Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר-טוב!

יש לי שכן עם אופנוע טריומף 500 שנת 1967,

שאלתי אותו אם הוא רוצה למכור אותו והוא אמר שאציע מחיר.. האופנוע מאוד יפה ושמור, המינוס היחיד לדעתי הוא

שיש מושב רק לנהג (אין אפשרות להרכיב) מעבר לזה אני אישית לא מכיר את ההיסטוריה של הטריומף.

בכמה מוכרים את האופנועים הללו? מה סדר גודל שכדאי להציע ?

האם יש מאיפה להשיג חלפים בעתיד? האם יש להם בעיות כרוניות כלשהן?

תודה לכולם מראש!

פורסם

אני חושב שאני יודע על איזה אופנוע מדובר.

 

אני חושב שאם תצליח לקנות אותו ב 10000 זה מחיר מאוד יפה. ואפילו מציאה.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

תומר,

 

אתה מתעניין באופנוע טריומפ ואתה מתעניין בפיאט ספיידר - אתה צריך להחליט מה יהיה 'כרטיס הכניסה' שלך לעולם האספנות [אלא אם אתה יכול להרשות לעצמך את הגשמת כל חלומותיך המוטוריים...].

 

הטריומף שאתה מציג הוא אכן מיוחד אבל הוא לא 'קלאסי' אלא 'צ'ופר' או 'בובר' - אופנוע שעבר תהליך של הפיכתו ליצירה מוטורית. ככזה הושקעו בו מאות שעות עבודה והרבה מאוד כסף. זה סגנון בפני עצמו עם אוהדים רבים בארץ ובעולם

האם האופנוע כאן בארץ?

האם בעליו הוא מי שבנה אותו ויכול לתת לך פרטים על כל חלק מה מקורו [המזלג כולו מקסים אבל מודרני - כלומר - אם תדע של מי הוא - תוכל למצוא לו חלקים]?

 

אם לא - תצטרך לשילוב של אילתור, כשרון וצבירת ידע כדי לתחזק אותו. לגבי המנוע - יש חלקים ויש אפשרות היום להזמין מאנגליה כל מה שתרצה.

 

אם מה שמטריד אותך זה המושב היחידי - זה לא מה שאתה מחפש.

בעיות כרוניות?

לכל רכב קשיש יש בעיות כרוניות ולצ'ופרים יש את התוספת משלו בשל ההכלאות שעשו והפתרונות ההנדסיים שנוצרו בזמן הבנייה שלו.

אם הרכב בארץ ונבנה כאן בארץ תקבל בעיה 'כרונית' - מידת הצמיגים בפועל לא תואמת לרשיון וזה הדבר הראשון שבודקים בטסטים.

כמובן שלכל בעיה יש פתרון אבל השאלה המרכזית היא - האם נדלקת על זה?

האם אתה מוכן לשלם את המחיר/מחירים השונים אחרי שהוא כבר יהיה שלך?

×
×
  • תוכן חדש...