Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קצת פרטים?

תאריך? שעה? מקום? וכו'....

כמה משלמים?

מי עולה לרכב ?

מה מצלמים ?

חשוב

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

דרושה לצילומי קליפ דוגמנית שוודית חטובה, 190 מ'

ליום צילומים מפרך בחוף אילת - ללא תשלום...

מובטח בקבוק מי עדן בתום הצילומים... :shock:

לפנות אלי בהודעה פרטית

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
דרושה לצילומי קליפ דוגמנית שוודית חטובה, 190 מ'

ליום צילומים מפרך בחוף אילת - ללא תשלום...

מובטח בקבוק מי עדן בתום הצילומים... :shock:

לפנות אלי בהודעה פרטית

הטיסה עליך?

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

שלחתי לה מייל

וזאת התשובה שקיבלתי:

 

אנחנו מחפשות רכב לצילומי קליפ מוזיקה של זמרת שמוציאה את הסינגל הראשון שלה בימים אלו לרדיו

אני צריכה רכב ארוך יחסית, כביכול הזמרת נוהגת ברכב אבל אני אומרת כביכול כי זו נהיגה של כמה מטרים כל פעם כדי לייצר תחושת תנועה

בפועל אנחנו מחפשים רחוב שקט וסגור שלא תהיה בו תנועת מכוניות ואנשים כדי לצלם שם

הצילומים הם למשך כמה שעות בודדות

עוד כשבועיים במהלך הלילה.

 

לגבי תשלום, בגלל שמדובר בזמרת חדשה ולא מוכרת הכל נעשה מכספי הפקה פרטית

כל שקל שיאלץ לצאת יצא מהכיס הפרטי של הזמרת ואומנים בארץ כמו שאתה יודע הם לא בדיוק מיליונרים

 

כך שהם ישמחו אם זה יהיה ללא עלות...או בעלות נמוכה

 

לפרטים נוספים פנו אליה

דןדן

יומן יבוא 1974 VW Trasporter BUS

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=319175

פורסם

אגב,

הזמרת היא נעם נבו

מוכשרת עד מאד

אלו הפרטים :

נעם נבו - הופעה מחשמלת - 30.11 - לבונטין7

 

- כנסו לשמוע, היא ממש מוכשרת

מייספייס

http://www.myspace.com/noamnevo

 

יוטיוב

http://www.youtube.com/user/noamnev

דןדן

יומן יבוא 1974 VW Trasporter BUS

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=319175

פורסם

מה נשאר עוד לבקש אחרי שהזמרת תנהג ברכב{נועם נבו}

אולי גם כרטסי אשראי או בית ??

ועד כביכול אז כביכול היתי שם ....

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם
מה נשאר עוד לבקש אחרי שהזמרת תנהג ברכב{נועם נבו}

אולי גם כרטסי אשראי או בית ??

ועד כביכול אז כביכול היתי שם ....

 

 

תסביר לה שתפרנים לא נכנסים למסעדות יוקרה, הם אוכלים סנדביץ בבית...

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

למיטב ידיעתי, על פי החוק, אסור להשתמש ברכב אספנות למטרות עבודה/פרנסה.

 

לכן השאלה - כמה משלמים הנה בעייתית במובן החוקי של העניין

 

 

 

כמה משלמים?

מי עולה לרכב ?

מה מצלמים ?

חשוב

פורסם
למיטב ידיעתי, על פי החוק, אסור להשתמש ברכב אספנות למטרות עבודה/פרנסה.

 

לכן השאלה - כמה משלמים הנה בעייתית במובן החוקי של העניין

 

תמיד אפשר לקבל "החזר הוצאות".

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
למיטב ידיעתי, על פי החוק, אסור להשתמש ברכב אספנות למטרות עבודה/פרנסה.

 

לכן השאלה - כמה משלמים הנה בעייתית במובן החוקי של העניין

 

 

 

''לא ישמש את עיסוקו של בעליו''... (סוף ציטוט) אם זה עיסוקך? זו בעיה...

אם תוזמן להציג את רכבך במוזיאון בעבור תשלום, האם זה יחשב עיסוקך, או תשלום בעבור תצוגה בלבד?

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554


×
×
  • תוכן חדש...