רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפני עשרים שנה קיבלתי מתנה,בלי רשיונות,מנוע זקס ורשום מקדימה NYMANBOLAGEN UPPSALA הבנתי שיוצר בשוודיה ויותר מזה לא מצאתי פרטים גם בגוגל. אני כמובן מצרף תמונות ואשמח לכל מידע.
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי חברים. היום במהלך טיול לצפון, עף לי קצה האגזוז ולא שמתי לב (הצליל תמיד ערב לאזני....). תזכורת: יש לי YAMAHA XS1100 בציר 1979. בכל מקרה, הבטחתי לאשתי שזה יהיה זול הפעם... יש למישהו רעיון איך לתקן את הסופי או להחליף את הדוד? מה שיש לי כרגע זה אגזוז KERKER והפתח האחורי בקוטר 99 מ"מ אבל זה קונוס כלומר ה99 מ"מ זה הקוטר הגדול ביותר. קוטר הצינור המוביל אל הדוד הוא בערך 50-55 מ"מ. אם למישהו יש אגזוז שהוא לא צריך ויכול להתאים, אודה מאוד על תרומות איברים או דוד שלם. מצ"ב תמונות. בועז.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
היתחדשתי היום או שהתיישנתי באל קמינו מודל 79 שניראית בסך הכל במצב מצויין מבחינת בודי ומכני (חניה מקורה כל השנים שעמדה) ברור שיש עבודה על הרכב גם חיצוני אבל זה יחכה בינתיים. הרכב יעבור יישור קו מיכני ושיפוץ פנים בתור התחלה ולאחר מכן נתקדם שלב שלב. בטח עוד מעט מישהו יקפוץ וישאל איפה הוא בתמונה. רמז - יש לו אחת בסימלון קצת תמונות מהעמסה ותודה מיוחדת לאיתן גרר 56 על הסבלנות והמקצועיות בהוצאת הרכב ממקומו. בהמשך יעלו תמונות מההתקדמות.
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
אחריי חיפושים של שנה. וכמה מכוניות שראיתי, היום נסעתי לירושלים והתחדשתי בוולוו 144 מודל 68! מנוע 2000 גיר אוטומט. אחריי הרבה התמכחויות סיכמנו על 1800 שקל.. הרכב צריך שיפוץ די רציני!הרוורס לא נכנס יש קצת רכבונות. וכסאות קרועים. ידוע לי שבמקור המנוע הוא 1.8. אבל שם יש מנוע 2.0 דגם B20. בגלל שלא הצלחתי למצוא את המס' מנוע ושילדה השארתי מקדמה על החשבון וחתמנו סעיף על זה. אז פה אני צריך את העזרה של מי שמבין. אם יש למישהו תמונה איפה נמצאים המספרים זה יעזור לי מאוד. בכל מקרה הרכב יהיה אצלי לקראת חודש מאי. אחריי שחפרתי קצת תמונות.
הודעה אחרונה מאת Avi Yaakov, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 62 תגובות
- 13.4 אלף צפיות
לאחר מס' רב של דחיות ובבדיקה עם כל הגורמים הרלוונטיים אירוע גלאי יתקיים ביום שני, 25 אפריל, חג פסח שני. אירוע הגביע הנודד ( 2010) התחרות השנתית לשיפוץ רכבי אספנות ע"ש שאול גלאי ז"ל בחסות ובשיתוף קבוצת 'אוטו' בהמשך למסורת, מועדון החמש מקיים את התחרות לשיפוץ רכבי אספנות ע"ש שאול גלאי באתר אנדרטת משמר הגבול, שבצומת ברקאי (כביש חדרה עפולה). חברי המועדון, בני המשפחה ואורחיהם מוזמנים להגיע לאירוע שבמרכזו הפקדת הגביע הנודד ע"ש שאול גלאי ז"ל בידי החבר שיזכה במקום הראשון בתחרות. מצ"ב רשימת המועמדים לתחרות גלאי 2010 לפי סדר הא"ב: 1. אורי ורון אפנצלר- פולקסוואגן קבריולט 1961 2. איציק …
