Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הכל ילך כמתוכנן מתוכננת פגישה עם צרפתייה מיוחדת, אחרי שיפוץ.

כמה אופנועים, ועוד ועוד, גשם לא מפחיד אותנו, אז אין תירוצים.

כולם מוזמנים-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אם הכל ילך כמתוכנן מתוכננת פגישה עם צרפתייה מיוחדת, אחרי שיפוץ.

כמה אופנועים, ועוד ועוד, גשם לא מפחיד אותנו, אז אין תירוצים.

כולם מוזמנים-רן

 

איפה זה טוביה?

זה אוטו או אופנוע?

פורסם
אני מגיע!!! אתמול בשעה 20:00 סימתי ביחד עם הרפד את העבודה על פנים הרכב, נגמרו הבטריות במצלמה:? אז אין תמונה.

 

 

אל חשש... (אולי).

אם לא אשכח, אביא איתי את המצלמה.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

היה ענק, הפג'ו יפיפיה הגיעו כמעט כולם!

מתוכנן טיול אספנות לחול המועד, מי שמעוניין לצטרף

נא להודיע-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אכן היה נחמד.

כיבדו אותנו בנוכחותם גם חברי מועדון החמש שהיו מגיעים אלינו לטוביה, לפני הפיצול של מפגשי שישי.

זה רק הראה כמה הם חסרים לנו, ועד כמה הפיצול הזה היה ועודנו מיותר לחלוטין.

 

ולטובת אלו שלא מאמינים שגם כאשר יורד גשם (וגם אם יש מרתון בירושלים, או כל תירוץ אחר), נפגשים בטוביה, הנה מספר מועט של תמונות.

Picture 001.jpg

Picture 006.jpg

Picture 007.jpg

Picture 012.jpg

Picture 019.jpg

Picture 020.jpg

Picture 022.jpg

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

איזה כיף 2 התמונות הראשונות של הפזו אחרי הפחחות -צבע, תודה רבה, היה סבבה, נראה שהצרפתיות שולטות בירושלים.

פורסם
איזה כיף 2 התמונות הראשונות של הפזו אחרי הפחחות -צבע, תודה רבה, היה סבבה, נראה שהצרפתיות שולטות בירושלים.

 

בני, שמחנו להכיר, ולפגוש גם את הפיזו היפייפיה.

גם "שלגית" בהופעת בכורה אחרי השיפוץ, היא גם סיימה מרתון ! 42 שבועות של שיפוצים וחציית קו הסיום בירושלים.

אכן הצרפתיות שולטות :king: ארבע בבמפגש.

מיקי, למרות שבאתה עם צרפתיה, רוצים לראות את האיטלקיה :wink:

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

פורסם

יוני ,זה כל התמונות?

בני,היה באמת נעים להכיר אותך ואת ה 404 המדהימה שלך :smilecolr

רם, יופי של עבודה על שילגית ,היא מדהימה גם :-D:-D:-D

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

×
×
  • תוכן חדש...