Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

ביום שישי הקרוב אני מתכנן לצאת לטיול.

אשמח על כל מי שבא לו להצטרף.

הרעיון הכללי הוא לסיים את הטיול עד 13:30-14:00

 

להלן ההצעה למסלול:

 

להפגש בתחנת רכבת ראש העין בשעה 9:30.

לצאת לכוון צפון כ 6 ק"מ (כביש 444) ומשם מזרחה לכיוון קרני שומרון (כביש 65).

מעל קרני שומרון יש תצפית יפיפיה (מהגבעה של משה זר) לכיוון השפלה (גדרה חדרה) ולדרום, מזרח ומערב.

מהתצפית לרדת ולפנות מזרחה לעוד כ 2 ק"מ ומשם דרום מזרח דרך נחל קנה (כביש 5066) לכיוון אריאל (כביש 5).

 

עכשיו יש 2 אופציות, אוציה א': להמשיך מזרחה ליישוב איתמר (כביש 505 ואחר כך כביש 60) ולבקר בחווה האורגנית של אברי רן (יש לו מוצרי חלב עיזים סוף הדרך....) ומשם לחזור לאריאל - לאזור המרכז האוניברסיטאי לתצפית נוספת על אזור השפלה ומשם חזרה לרכבת ראש העין דרך חוצה שומרון (כביש 5).

 

אופציה ב': להגיע לאריאל לאזור המרכז האוניברסיטאי לתצפית נוספת ומשם לרדת לאזור ראש עין דרך עלי זהב, פדואל קרית אריה (כביש 446) ואלעד (כביש 465 וכביש 444).

 

אפשר גם לשלב ולעשות את 2 המסלולים (סה"כ כ120-140 ק"מ להערכתי כ 4 שעות).

 

ב 2 האופציות הכבישים מאוד יפים ומאתגרים לרכיבה (לא קשים מדי).

 

סה"כ בערך 80-100 ק"מ ובערך 3-4 שעות, תלוי כמה זמן נתעכב בתצפיות, קפה ואוכל...

 

אשמח לקרוא את דעתכם ולדעת מי מגיע על מנת לתאם את המפגש.

 

אני מדגיש: הטיול לא מאורגן ע"י שום גוף ואין ליווי רשמי טכני וכו, אבל יש מובילי רכב שמגיעים לאיזור אם יש צורך...

 

בועז:050-7344146

פורסם

לצערי האופנוע שלי מושבת עקב תקלה שאמנם קטנה אבל אין סיכוי שאני אצליח לטפל בזה לפני יום שישי...

שבוע הבא אני מניח שכבר נהיה מוכנים ומזומנים לטיולים.

פורסם
לצערי האופנוע שלי מושבת עקב תקלה שאמנם קטנה אבל אין סיכוי שאני אצליח לטפל בזה לפני יום שישי...

שבוע הבא אני מניח שכבר נהיה מוכנים ומזומנים לטיולים.

 

האמת שגם אני השבוע קצת עסוק וכנראה שיהיה גשום.

ההצעה לשבוע מתאימה לי והמסלול נשמע מצויין.

תצא לך לסיבוב בקטנה ושבוע הבא נגיע אני וחברי por1 כל אחד על אופנועו הוא.

פורסם

הטיול המתוכנן למחר נדחה בגלל מזג האויר ומיעוט החברים המשתתפים (אני לבד).

אשתי הרוויחה אותי למחר.

לקראת יום שישי הבא אפרסם שוב...

אם יש למישהו רעיון למסלול אחר (עדיף בתחום גדרה חדרה), אשמח לשמוע.

בועז.

×
×
  • תוכן חדש...