רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
שלום לכולם, יש לי חבר בעל רכב ששוויו הכספי הוא רב מאוד אבל הסנטימנטלי רב עוד יותר (ביקש ממני לא לציין איזה רכב). הוא רוצה לעשות רסטורציה של הרכב, אבל ברמה הכי גבוהה שיש. ברכב דרושה רסטורציה של עץ, מתכת, והכי חשוב רסטורציה של עור (העור במצב לא טוב אבל להחליף לא בא בחשבון!), כמו כן דרוש ידע ביבוא חלקים מחו"ל ומציאת חלקים לרכב הנדיר. מישהו יכול להמליץ לי על בעל מקצוע כזה שיכול לעשות פרויקט ברמה הזאת? תודה רבה לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת scotbond, -
- 1 תגובות
- 946 צפיות
מה עלה בגולם של המכוניות בבית הקברות שנסגר לפני 3 שנים בשוויץ? מישהו יודע? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3577439,00.html
הודעה אחרונה מאת renaultfreek, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לא, הוא לא היה, אבל אהובתו, סיגל, חגגה יום הולדת בחיק מפגשינו. הגברת, כמו סלב אמיתית, דחתה כל נסיון של הפפראצ'י לצלמה, אבל העקשנות משתלמת... אפילו "תפילה קטנה" נתפשה בעין המצלמה... שולחנות מלאי כל טוב מבציר הפיצוחיה השכונתית ועד לחטיפים כאלה ואחרים ועוגות גבינה מופלאות, כיאה לחג הממשמש ובא, יין נמזג ונאומים בשבחי כלת השמחה נישאו. זה הזמן שלנו להודות לסיגל ואלכס על הכיבוד העשיר והטעים ולאחל לה עוד הרבה שנים של תחביב משותף.
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- 0 תגובות
- 731 צפיות
זקוק לגרר בתוך ניו יורק, מישהו מכיר/עבד עם מישהו שיכול להמליץ עליו כאמין?
הודעה אחרונה מאת VWHaifa, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים רציתי לשאול בבקשה האם מישהו יודע מה עלות של מדחס למזגן עבור וולוו 240 שנת 83? האם מישהו מכיר מקום שאפשר להשיג מדחס משופץ? האם מסובך להרכיבו לבד ואז לבצע מילוי גז.......... תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
haleluya! קץ לתורים בעמדה מספר 1 של משרדי הרישוי. מחודש יולי: מכוני רישוי לרכב יוכלו לראשונה לבצע בדיקות תקינות ורישום של רכב ביבוא אישי http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=1691:dover-2011-05-31&catid=56:dover-c-1&Itemid=65
הודעה אחרונה מאת Croc, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אומנם פורסם בפורום הכללי, אבל בטח שמעניין ורלוונטי גם כאן (אפשר לעשות גם חידת זיהוי - מהם הרכבים והאופנועים המדגימים בסרטון ?) אומרים שכמו שהמכוניות של פעם טובות יותר, גם המורים היו טובים יותר, אז הנה סרט ישן שמסביר את פעולת הדיפרנציאל בצורה הטובה ביותר שאני ראיתי, טוב יותר מכל מני הדגמות והדמיות מודרניות למיניהן. פשוט נהדר !! (ההסבר מתחיל החל מ 1:50) K4JhruinbWc דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. * תודה ל Avram על הפרסום המקורי בפורום רכב כללי.
הודעה אחרונה מאת JMG, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מועדון החמש קפה ומצב רוח לשבת בבוקר ברופין 04.06.11 מפגש שבת בבוקר בחניית תחנת הדלק 'פז' שבצומת רופין ( 2-3 ק"מ צפונית לצומת בית ליד) המפגש מתקיים בין השעות 10:00-13:00. לחברי מועדון החמש ניתנת הנחה של 10% על כל קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון. המפגש פתוח לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת nati54, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כמידי יום שישי באו חברים רבים למפגש. בתמונה הראשונה המשתתף צעיר ובשניה המשתתף הבכיר... בתמונה השניה חיים מחזיק את מד הדלק שלו...
הודעה אחרונה מאת JMG, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שבת שלום לחברי הפורום . ברשותי וולוו 240 עם קרבורטור סטומברג מנוע 2000 על החלק העליון שעל הקרבורטור רשום :CD175 ועל הקרבורטור שהביאיאו לי רשום :CD -175 -2 על פניו שניהם נראים זהים למעט פתח הפלסטיק שאליו מתחבר צינור האויר שהקוטור שלו יותר גדול במקצת בקרבורטור CD -175 -2 האם הקרבורטור שהביאו לי מתאים למנוע ? תודה ושבת שלום שוב.
