Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל יושבי הפורום,

 

אני מחפשת בעל רכב אספנות יפה, עדיפות לרכב כמה שיותר ישן [סלחו לי על העגה הלא מקצועית] שיסכים להגיע עם רכבו באחד מימי השישי \ השבת הקרובים, על מנת להשתתף בהפקת וינטאג' קטנה שאני מארגנת - לא לעיתון או משהו רשמי מדיי, פשוט רעיון שאני רוצה להוציא לפועל.

הצילומים ימשכו לא יותר משעתיים שלוש, וכמובן שמובטח לבעל הרכב הנדיב הרבה תמונות יפות.

רוב הסיכויים שהצילומים יתקיימו בעין כרם.

 

 

אשמח אם תפנו אליי במייל: [email protected]

או בהודעות כאן.

 

יום טוב בנתיים! :)

פורסם
שלום לכל יושבי הפורום,

 

אני מחפשת בעל רכב אספנות יפה, עדיפות לרכב כמה שיותר ישן [סלחו לי על העגה הלא מקצועית] שיסכים להגיע עם רכבו באחד מימי השישי \ השבת הקרובים, על מנת להשתתף בהפקת וינטאג' קטנה שאני מארגנת - לא לעיתון או משהו רשמי מדיי, פשוט רעיון שאני רוצה להוציא לפועל.

הצילומים ימשכו לא יותר משעתיים שלוש, וכמובן שמובטח לבעל הרכב הנדיב הרבה תמונות יפות.

רוב הסיכויים שהצילומים יתקיימו בעין כרם.

 

 

אשמח אם תפנו אליי במייל: [email protected]

או בהודעות כאן.

 

יום טוב בנתיים! :)

 

היי

תוכלי לתפוס כמה ציפרים בבת אחת אם תבואי ביום ששי למפגש מועדון החמש במסעדת קולוני בדרך בית לחם (משום מה מרעננה זה נראה לא רחוק מעין כרם...).

המפגש פעיל בשעות הצהרים בכל יום ששי.

בני

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

הרעיון הוא לצלם בתנאים מסויימים, שיעבירו סיטואציה ואווירה מסויימת, עם דוגמנית ולא סתם לצלם רכבים יפים.

אלא אם כן אתה מציע לי להגיע למסעדה, להתנפל על האנשים ולחפש מי יסכים להגיע עם רכבו... :lol::shock:

פורסם

תגיעי למקום.

בעלי הרכבים נמצאים על יד הרכבים.

ברגע שתראי רכב שיתאים לצילומים שלך, תוכלי לשוחח ישירות עם בעליו ולהציע לו את הצעתך.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...