Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פליימות' בלוודר נקברת בקפסולת זמן ב-1957 – חשיפה עוד 3 חודשים- שריטה או לא?


Guest AKICHU
שימו לב! השרשור הזה בן 4803 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן, במיקרה הזה אני באמת לא ממש רואה "הוכחה" לחלודה- כאמור, מצב האוטו הרבה יותר טוב, ממה שהיה ניתן לצפות מהאוטו, שעמד במים 50 שנה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רק תיראו כמה הנושא הזה מעסיק את כולם, גם חמישים שנה אחרי שקברו אותה...מעניין מה היו התגובות אם אמקור היו קוברים את מקרר הדגל שלהם האמקור-10-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק תיראו כמה הנושא הזה מעסיק את כולם, גם חמישים שנה אחרי שקברו אותה...מעניין מה היו התגובות אם אמקור היו קוברים את מקרר הדגל שלהם האמקור-10-רן

 

מהניסיון שלי עם אמקור 10 - גם אם לא היו מכסים אותו בכיסוי מיוחד הוא עדיין היה תקין היום.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאור התוצאה, קפסולת זמן לא היתה כאן, ממש לא. אולי קפסולת מחדל.

 

כאחד שרק חובב רכבי אספנות ומאוד, זה ממש כואב לי. פשוט כך.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מזל יש לשברולט 57 שלי שאת רוב ימיה בילתה בכביש, נסעה לאורך כל "קפסולת הזמן" ונשארה הרבה יותר שלמה מ"אחותה" הפלימוט ש"ההורים" שלה שמרו אותה ואת בתוליה מכל משמר ויצאה גרוטאה.

מכונית נועדה לנסיעה, הנעה והנאה ולא לקבורה בצעירותה.

שלמה דן גדרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תמשיך להתחכם אני עוד אדגים לך איך הופכים לוטוס להוטרוד :wink:
אתה מתעסק עם כוחות גדולים ממך.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתעסק עם כוחות גדולים ממך.

 

ואכן בני ל' הוא כוח גדול מאין כמוהו :wink:

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית הדבר:

לפני חודשיים ויום העלתי את השירשור הזה, ותסכימו איתי שהוא היה מעניין ומסקרן.

כשבוע לפני החשיפה, כמות הצפיות תפסה תאוצה ושיאה היה בסירטון שנמרוד העלה בyoutube שכמות הצפיה בו למעלה מ138,000.

כפי שציינתי, בנוסף לאירוע הקבורה, נערכה הגרלה בין 800 איש שנרשמו לה; ועליהם היה לנחש מה יהייה מספר האוכלוסין בטולסה 50 שנים אחרי קרי 2007; הפרס יהייה המכונית והתכולה שלה ושל קפסולת הזמן.

בשנת 1957, מספר האוכלוסין עמד על 250,000 כאשר נכון להיום מספר האוכלוסין הוא 382,457. הניחושים היו בין 0 עד שני מיליארד, ניחושו של ריימונד הומברטסון הייה הקרוב ביותר 384,743.

אחרית הדבר:

לרע המזל המנצח נפטר בשנת 1979 בגיל 57 ממחלת הסרטן ואשתו נפטרה בשנת 1988 לזוג לא היו ילדים.

וועדת האירועים השנתית של טולסרמה מתכוונת להפגש עם קרובי משפחה וביחד להחליט מה יעשה במכונית.

תם ונשלם עד העונג הבא

ערב נפלא

אירית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו אחרי דיבורים ותיכתובות סך הכל חלודה ואי אלו נזקים שונים שככל הנראה ישוקמו. כל זה אחרי חמישים שנה בלבד. והזוכה המאושר לא זכה לזה למרות שכביכול היה מוגן יותר. הקיצר תנהגו באנשים ביותר זהירות ממכוניות כי אנחנו תמיד פגיעים יותר. קצת שיגעו קצת שישענו קצת שיתלהבו שישאלו קצת שאלות ולענות להם לא בזילזול ובסובלנות כולה אוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שנים מאוחר יותר...

עברו כמעט 4 שנים ואני הסתקרנתי לדעת מה קורה עם הפליימות המפורסמת שזכתה לכינוי: העלמה בלוודר.

לאלו מכם שאינם מתמצאים בשפה האנגלית אתמצת את קורות המכונית. אלה שכן מתמצאים יוכלו למצוא את כל המידע בקישור בהמשך.

 

כיוון שהזוכה נפטר בטרם הוצאה העלמה בלוודר ממקום מנוחתה ולא היו לו ילדים שיוכלו לרשת את הזכייה. תבעו אחיותיו (בנות 80 ו90 בעת התביעה) את הבעלות על המכונית והיא הועברה לרשותן.

 

איש עסקים אמריקאי מניו-ג'רסי בשם דווייט פוסטר שבבעלותו חברה המייצרת חומר בטוח לשימוש להסרת חלודה פנה אל האחיות והציע להן לשקם את המכונית באופן מינימלי וראשוני בחינם. הוא ידע שזה יביא פרסום עצום לעסק שלו ויעודד מכירות.

 

העלמה בלוודר הועברה לניו ג'רסי ומאז ועד היום מתבצע ניקוי ושיפוץ בסיסי לרכב בעדינות ובאיטיות מכיוון שחלקים רבים נוטים להתפורר לאחר שנים ארוכות של רטיבות ולחות. חלקים רבים הוחלפו וכעת ניתן לדחוף את הרכב ולסובב את ההגה. את דלתות הרכב עדיין מפחדים לפתוח בשל החשש שאם יצליחו לפתוח אותן, חלקים ברכב יתפרקו ויתפוררו.

 

 

השיפוץ המינימלי הראשוני עומד להסתיים בקרוב ולאחר מכן הרכב יוצע למכירה. יש מוזיאונים רבים בארה"ב שמעוניינים בו ומן הסתם, ההצעה הגבוהה ביותר תזכה את המוזיאון בזכות להציג את העלמה בלוודר בין כתליו.

 

למרות התקוות של רבים ברחבי העולם, העלמה בלוודר ששהתה עשרות שנים מתחת לאדמה כשהיא טבולה במיים ובוץ אינה ראויה לשיפוץ. השלדה, המרכב, המנוע ומכלולים רבים רקובים וחלודים עד היסוד.

 

חבל ועצוב שכך זה הסתיים.

 

לכל המעוניינים במידע נוסף, תוכלו למצוא אותו בדף הזה

תמונות כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביקרתי את העלמה בניו ג'רסי וחלקתי את הרשמים שלי כאן.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=230019&highlight=%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%93%D7%A8

וגם ב YNET

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3614905,00.html

 

attachment.php?attachmentid=130419&d=1223971946

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4803 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...