רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אני פונה בשם חבר שלי שהוא צלם. מחר בשעות הבוקר, דרושה וספה עם סירה לשעה אחת לצילומים במרכז ת"א. תמורת תשלום הוגן (סביב 150 ש"ח פלוס) מדובר בשעה אחת בלבד. הא ממש לא חייבת להיות מלוקקת. אם מישהו רוצה , מכיר , מעוניין - אנא התקשרו עכשיו (עד 23:00 בלילה) אל כפיר בטלפון 054-7345245 תודה רביב
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עבור פרוייקט אישי של צילום בסגנון שנות השישים דרוש רכב אספנות לצילום של שעתיים באחד מימי שישי הקרובים רצוי רכב עם גג נפתח (לא חובה) . מאחר והפרוייקט אינו פרוייקט רווחי או עסקי התמורה אינה גדולה (תמונות וקרדיט לבעל הרכב או תשלום סמלי ) למעוניינים טל. 054-4975703 חיים
הודעה אחרונה מאת haimmeir, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, מישהו יכול להמליץ על חנויות לחלקי חילוף לחיפושיות באיזור הערים ברלין או וולפבורג בגרמניה ? אשמח לקבל טיפים...
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
מיפגש 50 שנה ל ALPINE 1 2
מאת אקסל-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כמה תמונות מהמיפגש לכבוד 50 שנה ל ALPINE שנערך בדיאפ(Dieppe )ב 30 במאי 2010:
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כבר כמה חודשים שאני רואה את הרכב המדובר שוב ושוב, הוא תמיד מכוסה ויושב בחנייה. מישהו אולי יכול לזהות לי אותו? תמונה:
הודעה אחרונה מאת pazoli, -
- 0 תגובות
- 898 צפיות
משהו יודע מכיר משפץ סרנים אחוריים באיזור המרכז? יש לי את הקיט (מיסבים אטמים).
הודעה אחרונה מאת gt637545, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
נפלא! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4072091,00.html
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
שלום לכולם שמי קובי ואני מנהל את פורום חיפושיות בתפוז כ6 שנים הייתי רוצה לשתף את כל אוהבי רכבי האספנות בלי הבדל דת גזע ומין במסע לזכרו של עדי כהן ז"ל לכל מי שהספיק להכיר את עדי כהן ז"ל אח של חבר טוב שלי ובעל חיפושית בעצמו. מתוכנן לזכרו מסע לקראת חג האביב בע"ה המסע יערך ויוזמנו אליו כמובן מועדון החיפושיות ומועדוני רכב אחרים שירצו להשתתף . עדי נהרג בהיותו בן 19 במלחמת לבנון השניה . החייל הכי צעיר שנפל במלחמה הארורה ההיא. עדי קיבל מאחיו אבנר את החיפושית המדוברת כמה חודשים לפני שנהרג וחלומו לשפץ אותה נגנז לצערנו הרב בזמן נפילתו בקרב. אחיו אבנר ואביו יורם לקחו את הפרויקט בצורה הכי טובה שאפשר לקחת .האוטו שופץ ברמות מאוד גבוהות הן מבחינת פחחות וצבע…
הודעה אחרונה מאת kobixk, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הקפאתי את רישיונות הגולף לפני קצת פחות משנה לצורך שיפוץ הדשבורד שהתעכב ורק עכשיו בשלבי סיום. בכל מקרה קראתי על טופס ההקפאה שרכב מיושן ניתן להקפיא רק לשנה אחת ולאחריה לא ניתן יהיה להעלות אותו לכביש. האם זה נכון?
