רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם , אני צריך זגג מקצועי שעובד עם רכבי אספנות ע"מ להרכיב את כל החלונות ברכבי . כמו כן , אני רוצה שיעשה סדר עם כל הגומיות , ואולי אפילו יעזור לי למצוא גומיות מתאימות . דווקא את הגומיות הפחות בעייתיות יש לי אבל הגומיות של חלונות הצד ושל הדלתות במצב גרוע מאוד ואני רוצה להחליף אותם . מישהו מכיר בעל מקצוע שיוכל לעזור לי ? תודה .
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום חברים אני זקוק נואשות לעצתכם כרגע אני נוסע בחיפושית שנת 76 לאחר שבעבר היה לי וולוו 72 אני לא מוצא את עצמי ורוצה להחליפה מצאתי וולוו 245 סטיישן מודל 1981 הרכב עמד כ4 שנים ללא תזוזה וללא טסט נראה מושלם.......... בעל הרכב שילם את האגרות וביטח את הרכב אבל תכלס לא ניגש לטסט(כנראה מטעמי אחזקת רכב מהעבודה) קראתי קצת בפורום שהרכב צריך לעבור מעבדה כמה לדעתכם נדרש להשקיע ע"מ לעבור את המעבדה שווש בכלל להתחיל את התהליך? מי שעבר את התהליך אולי יוכל להמליץ לי על מוסכניק אמין שאוכל להעזר בו להעביר את האוטו בדיקת מעבדה אילן -מקווה שתראה את ההודעה הבנתי שאתה אלוף בוולוו תוכל להמליץ לי מה לעשות אין לי כ"כ תקציב גבוהה להשקעה תודה וחג שמח לכולם
הודעה אחרונה מאת amgm0201, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מועדון החמש קפה ומצב רוח לשבת בבוקר ברופין 07.05.11 מפגש שבת בבוקר בחניית תחנת דלק 'פז' שבצומת רופין (צומת רופין נמצאת 2-3 ק"מ צפונית לצומת בית ליד). המפגש מתקיים בין השעות 10:00-13:00. לחברי מועדון החמש ניתנת הנחה של 10% על כל קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון. המפגש פתוח לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 12 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, יש לי פילטר של K&N והוא מלוכלך. אני יודע שהתחזוקה היחידה היא ריסוס בספרי של K&N על הפילטר. להזמין את הספרי יקח חודש וריצה מעצבנת למשרד התחבורה...ולא ממש בא לי. יש למישהו ספרי של K&N שאפשר להלוות לצורך ניקוי הפילטר? אני מאזור המרכז ומוכן להגיע אליכם ולרסס ולנקות את הפילטר בנוכחותו. תודה לעונים מאיר
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 32 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שלום לכולם. אני די חדש\ ישן בפורום. פשוט אני הרבה זמן רשום אבל לא פעיל לצערי. אז ככה : בבעלותי ובבעלות אבי ואחי הגדול ישנה פיאט פיורינו שנת 84 שמורה למדיי. העיניין הוא כזה, שבוע שעבר נסעתי עם הרכב ובאתי להכניס להילוך 3 ופשוט לא נכנס ההילוך!! לאחר מלחמה קצרה ניצחתי אותו אבל אז קרה דבר מוזר.. הרכבה הפסיק לנסוע ולא הגיב להכנסה או להוצאה של הילוכים. ישר עצרתי בצד דוממתי את הרכב וכעבור כמה דקות התנעתי אותו שוב.. להפתעתי הרבה עכשיו לא נכנס שום הילוך!! לא בדרך טובה, ולא בדרך רעה!!!! עכשיו היום בדקתי שמן גיר, הוא במצב מצויין בגלל שהחלפתי אותו לפני שבועיים. ציריות שלמות וחדשות הוחלפו גם לפני שבועיים. בדקתי את המוט{הציר} שמחבר בין ידית ההילוכים עצמה לב…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אחרי היעדרות מכמה אירועים בתקופה האחרונה, חוזר אליכם עם סט חדש מהמפגש שהיה אתמול! לא קשה לגלות איזה רכב חדש הגיע למפגש, לאור ריבוי התמונות שלו מפלצת אמריקאית מפחידה!! בקיצור, ניתן לתמונות לדבר: **כרגיל, נא לא לבצע שימוש שיווקי/פרסומי/יחצני בתמונות, ולא להעלות את התמונות באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני** נתחיל מתמונה קבוצתית: באמצע המפגש פתאום הגיעו זוג טרי, ועשו קצת תמונות עם הקלאסיקות! הייתה גם אחת שבסוף לא הגיעה למפגש, אבל עב…
הודעה אחרונה מאת ford84, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהו יודע מה הדגם של הרכב?