הודעה אחרונה מאת mister v, -
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
רציתי לקנות רולס רויס ישנה בחו'ל לצורך הובלת תיירים.נאמר לי שלא יאשרו לי את זה. יש למישהו מידע אחר? תודה
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, רכשתי היום רנו דופין שנת 58 ואשמח מאוד לשמוע היכן ניתן להשיג חלפים. עפר
הודעה אחרונה מאת nati54, -
היום אספתי מגרמניה את המכונית שבכותרת, לאחר שנסעתי לראות אותה בבון לפני כמה ימים, והבאתי אותה הביתה להולנד. בהתחלה חיפשתי W124 סטיישן, אבל פזלתי גם לכיוונים אחרים (הנה השרשור הקודם): http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=331513 הרכב יד שלישית, כשהיד הראשונה שמר על הסטוריית טיפולים מלאה במוסכים מורשים עד 160K ק"מ. בעל הרכב השני לא שמר על הסטוריה, אבל ניכר שהרכב נשמר כמו שצריך. בעל הרכב השלישי לא נהג בו, החזיק אותו שנה ועכשיו החליט למכור. בתא הכפפות יש עדיין את כל הדוקומנטציה המקורית. יש לו 290000 ק"מ, זה מנוע M103 בנזין בנפח 3.0 ליטר, גיר ידני 5 הילוכים. לאוטו יש גג שמש חשמלי, בקרת אקלים ומראה ימנית מתכווננת חשמלית, אבל חוץ מזה אין צעצועים א…
הודעה אחרונה מאת D.liven, -
- 0 תגובות
- 815 צפיות
http://a15ff11300g.sakura.ne.jp/catalogue/catalogue.html תמיד אני מעלה את התכנים של הלינקים שאני מצרף, אבל הפעם, בלתי אפשרי, אם אני אתחיל אני לא אסיים, מלאכה של כמה שנים לפחות! ואני לא צוחק. בנוסף, זה יחנוק לכולם את האינטרנט. בכל אופן, בשביל חולה סובארו כמוני זה מכרה זהב, יש שם תמונות ופרטים של כל הדגמים אי פעם המוצגים בצורה ברורה ואיכותית ביותר, עד רמה שאפשר לעשות מהן פוסטר. תהנו!
הודעה אחרונה מאת Simply Nuts, -
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
ההשקה תתקיים ב יום שישי ה 29/4 ביחד עם מסיבת יום ההולדת הרביעי למפגש הירושלמי ההשקה תתקיים ב"טוביה בר" רחוב שושן במרכז העיר. אנו מזמינים את כל חברי המועדונים באשר הם לחגוג איתנו יום הולדת והשקת רכב מיוחד. נתראה החל מהשעה 14:00.
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
נתקלתי בתמונה הזאת. הקטנוע לפי דעתי הוא פיאג'ו SI. האם שירתו כאלה בצה"ל?
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מודע לעובדה שהנושא נטחן מפה ועד להודעה חדשה, אך בעקבות כל הסדרי החוק החדשים אני די מבולבול ולא יודע מה אפשרי ומה לא. מדובר בקניה של ג'אנטים דרך EBAY המוגדרים כחדשים - NOS ! עם העובדה הזאת אני יכול לייבוא אותם? האם יעצרו במכס וידרש ממני אישור כלשהו לשיחרורם? תשלום במכס ? האם כדאי לשלוח אותם ביחידות בהפרש של שבוע למשל ? תודה !
