Jump to content

galitka

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של galitka

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. האמת שכן, קצת חוסר ידיעה ויש מצב שגם מודל 73 יתאים. אבל בכל אופן אני צריכה רכב שנוסע.
  2. שלום, לצילומי סדרת סיטקום חדשה שתעלה בערוץ 2 אנחנו מחפשים מוסטנג מהמודל הישן (65-70) עם גג נפתח (חובה) ובצבע אדום (רצוי). מדובר על יום צילום אחד. אם יש למישהו רכב כזה אשמח אם ייצור איתי קשר בטלפון 054-9771169 או במייל [email protected] תודה, גלית
×
×
  • תוכן חדש...