הודעה אחרונה מאת דניאל1983, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הייתי רוצה לדעת של אלו רכבים הפגושים הללו תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://visforvoltage.org/forum/9608-soyachips-electric-vespa
הודעה אחרונה מאת fiat tipo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום לכולם, שיתוף בנעשה היום.... החלפת משאבת דלק מכאנית בחשמלית וכן החלפת הצנרת הקשיחה בצינורות Stainless Steel מחוזקים ומתאמי 6AN מאלומיניום. רמת המורכבות של התהליך מ-1-5: 1, כל אחד שיודע להחזיק צינור השקייה ולפתוח בורג יכול לעשות אותה בעצמו המטרה, להפטר מהמשאבה המכאנית (החשמלית - ספיקה סדירה בכל סל"ד), ניקוי תא המנוע מהמון צנרת וכן ביטול צינור הדלק החוזר (המשאבה החשמלית יודעת מתי "להפסיק" להזרים דלק). הביצוע - רכישת צינור ומתאמים באיביי - כאן. שימוש במשאבת דלק חשמלית של מיצובישי (ששש.. לא לגלות לקורבייר שמותקן בה גרמלין יפני..). התהליך עצמו מאוד פשוט מבחינת התאמת הצינורות ומומלץ לאלו שרוצים קצת סדר וניקיון, במחיר קטן של ויתור על מראה מקורי…
הודעה אחרונה מאת giga-c, -
-
- 0 תגובות
- 927 צפיות
היכן אפשר לקנות אטמים לציר מדחס מזגן באזור חיפה
הודעה אחרונה מאת ddgil, -
- 27 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
בדיוק יצא לי לשטוף אותה היום, אז כמה תמונות להנאתכם, חלקם מהיום. ב.מ.וו 3.0 CS שנת 72. תהנו : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אחרי הרבה מאוד זמן של מחשבה מה לעשות עם המושבים של ה-GTI שלי, ורצון להחזיר את המושבים המקוריים של האוטו, או לפחות להשיב לרכב את המראה המקורי, הפתרון היה מתחת לאף שלי. הוצאו לי הרבה מושבים של רכבים אחרים אבל עם אף אחד מהם לא התחברתי, ולא אהבתי את המראה שזה נותן ברכב, אם זה צבעי הבד שעל המושב שלא מתאימים לשטיח האדום והדשבורד השחור, וכמובן שהמשכתי לחפש מושבים מקוריים ל-GTI שלי. ואז out of the blue זה הכה בי, נכנסתי לרכב השני שלנו בבית, פיאט קופה, התיישבתי במושבי עור התומכים ואמרתי לעצמי "למה בעצם לא לחפש מושבים של פיאט קופה?", הם נוחים, ספורטיביים, מעור, הם שחורים לגמרי שזה מתחבר לי בול למראה של הרכב מבפנים, מושלם! שמח וטוב לבב אני נכנס הביתה לשלוף את המטר ומתחיל במ…
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- 0 תגובות
- 996 צפיות
מציעים לי להכניס מנוע + גיר של מרצדס 380 סמ"ק מתחילת שנות השמונים ל SL 350 שנת 72 מה אתם אומרים? האם מישהו יכול לספר לי על המנוע והגיר אמינות כמה דלק הוא צורך "מחלות", מהן הוא סובל וכו' תודה מראש
הודעה אחרונה מאת נדבש, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
כרגיל המון חברים ומכוניות איטלקיות מכל הסוגים ושנים
הודעה אחרונה מאת IAROC, -
- 1 תגובות
- 745 צפיות
שלום חברים. אתמול במועדון ה- 5 היתה השקה של יגואר XJ12 שנת 79, בנוסף היו עוד המון מכוניות מאוד מיוחדות.. למישהו יש כמה תמונות שנוכל להתבונן? יום טוב ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש אפשרות להזמין חלקים עם מספרי מק"ט ישירות מהחברה בגרמניה ולא דרך קאמור?