הודעה אחרונה מאת Areson, -
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 42 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
אמש (31.3.11) פורסמה כתבתי במוסף סוף השבוע של גלובס, מוסף G, על רכבי אספנות עממיים משנות ה-70 שחיכו בצל מכוניות היוקרה עשרות שנים לעדנה משל עצמם, וזו סוף סוף הגיעה בשנים האחרונות באמצעות ידיהם האוהבות של בעליהן. בתקווה לזריקת-מרץ לסוג מיוחד של אספני רכב, שלקחו ליד כלים "ישראליים" פשוטים וחסרי ברק, השקיעו בהם כספים רבים ובעיקר הרבה זיעה, וכעת קוצרים תשואות ומושכים מבטים מעריצים ברחוב. כל הכבוד לכם! הכתבה לפניכם, ששת העמודים פוצלו לזוגות בגלל משקל הקבצים. תעלה בקרוב גם באתר גלובס (שם אשתדל להחזיר את מה שקוצר בעריכה בעיתון המודפס, בעיקר במסגרת האחרונה על מכוניות האספנות של העתיד). תודה מקרב לב לאספנים שנענו לקריאתי כאן בקארס פורום (ויש קרדיט מעניין לפורום בכתבה...): …
הודעה אחרונה מאת גרצמן, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מצאתי חלק מסוים בebay ואני מעונין בחלק הבעיה שאני לא מבין בכל התהליך שהולך באתר הזה וגם לא רוצה להבין בשלב הזה . בקיצור גם בגלל בעיות שפה, ובעיות של כרטיס אשראי [אני חייל כרגע] יש מישהו שיכול להביא את החלק או לחילופין סוחר או מישהו שמעסק אם ebay. להביא את החלק לארץ. החלק זה תיבה וגלגל הגה משומשים והמכירה נסגרת עוד 4 יום
הודעה אחרונה מאת orenuchx, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 10.3 אלף צפיות
במקרה הגעתי לדף הזה... וגיליתי להפתעתי שהיה רכב כזה אמנם אני מכיר את טלבוט אבל על הדגם הזה מעולם לא שמעתי. יש אחת כזו בישראל ? נראה ממש רכב מגניב, בעיקר הגרסא של 2.2 ליטר. קבלו תמונה
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
יום שישי מיתקרב,הוולבו נירחצה,תודלקה,ניבדקו מיים ושמן-וקדימה לירושליים. בינתיים אישרו הגעה-אני,רנצ'וק עם המרצדס(זו שעולה את הקסטל בשני ),אסף בקר עם האודי הכתומה ומי עוד? קדימה,להתפקד!
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 0 תגובות
- 884 צפיות
תמיד אהבתי לקרוא על רוכבים ואופנעיהם, על אחת כמה וכמה סיפור חיים שלם. בכתבה המצורפת יש מהכל: http://www.fullgaz.co.il/xpages/article.php?i=49047 תהינו-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, כזכור, לאחר דחיות רבות של אירוע גלאי לנוכח מזג אוויר לא מתאים, החליט בזמנו וועד המועדון "ללכת על בטוח" ולדחות את האירוע לשבת חול-המועד בחג הפסח. מסתבר שמזג האוויר לא מפסיק לתעתע בנו, וכרגע התחזית לסוף-השבוע הקרוב צופה גשמים באזור הצפון והמרכז. [email protected]תחרות השיפוץ השנתית ע"ש גלאי היא אירוע אספני מרכזי בישראל, וראוי שתתקיים במזג אוויר המכבד את החברים המתחרים, את המוזמנים ואת כלל חברי המועדון. וועד המועדון מעדיף להימנע מלקיחת סיכון שעלול לפגוע באווירה , ולכן מודיע על דחייה נוספת ליום שני, 25 אפריל (פסח שני). בתודה על ההבנה והסבלנות, וועד מועדון החמש סמדר.
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שישי בשפלה בין חג לחג ובין חול לשבת:
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ערב טוב למה הרכב שלי נמצא באגרת הרישוי היקרה ביותר?? (רק בכדי לגרום לחיוך...רכבי משתייך לקבוצה של מרצדס, ב.מ.וו, אאודי, פורשה, ועוד רשימה ארוכה של דגמים סופר יוקרתיים!!) אגרה מס. 7 ?? אומנם הרכב בעל מנוע גדול, אך רמת הגימור היא מהנמוכה הקיימת בשוק ללא חלונות חשמל, ללא מושבי עור, ללא מושבים חשמליים, ללא מראות חשמליות ועוד ועוד מי מחשב את התחשיב שבו מכניסים את הרכב לרמת אגרה מסוימת? משרד התחבורה או האוצר? והאם ניתן לנקוט בפעולה בכדי להוריד את רמת קבוצת האגרה אשמח לתשובות ענייניות ולא ציניות... קראתי בשירשורים קודמים כי מחיר הרכב ההתחלתי הוא הקובע את קבוצת האגרה, אך למה אי אפשר לשנותה?? בטוחני שזו בעיה הנוגעת לרבים מהמחזיקים רכבים מיושנים תודה
