות בנושא. בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם ! איפה אני יכול להשיג באזור תל אביב אטמי ראש ,סעפת ועוד חלקים מקוריים! של סובארו 83 מנוע EA65 1300cc . תודה
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם. מישהו מעוניין בטיול אופנועים ביום שישי הקרוב? התכנון לצאת בסביבות 9:30 בבוקר מאזור ראש העין ולשוב גג עד 14:00... בועז.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אני עומד לעשות את זה שוב. לא סיימתי עדיין את הברזיליה ופתאום מצאתי את זה ונשאלת השאילה האם המאמץ שווה.
הודעה אחרונה מאת Alon_A, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מחירת חיסול http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicSpecial.php?CatID=1&SubCatID=6&CarID=181699&Code=f8ebd94c2d64aea891ea77ecffb88f24
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- 10 עוקבים
- 357 תגובות
- 93.2 אלף צפיות
הנחיות הקשורות לפרטיותם של בעלי רכב ניצפה: * נא לציין רכבים שאינם רכבי אספנות משופצים ומסודרים, אלא רכבים שאינם בשימוש / מוצעים למכירה. * אין למסור מיקום מדוייק אלא אזור או שכונה. המעוניינים בפרטים נוספים מתבקשים לפנות בה"פ למפרסם ההודעה. * בעלי רכבים שצוינו בשרשור והמעונינים להסיר אותם מההודעות, מתבקשים לשלוח למנהלים ה"פ ונסיר את הרכב האמור. הודעות נובמבר - דצמבר 2010 נמצאות בשירשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=347712 הודעות יולי - אוקטובר 2010 נמצאות בשירשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=328599 הודעות אפריל - יוני 2010 נמצאות בשירשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthrea…
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
-
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אחרי חיפושים נרחבים, מצאתי את הרדיו המתאים ביותר לחיפושית שלי. ואיזה צליל...
הודעה אחרונה מאת shaig, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה זה הדבר הזה? כל פרט יתקבל בברכה למי שמכיר ויודע כמובן.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 0 תגובות
- 867 צפיות
קפה ומצב רוח לשבת בבוקר ברופין מפגש חודשי של מועדון החמש 02.04.11 מפגש שבת בבוקר בחניית תחנת דלק 'פז' שבצומת רופין (צומת רופין נמצאת 2-3 ק"מ צפונית לצומת בית ליד) המפגש מתקיים בין השעות 10:00-13:00. לחברי מועדון החמש ניתנת הנחה של 10% על כל קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון החמש. התצוגה פתוחה לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
מבחינת ייבוא הרכבים לארץ. כך לפחות טוענים חבריי בפייסבוק. עדיין לא קראתי מסמך רישמי בנושא, ובאופן אישי אני שמח שהיוזמה בוטלה, יוזמה אשר קוממה אותי (ולא רק אותי) מאוד.
הודעה אחרונה מאת y9853, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 996 צפיות
אני משפץ מרצדס ורוצה להעלות לכאן תמונות של יומן השיפוץ מישהו יכל להסביר לי איך מעלים תמונות?
הודעה אחרונה מאת bkatzir, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מותר ליבא לארץ רכב בלי רשיון ייבוא ולאכסן אותו בארץ???
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לנוסעים לארה"ב במשך השנה הבאה, 2011, להלן קישור לאירועי קרלייל לאורך כל השנה. להזכירכם, קרלייל נמצאת באמצע הדרך בין ניו יורק וושינגטון הבירה. שדה התעופה הכי נוח הוא ניוארק שליד ניו יורק. מפתח שדה התעופה לקרלייל יש כביש אחד שמקשר. http://www.carsatcarlisle.com/ce/events/
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 813 צפיות
שלושה שרשורים שעסקו במיסוי על ייבוא של רכבי אספנות אוחדו לשירשור אחד בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
חברי מפגש השרון חוגגים ביום שישי ה- 25.3.11 בשעה 17:00 (בתקווה שמזג האוויר יאפשר) יום הולדת לחברנו אבי שרייבר המפגש יארח את ''מועדון אלפא רומיאו קלאסיק''ֿ המיקום: תחנת הדלק דור-אלון מתחם געש, צמוד לצומת ספרים על כביש החוף כולם מוזמנים נא לדייק
הודעה אחרונה מאת ford84, -
המכונית גוגו מוביל 1 2
מאת DORSHR1-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
שלום אני חדש בפורום... ורציתי לישאול עם מישהו מכיר את המכונית גוגו מוביל עם אני לא טועה זה אוטו שנת 64... ועם מישהו מכי מ המחיר של אחד כזה... ואני חושב שאנחנו היחידים בארץ שיש לנו כזאת.... תודה ויום טוב...
הודעה אחרונה מאת petit nicolas, -
-
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה סיטרואן BX מנוע 1900 הזרקה ידני, הרכב שייך למוסכניק שטיפל בה ברמה הגבוה ביותר, כל המערכות תקינות ב100% כרגיל בעל הרכב יעביר את הרכב לגריטה אם לא ימצא קונה. הרכב לא שייך לי אך אני מכיר את בעל הרכב ומכיר את הרכב היטב.
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
- 3 עוקבים
- 31 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
מילים מילים מילים... לא מעניין. אהה.... ו.. תודה לפיטסטופ - דודי, קובי ונתי על הג'אנטים המדהימים! תמונות:
הודעה אחרונה מאת Style,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 235 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- motior
- ELI001
- הרקוליטו
- אביעד9
- אודי זק
- FROGIE
- מחכה
- Yuvalino
- wonderd
- RK
- mottis
- menir1
- David32
- טויוטה סופרה
- PASHUT
- shakedi
- aharondahari
- tan tan
- Aviv943
- ArikB
- this_is_me
- itaimoto
- yd b-4
- RedLabel
- Amitbak
- yuvk
- yoav911gt2
- אורי מ.
- Moshe c
- lanosforce
- פריג'י
- mikk
- Camaro 92
- davemustaine87
- netanel1014
- שחר 1
- אבי ים
- flytomars
- DIVON
- לירון .ה.
- thazethaze
- WE988244
- Shay Shd Dave
- chilcom
- פאר האורה