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום לכולם. אחרי הרבה שנים של חיפושים מצאתי לאחרונה טנדר ג'יאמסי סונומה שנת 92 (אומנם עוד לא אספנות, אבל בדרך). סוג של חלום שיהיה בבעלותי טנדר אמריקאי עם הצורה הישנה כמו בסרטים. הרכב במצב מצויין והתחיל שיפוץ אצל הבעלים הקודם בעיקר לצורך יישור קו. עכשיו שהוא אצלי אני רוצה לטפל בחלודה ובצבע. כאן אני כבר צריך אתכם, שתיתנו לי המלצות לפחחים מעולים שיכולים לפי דעתכם לעשות עבודה טובה על הרכב. יש לציין שמצב הפח טוב ויש רק מכה אחת בדלת הנהג שגם היא לא רצינית, אך באזור החלונות האחוריים יש חלודה רצינית ונפיחות שדורשת טיפול מיידי. אשמח לקבל המלצות בעיקר באזור הצפון. תודה לעוזרים. *והינה תמונה של הסונומה המדובר. אחנו כאן קוראים לו ה"גריזלי".
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפי הכתבה ב ynet http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4077623,00.html היבוא של חלק מהחלפים (אביזרים בלשונם) יפושט ויהיה הרבה יותר מהיר, אני סקפטי , עוד בחול הייתי סקפטי ממתין לראות את זה ירון
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
סידרתי לסבא שלי את המחסן ובין היתר הוא מסר לי את הבקלית הבאה: אני חושב שזה שייך לטנדר פיזו כלשהו
הודעה אחרונה מאת _קופיקו_, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש פחח טוב באיזור כרמיאל משהו מכיר?
הודעה אחרונה מאת nati54, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני כותב נושא זה למרות שראיתי כמה תהליכים קודמים שנסתיימו בשילוח החבילה חזרה לשולח בגלל צפי לעלות גרנדיזוית לשיחרור הטובין . החלטתי הפעם ללכת עם התהליך עד הסוף כדי להבין במה באמת מדובר. ובכן לפני חודש ערכתי שיפוץ לפנים הרכב שלי לקראת סוף השיפוץ הכנתי רשימה עם מספר חלקים שלא היו ברי שיפוץ והיה צורך להחליפים בחדשים { קוסמטיקה של פנים הרכב} . הכנתי הזמנה דרך אחת החנויות האינטרנטיות והזמנתי את החלקים . עלות החלקים נטו הינה 70$ . לפתע ראיתי שהמוכר חייב אותי בעלות משלוח של 90$ התרעמתי ויצרתי איתו קשר הוא מצידו טען שזאת האופציה היחידה ואחרת הוא יכול לישלוח לי זאת דרך הים ...בקשתי שיבדוק מה ניתן לעשות { לשלוח דרך דואר רגיל למשל } ויעדכן אותי { בשום שלב של ההיתכתבות לא…
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ביום ששי, 3 יוני, שעה 10:00 בבוקר תעלה המשפחה ויעלו החברים ומוקירי זכרו של גיא לקברו בבית העלמין הצבאי בקירית שאול (השער הצפוני, מס. 7). בני
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 0 תגובות
- 937 צפיות
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=9SIA03E0008TX4&nm_mc=AFC-C8J
הודעה אחרונה מאת shorer1, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 710 צפיות
סיפורי אדון ג. ואישתו. הכירו נכד חדש, יצאו להנות ברחובות, ראו שאנשים אחרים עובדים קשה, ואפילו מצא אהבה חדשה מחר בטח תוכלו לשאול ולשמוע את הסיפורים והחוויות.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 22 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
מזה מס' חודשים התנחלו מס' חתולים תחת הכיסוי של המפלץ, באופן עקרוני אין לי התנגדות שינמו שם את שנתם, אבל המנוולים לא מסתפקים בהכנסת האורחים שלי וחייבים לבדוק את ציפוניהם על הכיסא החדש שבאתי מאנגליה... אם יש למישהו רעיונות אמיתיים איך לגרום לחתולים לעזוב את המושב בשקט? - רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום חברים, אני מתקרב עם השיפוץ לקראת מצב נסיעה ולהביא את האופנוע לעמדה מס' 1. היום מצאתי שברישיון היבוא ישנה רק מידת צמיגים אחת (100/90-21). מיותר לציין שאין כזאת מידת צמיג על האופנוע. לפי הספר של היינס המידות הינן: קידמי 3.50 H 19 אחורי 4.50 H 17 מעבר לכך, הצמיגים שיש על האופנוע לא תואמים לאף מידה. מה עושים? נ.ב. לא מצאתי שניתן להשיג את המידה של הקידמי בארץ.