הודעה אחרונה מאת אדם1969, -
-
לגמרי במקרה נתקלתי בדבר הבא: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1980-Suzuki-GS850-Motorcycle-/270721305043?pt=US_motorcycles&hash=item3f083f49d3 להזדרז - רן
הודעה אחרונה מאת y9853, -
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הגשם לא הפריע היום לכמה עשרות איטלקיות להתכווץ למפגש השקות של מועדון אלפא רומאו IAROC. בהמשך השמש האירה לנו פנים וחיממה את המפגש הססגוני תהנו מהתמונות )
הודעה אחרונה מאת אוו ספידומטר, -
רובר הגה ימני
מאת lulisa- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
http://tinyurl.com/3j6ssz4 בגלל המדיניות המופרכת ושרירת הלב של איסור על יבוא-ושימוש מכוניות אספנות בעלות הגה ימני.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום אני צריך עזרה יש לי פונטיאק להמנס 2 דלתות ואני צריך את הפנלים של פנים הרכב הפכתי את האיי ביי וכל מקום אחר לא הצלחתי להשיג הכי דחוף לי זה החלק שנקרא sail panel זה הכיסוי של החלונות מאחורה שוב הדגם זה Pontiac lemans 1973-1977 אשמח על כל מידע וקישור למקום שיש לו חלקים כאלה תודה מראש תמונות יעלו בהמשך
הודעה אחרונה מאת shalomhazan, -
- 1 תגובות
- 904 צפיות
http://motors.shop.ebay.com/italianmetals/m.html?_trksid=p4340.l2562
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ראיתי היום מודע בעיתון מעריב של פעם:
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום התחלתי להעביר את המחסן שלי מספר רכבים עברו, תודה לאיתן גרר 56 על השרות המדהים והעבודה הסבלנית והמקצועית
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אחוות הקירייתים למה שהתרחש בחניון קניון לב המפרץ בשבת 16 באפריל. ציתות מתוכן הדברים: "חברים יקרים, מי שלא הזדמן בשבת לקניון לב-המפרץ , החמיץ מופע מרגש רווי נוסטלגיה של עשרות מכוניות ענתיקות שחנו בגאווה במרפסת של הקניון. כן, זהו הקניון שבמרכזו נחת במלחמת המפרץ (ינואר 1991) סקאד שנשלח ע"י סדאם חוסיין והיה מיועד לבתי הזיקוק... קניון לב-המפרץ עבר לאחרונה ריענון והוא שוקק פעילות גם בשבתות! בשבת האחרונה, היה זה מופע הענתיקות של מועדון ה-5 שמשך אליו מאות מבקרים. את ההצגה "גנבו" שלוש "עלמות חן": מוריס 1935 משוקמת לתפארת, מעשה ידיו של ידידי חיים קופרמן. מוריס 1939 של דרור וסרשטיין הצעיר "החניך המצטיין "של חיים. פיאט טופולינו 1956 ששיחזר אור…
הודעה אחרונה מאת nati54, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לקחנו את ה240 לטיול קטן מכפר סבא לכרמיאל. פקק אדיר ביבור...שוברים דרך גוש שגב נוף מרהיב והוולו "פנתר " גם בעליות. בדרכנו חזרה יום רביעי שעה 2000 מצומת יבור ועד צומת יקנעם עילית עקפנו (ובפקקים רמזורים נעקפנו ) אופנוע חמוד שנראה לי אספנות...הספקתי להתרשם רק ממכסה/כנף קדמי והשם אינדיין על מיכל הדלק. (טוב לילה תנועה מעל 90 ואני הנהג ). היום אני מחפש קצת בגוגל ומוצא אינדיין ציף בלק הוק 2011 ממש האופנוע שאולי ראיתי- אבל בלילה חשבתי שזה אספנות... יש במקרה דגם אספנות דומה ??
הודעה אחרונה מאת frik,
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 588 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- בנס
- אופיר71
- blackpolo
- garicho
- itaimoto
- Night Driver
- pooh-bear
- Be roo
- RBRB
- לירון .ה.
- Shay Shd Dave
- Avia
- عبد
- Stangg
- דניאל1983
- mcyossi
- איצקיש
- gamken
- DanielGangsta
- איציק נ.
- daniel.asu
- viper83
- beastmodeisr
- קאררה
- פאטון
- giacomo72
- ModChiP
- גולדן191
- srool
- BRAVO_SX
- BoazB11
- malcishua
- פינדר
- Nutella
- Yuvalino
- JohnnyEnglish