הודעה אחרונה מאת הרברט סמואל, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
נתקלתי ברכב הזה באינטרנט ומעניין אותי לדעת מה הדגם של המסכן תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת ford84, -
-
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
Concorso d’Eleganza Villa d’Este נחשב לאחד האירועים החשובים בעולם האספנות והשנה הוא שוב מציג את היצירות המושלמות באוירה לא פחות ממושלמת של סביבת אגם Como תהנו מהתמונות שבקישור זה - http://www.asphalte.ch/news/?cat=192 ומספר סרטונים: XJmafkHD_f8 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. NKZTPuC7NRg דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. 1-qw1NXq9DY דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת IAROC, -
- 2 תגובות
- 743 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=ZTvL9An1eYk דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב, ביום שישי הקרוב -27.5.11 , מפגש מועדון החמש בירושלים, במתחם מסעדת 'קולוני', לא יתקיים עקב נסיעה של חברי המפגש ליריד 'שוק עתיק' בחולון. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת רינו, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חג עצמאות שמח. שבוע שעבר פתחתי במקרה את מגזין classicars כשהייתי בדרך לפריז. קראתי על תערוכה זמנית במוזיאון לאומנות שמציגה 17 מכוניות מתוך האוסף של רלף לורן. כמובן שמיד כשהזדמן לי ניגשתי לשם ומאוד נהניתי מהתערוכה. לצערי היה אסור לצלם אבל אולי בשל כך נהניתי יותר מהמכוניות. התערוכה בהחלט מיוחדת בשל הדגמים הנדירים אך עם זאת מאוד מפורסמים שמוצגים בה, ממליץ בחום לכל מי שמגיע עד ה-28 לאוגוסט לפריז. כל הפרטים כאן: http://www.ralphlaurencarcollection.co.uk/?ab=int_0428_dlbox_carExhibit קראתי על כל המכוניות המופיעות בה הרבה בעבר, אבל אין כמו לראות בוגאטי אטלנטיק, בנטלי בלוור, מרצדס SSK, מבחר פרארי ואלפות מירוץ עתיקות, יגוארים XK למיניהם, ומרצדס SL במציאות. חלק מתו…
הודעה אחרונה מאת פיסטון, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 46 תגובות
- 16.1 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין לאירוע משותף עם מועדון אלפא רומאו ישראל וחב' סמל"ת השקת אלפא רומאו 2000 ספיידר טורינג, 1959 ALFA ROMEO 2000 SPIDER TOURING 1959 שופצה ע"י חבר מועדון החמש דרור בריל באירוע תוצגנה גם 2 ג'ולייטות חדשות! ההפנינג וההשקה ייערכו ברחבת החנייה של היכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל אביב, ביום ו', 18.3.11, בשעה 16:30 ביום האירוע מועדון אלפא רומאו ישראל ומועדון אלפא רומאו קלאסיק ישראל יחברו למועדון החמש בנוקיה סדר הדוברים: הנחייה, פתיחה וסקירה היסטורית- קובי מילוא ברכות- יו"ר מועדון החמש , נחום קדמיאל ברכות- מנכ"ל או נציג חב' סמל"ת ברכות- שי ורד, יו"ר מועדון אלפא רומאו וחבר מועדון …
הודעה אחרונה מאת dkn1, -
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
לפני מספר ימים הופיעה בלוח יד 2 פיאט 127 שנת 1972 למכירה. לאחר יום או יומיים המודעה הוסרה מהלוח. האם מישהו מחברי הפורום יודע האם היא נמכרה? או שמא בעל הרכב התחרט?
הודעה אחרונה מאת אביב ח., -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
4tHfS5gFgfo דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. ........
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם! זה אמנם לא אספנות, אבל בעוד שנתיים הדור השני של הגולף יהיה בן 30 יש לי קצת חלודות מקומיות שטחיות מציקות בעין, הנה: אני לא רוצה להגיע למצב הזה: ולכן אני מבקש המלצה לפחח טוב שיעשה עבודה שתחזיק. תודה רבה לכם.
הודעה אחרונה מאת amram66, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכל יושבי הפורום, אני מחפשת בעל רכב אספנות יפה, עדיפות לרכב כמה שיותר ישן [סלחו לי על העגה הלא מקצועית] שיסכים להגיע עם רכבו באחד מימי השישי \ השבת הקרובים, על מנת להשתתף בהפקת וינטאג' קטנה שאני מארגנת - לא לעיתון או משהו רשמי מדיי, פשוט רעיון שאני רוצה להוציא לפועל. הצילומים ימשכו לא יותר משעתיים שלוש, וכמובן שמובטח לבעל הרכב הנדיב הרבה תמונות יפות. רוב הסיכויים שהצילומים יתקיימו בעין כרם. אשמח אם תפנו אליי במייל: [email protected] או בהודעות כאן. יום טוב בנתיים!
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 2 תגובות
- 824 צפיות
ככה זה כשבא סוף השבוע ונוחת במלוא העוז, אין אפילו זמן להעלות תמונות מפגש. שישי בשפלה, שעתיים אחרי שיום שלם התרוצצנו בשמש בארוע עמל, המשכנו בחיפוש אחר מקום מכובד להשקה קרובה, וסיימנו כרגיל סביב השולחן הארוך לרגעי הנחת שמציינים סגירה של עוד שבוע.
