Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

ברכב אצלי הפגוש הקדמי מורכב על מעין 2 ברזלים בצורת צינורות(ימין ושמאל) שנראה שהם "יכולים"

לחזור לתוך הבית שלהם.

אפרט- בדגמי מרצדס משנות ה70 וה80 נדמה לי, ניתן להבחין כי מכוניות שהגיעו מארה"ב, הפגושים "נמשכו" החוצה הרבה מעבר לרכב אשר הגיע מאירופה. מתאר לעצמי שזהו שיקול בטיחותי אמריקאי...

שאלתי- איך אפשר לקרב את הפגוש אצלי ברכב, שיהיה יותר קרוב למרכב.

פרקתי את אותו צינור, העלתי את הרכב על ג'ק והורדתי את משקל הרכב על אותו צינור בתקווה שיחזור ל"בית" שלו

אבל כלום. נראה כאילו תקוע או שישנה דרך אחרת לקרב את הפגוש.

ברור שאפשר לחתוך ולקצר, השאלה אם ישנה דרך יותר חכמה.

שברולט קפריס 1988

 

 

תודה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם
אהלן

ברכב אצלי הפגוש הקדמי מורכב על מעין 2 ברזלים בצורת צינורות(ימין ושמאל) שנראה שהם "יכולים"

לחזור לתוך הבית שלהם.

אפרט- בדגמי מרצדס משנות ה70 וה80 נדמה לי, ניתן להבחין כי מכוניות שהגיעו מארה"ב, הפגושים "נמשכו" החוצה הרבה מעבר לרכב אשר הגיע מאירופה. מתאר לעצמי שזהו שיקול בטיחותי אמריקאי...

שאלתי- איך אפשר לקרב את הפגוש אצלי ברכב, שיהיה יותר קרוב למרכב.

פרקתי את אותו צינור, העלתי את הרכב על ג'ק והורדתי את משקל הרכב על אותו צינור בתקווה שיחזור ל"בית" שלו

אבל כלום. נראה כאילו תקוע או שישנה דרך אחרת לקרב את הפגוש.

ברור שאפשר לחתוך ולקצר, השאלה אם ישנה דרך יותר חכמה.

שברולט קפריס 1988

 

 

תודה

 

באותו נושא, מליבו 1978, הפגוש הקידמי נכנס פנימה(הבוכנות האידראוליות..?) ואני רוצה להוציאו סמ׳ אחדים. יש הצעות איך לעשות כן?

סופ״ש נעים, חן.

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם

קוראים לזה פגושים פדראלים

היו נהוגים בארהב החל משנת 74 (אל תתפסו אותי במילה חח*)

לגבי לבטל את זה פחח או פבריקטור טוב יוכל לבנות במקום הבוכנות הללו תושבות יותר קצרות.

לגבי לפתוח אותם,ראיתי פחח שקשר את הטמבון של דוג דארט לעמוד בטון ופשוט נסע לאט לאט לכוון הנגדי וזה יצא.

לא הכי חכם שיש,אבל עבד.

:? :? :? :?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
קוראים לזה פגושים פדראלים

היו נהוגים בארהב החל משנת 74 (אל תתפסו אותי במילה חח*)

לגבי לבטל את זה פחח או פבריקטור טוב יוכל לבנות במקום הבוכנות הללו תושבות יותר קצרות.

לגבי לפתוח אותם,ראיתי פחח שקשר את הטמבון של דוג דארט לעמוד בטון ופשוט נסע לאט לאט לכוון הנגדי וזה יצא.

לא הכי חכם שיש,אבל עבד.

:? :? :? :?

לגבי הפדראלים- יש הגיון, מה גם שהרכב היה בבעלותה של שגרירות ארה"ב

יכול להיות שמשכו את התושבות ההידראוליות עד למקסימום, למקרה של "נגיחת" רכב מתקיף...

השאלה איך מחזירים את התושבות חזרה? הזכרת לבנות/להתקין/לשנות אצל מסגר/פבריקטור (מאיפה הוצאת את המילה הזו, מהארכיון??:-D), האם זו הדרך היחידה?

לא ניתן עם PRESS כבד מאוד? וגם אם ניתן, איך אפשר למנוע מהתושבת לברוח חזרה החוצה? ריתוך??

 

 

תודה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם
לא עשיתי את זה בחיים,

אתה מוזמן לנסות להגיד מה יצא:wink:

המשימה הוכתרה בהצלחה...

פירוק התושבות ההידראוליות

PRESS פשוט של כול מסגריה...(התושבת לא חוזרת החוצה)

הרכבה חזרה...

והלוק משגע !!

 

 

תודה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

×
×
  • תוכן חדש...