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
- 1 תגובות
- 837 צפיות
Hi all, Sorry for typing in english as i dont have hebrew on my keyboard. I live in the US and plan an "aliyah" very soon. Would like to take my classic camaro with me Any specific shipping and handling company you would reccomend at the west coast? i was offered DynamicLA but would like to consider other options too. Thank you, Leo
הודעה אחרונה מאת CamaroRS69, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כ- 60 חברי מועדון, אוהבי אלפא רומיאו, משפחות וילדים חמודים הצטרפו למועדון אלפא רומיאו ישראל בטיול פסח המסורתי של המועדון. אלפות ישנות וחדשות בשיירה ארוכה הגיעו לחיפה למוזיאון חיל הים, לביקור שרדי הצוללת דקר אשר נמשו מעומק של כ-3 ק"מ מתחת לפני הים אחרי 31 שנים של חיפושים, טיול בכפר האמנים "עין-הוד" וארוחה מדהימה במסעדת "הבית" המאוד מומלצת בכפר הסמוך "עין-חוד". אפשר לראות את התמונות בדף הפייסבוק של המועדון: http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.10150238941666718.364342.325494431717#!/media/set/fbx/?set=a.10150238941666718.364342.325494431717&closeTheater=1 או באתר מועדון אלפא רומיאו ישראל. תהנו מהתמונות :
הודעה אחרונה מאת IAROC, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אוסף המכוניות של המעצב ראלף לוראן נחשף. פרארי יוצאת דופן, בוגאטי שכמוה יש רק 3 מכוניות ושלל רכבים נדירים ששווים מאות מיליוני דולרים. הצצה לאוסף המכוניות של ראלף לורן שלא נחשף מעולם ונחשב לאיכותי והיקר בעולם. לכתבה המלאה בגלובס: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000641347
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת יגואר XJ12 משנת 1977 JAGUAR XJ12 1977 הרכב שופץ ע"י חבר מועדון החמש ערן כליף ההשקה תתקיים ברחבת החנייה של היכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל אביב, ביום ו', 29.04.11, בשעה 17:00 נאום פתיחה וברכות- יו"ר המועדון , נחום קדמיאל, בנוסף תינתן גם סקירה היסטורית על הרכב. בעלי יגואר מוזמנים להגיע עד השעה 16:00 לארח חברה לרכב המושק. במקרה גשם האירוע ידחה למועד אחר. אחראי אירוע- מתניה הלוי, טל' 0524472256. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
שלום לחברים היקרים . ברצוני לדעת עם יש רכבים של פיג'ו 304 קבריולט על הכביש .
הודעה אחרונה מאת igalr, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
את ה- TZ3 Corsa , חברי המועדון פגשו בחגיגות ה-100 במילנו ועכשיב, חברת זגאטו, הציגו את הדגם החדש Stradale. בשונה מדגם ה- Corsa (מכונית מסלול טהורה, על בסיס מכלולי Alfa 8c ) , מדובר על מכונית כביש המבוססת מכנית על Viper ACR וגוף עשוי קרבון ואלומיניום.
הודעה אחרונה מאת sun711, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 23 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
כשעשיתי קצת סדר בתמונות גיליתי את הצילומים של הפיג'ו יוצאת הדופן הזו. לא יודע אם התמונות האלו עלו אי פעם לפורום, אז אני מעלה. האוטו מצופה כולו בעץ, בפנים ובחוץ, עם דגם קומפלט של הר הבית וכל סמל יהודי שאפשר להעלות על הדעת. צילמתי אותו בשנה שעברה באילת עם הפלאפון, אז סליחה מראש על האיכות הנמוכה.
