Jump to content

galitka

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי galitka

  1. האמת שכן, קצת חוסר ידיעה ויש מצב שגם מודל 73 יתאים. אבל בכל אופן אני צריכה רכב שנוסע.
  2. שלום, לצילומי סדרת סיטקום חדשה שתעלה בערוץ 2 אנחנו מחפשים מוסטנג מהמודל הישן (65-70) עם גג נפתח (חובה) ובצבע אדום (רצוי). מדובר על יום צילום אחד. אם יש למישהו רכב כזה אשמח אם ייצור איתי קשר בטלפון 054-9771169 או במייל [email protected] תודה, גלית
×
×
  • תוכן חדש...