הודעה אחרונה מאת Yogev, -
- 0 תגובות
- 642 צפיות
הבטיחו וקיימו, מחר מפגש הטוביה י-ם בסימן דו"ג גדולים. מכל המינים והצבעים מי-ם ומרחוק יותר. גדולים וגדולים יותר, מהירים, איטיים, ישנים וחדשים! כולם יהיו שם...ואתה? ההזמנה לכולם לכל חובבי המוטוריקה הגלגלים והמנוע! הטוביה רח' שושן 8 החל מ-1430 - רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 0 תגובות
- 893 צפיות
מפגש שבועות בכרמיאל: ב 8.6.11 נחגוג שבועות יחד כוווולננו בכרמיאל.אירוע ענק עם שיתוף פעולה בין מןעדון ה5 ועירית כרמיאל.כווווולם מוזמנים להגיע עם הרכבים,גם חברים של המועדון וגם מי שלא חבר מועדון 5 אבל מחזיק ברכב אספנות.הכניסה לרכבים עד 10.30 בבוקר.אני מבקש להודיע למי שמעוניין בטל שלי 0528513111 -אנריקה- או ב אי מאיל [email protected]
הודעה אחרונה מאת oldspice, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
תמונות:
הודעה אחרונה מאת guyrc1, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למכירה מכונית של עבריין מין מורשע ונשיא לשעבר אאודי A6 מנהל הרכב הממשלתי מותיא את האאודי של קצב למכירה. אסף בקר, נו? http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=803428&pid=54&sid=126
הודעה אחרונה מאת Laurence, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 37 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
טיול אופנועים שלישי בסדרה בשבת -07.05.11 בתכנון נסיעה דרך נופי השפלה והרי ירושלים נפגשים בתחנת דלק צומת בית דגן- מסעדת אסא בשעה 08:15. יציאה לדרך בשעה 08:30. מסלול מפורט יימסר בהמשך... רישום מוקדם לטיול אצל בועז איתן, אחראי אופנועים במועדון , בטל' 4802226- 052. בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 7318818- 03.
הודעה אחרונה מאת בועז סוזורוזו, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים. חבר פנה אלי במטרה שנשפץ רכב נדיר ומאוד נחמד. AMC PACER. הרכב יד שנייה,יחסית מאוד שמור.הרכב שייך להוריו ועומד כ 15 שנים. הרכב זקוק בעיקר לשמשה קדמית. אם מישהו מהחברים כאן יודע לספר על רכב כזה עם בעלים שמוכן למכור לחלפים או לחלופין על אתר בחו"ל בעל חלקים לרכב הנ"ל,מוזמן לשתף אותי במידע. באותה נשימה,אם יש מי שמבין קצת ויכול לתת יותר מידע לגבי רכב זה מבחינת מה כדאי להתחיל לסדר על מנת שיניע קודם,שירשום.כל מידע יתקבל בברכה. תודה, דודו. דרך אגב אני מאזור הקריות.
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
תמונות טריות מהפגש הזה שהוא הגדול באוסטריה ושווה ביקור. היו בערך 500 כלי רכב וכמה דברים מעניינים בכל קנה מידה. נתחיל עם המשאיות... שטיירים בין השנים 1948-1975.
הודעה אחרונה מאת גרנות, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
אדוארד אטלר כותב 1 2
מאת גרנות-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 9.8 אלף צפיות
http://makorrishon.co.il/mador.asp?cat=731 נחמד לקרוא, כתיבה מיוחדת ומעניינת מאוד. אסף.
הודעה אחרונה מאת פנינה100, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 909 צפיות
שלום, לצילומי סדרת סיטקום חדשה שתעלה בערוץ 2 אנחנו מחפשים מוסטנג מהמודל הישן (65-70) עם גג נפתח (חובה) ובצבע אדום (רצוי). מדובר על יום צילום אחד. אם יש למישהו רכב כזה אשמח אם ייצור איתי קשר בטלפון 054-9771169 או במייל [email protected] תודה, גלית
הודעה אחרונה מאת galitka,