הודעה אחרונה מאת idipidi, -
-
מחפש המלצה לפחח. 1 2
מאת עידן ב.מ- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
צהרים טובים ומועדים לשמחה. לפני כחמש שנים עשיתי פחחות כללית לרכב שלי, בשנה הראשונה הכל היה טוב ויפה אבל לאט לאט (וגם עם קצת הזנחה שלי) גיליתי שהפחח שעליו סמכתי סיבן אותי וחיפף המון בעבודה. החלודה חזרה (גם ברצפת הבגאז'), בועות בצבע, ניסיון פריצה שעיקם לי את הדלת, תאונת "פגע וברח" שהשאירה צלקת מכוערת בפח החזית ובכללי - הקווים של הרכב עקומים ובהחלט לא נעים לצפות בהם. אני לא מאמין שזו הפיאסטה שהוצאתי לפני 5 שנים... אני מחפש המלצה לפחח שיהיה לו את "העצבים" למשוגע כמוני - ואולי זה קצת מוזר, אבל שיאהב את העבודה השלו. עדיפות לאיזור חולון בת-ים, ראשון. תודה מראש, עידן.
הודעה אחרונה מאת sanfan, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קלאסית,אמתית! http://www.youtube.com/watch?v=e-NkCWsqJ2c דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=yqhaVPi7XMM&feature=relmfu דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת por1, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני כבר זמן רב נובר בחומרים כדי ללמוד על בורין את תקנות הייבוא כדי שלא להתקל בהפתעות בזמן יבוא הרכב שלי (עדיין במצוד). לאחרונה נתקלתי בתקנת יבוא אשר מזכה בסכום כסף לא מבוטל , זה נקרא "מיסוי ירוק". האם יצא למישהו ממיבאי הרכב לקבל הטבה זו? להלן טבלת ההטבות לפי ציון פליטת האויר כפי שמופיע באתר רשות המיסים:
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
- 22 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
היה יום מקסים למרות תחזית מזג האויר הקודרת, נפגשנו בסיירים 17 אלפות קלאסיות ויצאנו למוזיאון חיל האויר בחצרים. נכנסנו דרך בית קמה לדרך חביבה. קבלת הפנים הייתה מעולה, חיכו לנו והכניסו אותנו דרך שער העובדים. לאחר מכן ישבנו בבית קפה וסיימנו את היום המקסים הזה. חברים נפלאים שעושים את המועדון המלוכד הזה כל כך יפה. כמות התמונות גדולה, ניתן לראות על ידי לחיצה על הקישור הבא גם למי שאין פייסבוק: http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.144035169000479.29085.100001819902127&l=c199d274a8
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
- 3 עוקבים
- 43 תגובות
- 7 אלף צפיות
בהתעלם ממה שקורה כשהחלק מגיע לארץ וה"כיף" הבירוקרטי... אני רוצה להביא חלק גדול וכבד לארץ - CrossMember לקורבייר. מישהו התנסה בייבוא חלקים בגודל הזה? חברות כמו UPS וFedex שוחטות ברמות שעולות כמו אוטו... צירפתי תמונה של החלק לצורך המחשת גודלו... תודה, ליאור.
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 2 תגובות
- 825 צפיות
הודעה רשמית בשם קובי, המסע בעקבות לוחם נדחה בעקבות מזג האויר! כרגע אין תאריך למועד הטיול. עדכונים יהיו בהמשך. תודה.
הודעה אחרונה מאת kobixk,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 272 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ArikB
- יבגניפ
- Chmimo
- SlowRide
- PYA
- Boris
- Yoram55
- צוק
- axSupreme
- גולדן191
- yoav911gt2
- רפי לין
- David32
- עוזי ל
- מחכה
- boris65
- yahaga
- discoTD5
- AUDIO KING
- lanosforce
- zaf
- swiv
- אלעדית
- נתנאל - Net
- אבי ים
- mcaspi
- Yuvalino
- שביט
- Camaro 92
- mikyl
- hans
- ELIA56
- Night Driver
- Or05230
- יש לי סילברדו
- garicho
- Be roo
- SurfHigh
- ELI001
- Erel
- nelo62
- gollu
- srool
- om2
- נעם101
- pooh-bear
- סולל הדרך
- shlomiko
- pasat04
- orankohn
- BoazB11
