Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

מחפש עצה עבור הרכבת אטם גומי לפתח תא המטען.

העניין הוא כזה - במסגרת שדרוג כל גומיות הרכב רכשתי סט מקורי של אטמי גומי לדלתות, חלונות ותא מטען. אטם תא המטען נכנס למסילה והוא "יושב" מצויין בדיוק כפי שמרצדס תכננו. הבעיה מתחילה בפתיחה וסגירה של מכסה תא המטען - פעולת טריקת המכסה שולפת את הגומי מהמסילה בחלק התחתון (ליד מנגנון הנעילה). ניסיתי לכוון את מכסה תא המטען ע"י הזזתו החוצה (לאורך המסילה של הברגים האוחזים אותו לצירים), ע"מ "להרחיקו" מהגומי אך ללא הואיל, בכל המיקומים המכסה חובט בגומי ושולף אותו.

 

ניראה לי שכל מה שנותר הוא לקבע הגומי ע"י הדבקה. השאלות הן:

 

1. האם הדבקה היא הפתרון?

2. אם כן - מהו הדבק המומלץ שלא יגרום לקורוזיה במסילה ולא יתקוף את הצבע?

 

בברכה אורן

פורסם

שלום רב.

 

לדעתי תוכל להשתמש בדבק מגע.

 

מרח את הדבק גם על הגומי וגם על מקום הצמדת הגומי לרכב.

חכה כמה רגעים עד שהדבק ייבש לחלוטין.

לחץ את הגומי למקומו.

 

חשוב מאד:

יש לשים לב שהדבק יבש לגמרי,

לאחר שהגומי יגע במתכת לא ניתן יהיה להזיז אותו.

לכן יש לכוון טוב את המיקום לפני המגע ההדדי.

 

יום טוב

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

שים לב דבק מגע אוכל את הצבע יש דבק מיוחד להדבקת גומי. גם אני החלפתי אכשיו את הגומיות של האוטו. (280sl 1970 )

אני אחפש את הקופסה מחר ואשלח לך תמונה של חברה גרמנית משהו . ואתה חייב להדביק אחרת זה כל הזמן יתפרק .

שמעון

פורסם

הי fatboy1340

 

האתר הוא חנות באיביי : http://stores.ebay.de/Mercedes-Classics

 

אתה יכול גם לפנות במייל : [email protected] ולרכוש מהם ללא קשר לאיביי לפי מספר חלק או תיאור.

תפנה ל Alex.

 

מחירים - הגומיות הן די יקרות, אבל הרכב שלי הוא coupe והגומיות שלו יקרות יותר (ונראה לי גם באופן משמעותי) משל דגמי 4 דלתות. לתא מטען הגומיה זהה. מה שכן זה רבע עד שליש מחיר ממחירי החברה כאן בארץ. המחיר כאן הוא רצח וכמובן שכאן הכל צריך להזמין כי אין במלאי - לפחות במקרה של הקופה . לדוגמא: גומיה תחתונה לחלון אחורי לקופה - 1700(!!!) פאקינג ש"ח ליחידה לא כולל מע"מ (וצריך שתיים...)! אצלם, מקוריות, 170 יורו לזוג...

 

וכן בדקתי אצל כולם (אדמונד, שוקי, דקר, איילון וכו) ולא - אין להם :lol:

 

×
×
  • תוכן חדש...