הודעה אחרונה מאת mustang, -
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בוקר-טוב! יש לי שכן עם אופנוע טריומף 500 שנת 1967, שאלתי אותו אם הוא רוצה למכור אותו והוא אמר שאציע מחיר.. האופנוע מאוד יפה ושמור, המינוס היחיד לדעתי הוא שיש מושב רק לנהג (אין אפשרות להרכיב) מעבר לזה אני אישית לא מכיר את ההיסטוריה של הטריומף. בכמה מוכרים את האופנועים הללו? מה סדר גודל שכדאי להציע ? האם יש מאיפה להשיג חלפים בעתיד? האם יש להם בעיות כרוניות כלשהן? תודה לכולם מראש!
הודעה אחרונה מאת hogi, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ביקרתי אתמול במפגש השרון, פגשתי אנשים נחמדים וכלי רכב יפים. שני דודים עמדו מאחורי האופנוע שלי וצילמו אותו מאחור. למה שמישהו יעשה דבר כזה?
הודעה אחרונה מאת la1234, -
- 0 תגובות
- 920 צפיות
שלום לכולם, שמחתי להענות להזמנת מועדון החמש להגיש מועמדות לאירוע האופנועים השנתי 2011 ע"ש ניר עוזדור ז"ל (פרטים כאן) ולצרף את ההונדה כאחד מהאופנועים אשר ישתתפו באירוע. בנוסף להזמנת מועדון החמש, אשמח להזמין אתכם אישית (עד כמה שניתן לקרוא להזמנה בפורום ), כל אלו שליוו את פרויקט השיפוץ מהשלב הראשון ועד לשלב האחרון (וגם כל מי שבמקרה פספס את ההזמנה המקורית...) להגיע ולהשתתף באירוע אשר לבטח יהיה מעניין ושישתתפו בו הן אופנועי האירוע עצמו והן המבקרים הרבים הצפויים להגיע עם כלי הרכב השונים. האירוע כאמור מתקיים בשבת הקרובה החל מהשעה 10:00, לפי המפורט מטה. נתראה! ליאור.
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למפגש שישי האחרון הגיע הדבר היפה הבא: מישהו יכול להכווין אותי בפרטי לבעליו? - תודה רן
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 0 תגובות
- 924 צפיות
קצת פיאטים, מוריס מיינור וחיפושית קבריולט אחת שפגשתי השבוע ברומא. תיהנו.
הודעה אחרונה מאת DS PALLAS, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
חלקכם פה כבר מכירים אותי.. ויודעים שאני חולה רכבים בעיקר רכבי אספנות/רכבים ישנים. לא מזמן התחדשתי בפולקסווגן גולף mk2 לאחר תאונה קשה הרכב היה בדרך לפירוק וברגע האחרון קניתי אותו וכרגע הוא בתהליכי שיקום. נכון לעכשיו אני מנסה להציל סיטרואן bx, הרכב שייך לאבי הוא עומד כשנתיים הרישיונות שלו בוטלו, אחריי שנתיים של ויכוחים והתחננויות. אבי אמר לי שהוא מתכוון לזרוק את הרכב למגרש ברזלים, בשבוע הקרוב. עקב בעיה עם השכנים על חניה. אבא שלי גר בפרדס כץ ובאיזור הזה חנייה היא קצת בעיה. אחריי הרבה התחננויות ושיכנועים הגעתי איתו להסכם. קיבלתי אולטימטום, אני חייב להביא פיתרון עד התאריך ה01.06.11. הצעתי לאבי שאני ישים אותה ליד הבית שלי אבל מבחינתו זה לא בא בחשבון, הצעתי לו גם שאני יבוא כ…
הודעה אחרונה מאת Avi Yaakov, -
-
- 1 תגובות
- 940 צפיות
אתמול, 20 למאי לקחתי את הנכד שלי בן שנתיים למפגש בנשר התלווה אליו גם אביו שהוא הבן שלי... הרבה תמונות לא צילמתי אבל כמה יש.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חיכינו חיכינו והוא הגיע, תודה לכל מי שנטל חלק ובעיקר לעמית .http://www.youtube.com/watch?v=gDmrqBhz6qw&feature=player_embedded
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום אני מחפש חלק כמו פה בתמונה, זה חריץ מזגן שהיה נפוץ באוטובוסים של שנות ה80 מישהו יודע מהיכן ניתן להשיג ובמה מדובר?
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכלום, קצת תמונות מהמפגש השבועי של מועדון אלפא רומיאו ישראל בהרצליה. נתחיל במכוניות:
הודעה אחרונה מאת alfashay.v,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
