Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים,שכל אחד יתן לי כסף ואני אקנה לי את הרכב ואגיע לכל מפגש ואתן לכם לראות את האוטו מקרוב.

אני חושב שאני שווה את זה

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

גם לדעתי המקור הרבה יותר יפה, והמחווה הזאת לא עושה צדק עם ה-328. ההומאז, הזה נראה מגוחך משהו, לא?

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

אין ספק שהמקור יפה יותר.

 

אני מעריך יצרניות רכב שזוכרות מי הן, מאיפה באו ולאן הן הולכות... חלקן גם מייצרות אקזמפלרים לזכר ימים עברו, מוצלחים יותר או פחות אך עדיין העשייה והחשיבה התמידית על העבר ותרומתו מוערכת :)

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

רעיון עיצובי ממש נחמד,

האם רק לי היא מזכירה עיצוב של אלפא ?

או לפחות שהסמל של אלפא עם המשולש היה עושה לעיצוב שלה טוב יותר.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
חברים יקרים,שכל אחד יתן לי כסף ואני אקנה לי את הרכב ואגיע לכל מפגש ואתן לכם לראות את האוטו מקרוב.

אני חושב שאני שווה את זה

 

 

תתן גם סיבובים?

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תמיד, בלי יוצא מהכלל, המקור הכי יפה.

(לדעתי כמובן)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הייתי מצפה מחברה כמו ב-BMW קצת יותר רצינות, במיוחד כפי שהוכיחה בעבר

עם המיני החדשה, ובכלל כאשר BMW נתלת באילנות גבוהים (גם אם האילנות שלה)

קצת יותר דמיון תעוזה וחזון לא היו מזקים, כנפונים סימליים מעל הגלגלים כמו במקור, אולי אפילו

פנסיים קדמים דומים, דומה שהחברה הלכה על השמרנות הבסיסית ובתיקווה שהעבר

יפרנס את הווה המשעמם, מצטער אבל קשה לי להגיד על ה-BMW החדשה שהיא יפה.

ואת הישנה אני רוצה אצלי עכשיו ולאלתר, ומוכן גם לשכוח כמה אמות מוסר למענה...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

גם אני בעד ה - 328 מלפי 30 שנה, אכן מחייכת, בעלת אופי, יפה, זורמת - בכלל רכב מהוקצע.

בעבר, חברת ב.מ.וו.,פיתחה ויצרה את ה- 507 ומאוחר יותר שיחזרה אותה ברטרו עם ה - Z8. אלו היו מכוניות יפות ונחשקות ןה -Z8 הזכירה בהרבה קווים את ה - 507.

מצא משה

פורסם

ה-507 של שנות החמישים מדהימה, וכך גם הZ8, רק חבל שב.מ.וו בנו את ה-Z8 כרכב רטרו אקסלוסיבי, ומחיר בהתאם לכן הרכב לא היה בהישג ידם של רבים, שלא כמו שאר סדרת z1,z3,z4) Z).

 

bmw-507-z8_001.jpg

 

bmwz8vs507.jpg

 

ככה עושים "מחווה"!

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

בניגוד ליפיפיה מהעבר החדשה לא עושה לי את זה בכלל.

מיוחדת בוודאי, יפה? לטעמי ממש לא.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
למי שהשירשור הזה עשה משהו....

 

בהצלחה-רן

 

אני עוקב אחרי האוטו הזה תקופה ארוכה. היו לו שתיים- אחת אדומה והכסופה הזאת. האדומה הייתה במצב גרוע יותר ונמכרה אחרי תקופה דיי קצרה, בעוד שזאת מוצעת ב-EBAY כבר חודשיים. בהתחלה הוא דרש מעל 70 אלף דולר במחיר ה-Buy It Now, אח"כ 65, 63, וכעת 60. אני בספק אם הוא יימכור בזמן הקרוב.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

×
×
  • תוכן חדש...