Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק יצא לי לשטוף אותה היום, אז כמה תמונות להנאתכם, חלקם מהיום.

ב.מ.וו 3.0 CS שנת 72.

תהנו ThumbsUp.gif :

 

13406531.jpg

 

39598307.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

79929171.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

73932967.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

48636049.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

20110427161630.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

20110427161640.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

20110427162657.jpg

 

20110427163038.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

20110427163059.jpg

פורסם

בדיוק כמו שכבר כתבתי לך קודם- ח"ח!

הרכב הזה מדהים! אחת הב.מ.וו הכי יפות שיוצרו אי פעם, אם לא היפה ביותר שבינהם, לדעתי לפחות.

אתה בטוח שתרצה להשאיר את הג'אנט 14"? לדעתי מידה גדולה יותר יכולה להועיל. זו אחת הסיבות שאני רוצה להחליף את שלי, אבל נראה.

אגב, תפרסם פה את תוצאות הניקוי של הג'אנטים שלך, אני שקלתי תחילה לעשות את זה לשלי, מעניין לראות.

אני מאחל לך הצלחה רבה בשיפוץ ראש המנוע!

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פשוט מכונה מדהימה.:mm_yeah:

אין מה להגיד, פעם למכוניות היה אופי ויופי. היום היצרנים מתחרים בינהם מי יוציא את המכונית הכי מכוערת..:cry:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כעת אני יכול ללכת לישון כי יש לי על מה לחלום...

איזה רכב מדהים ויפה.

אם אני רואה נכון אנחנו גרים באותה שכונה.

אשמח לראות את הרכב מקרוב.

שלמה דן גדרון

פורסם

הרכב מדהים, ומעורר חשק לנהיגה דבר אחד מפריע לי (הפרעה אישית שלי מודה!)

"עץ הריח" לא במקומו, ומקלקל הן את המראה והן את התחושה. (לי זה נותן תחושה המונית)

אני נוהג לשים את עץ הריח במקום ניסתר בתוך הרכב, ככה יש הפתעה נעימה וריחנית

לנוסעים, והמבט של הנהג מהרכב החוצה לא מוטרד ע"י התנודות של העץ מול הפנים.

והוא פנוי יותר לקלוט הפרעות מחוץ לרכב...אבל זה רק אני. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
כעת אני יכול ללכת לישון כי יש לי על מה לחלום...

איזה רכב מדהים ויפה.

אם אני רואה נכון אנחנו גרים באותה שכונה.

אשמח לראות את הרכב מקרוב.

תודה רבה לכולם על המחמאות, גרם לי להתעורר בבוקר עם חיוך!

דורון, אני אשמח להיפגש איתך!

רן- אין ספק שיש לך עין חדה, עניין עץ הריח יטופל, גם ככה הוא הפסיק להפיץ ריח והריח היחיד שיש כרגע זה של עור ועץ (יותר טוב מעץ ריח לדעתי :lol:).

פורסם

חגיגה לעיניים.

חיוך על השפתיים.

נראת מעולה, מתי אתה מגיע עימה למרכז שנחזה בה מקרוב?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הרכב מדהים, ומעורר חשק לנהיגה דבר אחד מפריע לי (הפרעה אישית שלי מודה!)

"עץ הריח" לא במקומו, ומקלקל הן את המראה והן את התחושה. (לי זה נותן תחושה המונית)

אני נוהג לשים את עץ הריח במקום ניסתר בתוך הרכב, ככה יש הפתעה נעימה וריחנית

לנוסעים, והמבט של הנהג מהרכב החוצה לא מוטרד ע"י התנודות של העץ מול הפנים.

והוא פנוי יותר לקלוט הפרעות מחוץ לרכב...אבל זה רק אני. - רן

 

זהירות עם זה, עצי הריח למיניהם מכילים כימיקלים שונים שיכולים לגרום לנזק לפלסטיקה של הרכב, אצלי קרה יותר ממקרה אחד שחומר שנשפך או בא ממגע מכל העצי ריח/מתקני ריח גרם לקילוף של פלסטיק או הורדת צבע ממנו.

פורסם

יפיפיה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

אין...סוף הדרך.

באמת יצירת אומנות.

 

לפני יותר מעשר שנים היתה אחת שכזו בבעלותו של טייס באל-על (השם שמור במערכת). בזמנו הוא סיפר לי שהרכב במקור היה של שחקן מכבי תל-אביב שהביא אותה ביבוא אישי (אני חושב שלו סילבר, אבל לא בטוח).

מעניין מה עלה בגורלה?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...