הרעיון הוא לצלם בתנאים מסויימים, שיעבירו סיטואציה ואווירה מסויימת, עם דוגמנית ולא סתם לצלם רכבים יפים.
אלא אם כן אתה מציע לי להגיע למסעדה, להתנפל על האנשים ולחפש מי יסכים להגיע עם רכבו...
שלום לכל יושבי הפורום,
אני מחפשת בעל רכב אספנות יפה, עדיפות לרכב כמה שיותר ישן [סלחו לי על העגה הלא מקצועית] שיסכים להגיע עם רכבו באחד מימי השישי \ השבת הקרובים, על מנת להשתתף בהפקת וינטאג' קטנה שאני מארגנת - לא לעיתון או משהו רשמי מדיי, פשוט רעיון שאני רוצה להוציא לפועל.
הצילומים ימשכו לא יותר משעתיים שלוש, וכמובן שמובטח לבעל הרכב הנדיב הרבה תמונות יפות.
רוב הסיכויים שהצילומים יתקיימו בעין כרם.
אשמח אם תפנו אליי במייל: [email protected]
או בהודעות כאן.
יום טוב בנתיים!