Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ פורד אסקורט MK1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חחח...

אני יושב ולא מצליח להפסיק לצחוק

יפה על הרעיון המקורי , אהבתי את זה.

עם מתקן כזה הייתה יכול להוציא את האקסים גם ללא צורך בפתיחת הברגים...:lol:.

 

לגבי הדפרנציאל,

בדוק שכל השיניים שלמות גם בקורונה וגם בפיניון.

בדוק את המירווח שיש בין הפינייון לקורונה .(אם השיניים שלמות אז לא נראה שהחופש גדל)0.13-0.18 מ"מ

אתה יכול לייצר אטם לבד (עם מחוגה פשוטה).

 

בהצלחה בפרוייקט

ירון מאיר

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדכון על התקדמות בפרוייקט.

נוקו ונצבעו ה-HUB הקדמיים והדראמים האחוריים.

הצבע ב- Top Strut החדשים שנקנו אצל מאירמן חודש אף הוא.

ממשיכה העבודה האיטית על הגחון של האוטו - ניקוי חלודה, צביעה ביסוד. השלמות עם שפכטל ובסוף זפת.

IMG_7235.JPG

IMG_7277.JPG

IMG_7279.JPG

IMG_7286.JPG

IMG_7290.JPG

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

רגע לפני שה-Axle נכנס לצבע...

האם מישהו יודע איך מפרקים את ה-vent של ה-Axle?

IMG_7143.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

הכוונה שלך לנשם הדיפרנצייל, יכול להיות שהוא נעוץ בלחץ או בהברגה. ברוב הטנדרים החדשים זה בהברגה בסרנים אם אין הברזה תעשה ותשים נשם חדש. אם אתה צריך כזה אם הברגה יש לי של טיוטה.

 

טל

פורסם

אתמול - ניקוי יסודי של ה-Axle והכנה לצבע

היום - צביעה של ה-Axle, שני הצירים, וחלקי הבלמים האחוריים

בהמשך אני מתכנן - שיפוץ ציר ההנעה והתחלת הרכבה של הפרונט והבקקס. האמת אין לי סבלנות לחכות - יצא כמו חדש!

 

אני מתלבט לגבי הפחחות. אין לי MIG. יש מקומות שבוצע בהם טלאי מבלי לחתוך את הרקבון (דבלר), יש מעט מקומות שדורשים טלאי ו/או החלפה של פנלים.

שאלות:

1. המלצה על פחח בצפון (כן כן אני יודע שיש שירורים על זה, חכו עד סוף השאלה) שיבצע עבודה יסודית גם בתחתית הרכב, יבצע תיקונים לעומק ולא רק יכסה או בקיצור שלא רק ישפריץ צבע.

2. האם אפשר להביא לפחח את האוטו לא על גלגלים?

3. מה סדר גודל של סכום שעלי להתרגל לרעיון להפרד ממנו? אוטו שלם, בלי דפיקות. עבודה על קצת רקבונות ברצפה.

IMG_7511.jpg

IMG_7509.jpg

IMG_7507.jpg

IMG_7506.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עיקר המאמץ שלי בזמן האחרון מרוכז בחיפוש אחר פחח טוב. יש כמה אפשרויות והצעות מחיר, אני לפני קבלת החלטה.

 

במקביל, השבוע התחלתי להרכיב חלקים. הדיסקים הקדמיים הושלמו. כדי להעביר את האוטו לפחח אני חייב להחזיר למקום את המתלים הקדמי והאחורי. היעד - לגמור אותם עד פסח.

 

איזה תענוג לראות את ההבדל לפני ואחרי...

IMG_7592.jpg

IMG_7590.jpg

IMG_6604.jpg

IMG_6610.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

המעטתי בערכו של האתגר בהרכבת הקפיצים בחזקה למקום. אולי בגלל שלפרק היה קל... :-D

בניתי מתקן לכיווץ הקפיץ העשוי מ-3 מוטות הברגה. זהו! הקפיץ במקום!

IMG_7655.jpg

IMG_7653.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

שאלוהים ישמור ממתקני כיווץ קפיצים מאולתרים. אני לא מחסידי הבטיחות האדוקים אבל יש דברים שלא עושים.

פרט לכך כל הכבוד לך על העבודה היסודית.

 

רציתי רק לדעת, מדוע אתה עושה שפכטל על תחתית הרכב ומדוע אתה רוצה להשפריץ בזפת ?

אני אתן לך טיפ: ברצפת הרכב ובמיוחד מבחוץ, כמה שפחות זה יותר טוב.

למה אני מתכוון? נקה הכל מחלודה, החלף פח היכן שצריך וצבע היטב ביסוד וצבע מגן וזהו. בלי שפכטלים ובלי זפת ובלי קשקושים.

כל הציפויים האלה רק יגדילו את הסיכון לחלודה נסתרת.

לדוגמא: אתה נוסע להנאתך בפורד החביבה שלך ובלי משים הגלגלים מעיפים אבנים קטנות (חצץ) שהיה מפוזר על הכביש.

אחת האבנים עושה חור קטן בציפוי הזפת מתחת לרכב (חור שאתה לעולם כנראה לא תראה) ומאותו רגע "נשברה" שכבת ההגנה ולחות ומים יתחילו להצטבר בין פח הרכב לבין הזפת. גם כשתהיה שם חלודה מתקדמת אתה כנראה לא תראה, הרי דאגת לכסות הכל בציפוי עבה ויפה. אבל מבפנים יושב לו כיס חלודה והרעיון כבר ברור...

 

כמו שאומרים פחות זה יותר, מקווה שעזרתי.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

לגבי השפכטל. הבנתי שזו טעות. אני מתכוון להוריד את הכל ולתת לפחח לעשות את העבודה.

הפחח שהתחיל את העבודה לפני מספר שנים השאיר חורים בפח ושם מעליהם פח חדש, רציתי לסתום את החורים כדי שלא יצברו לחות וחלודה. אבל... זה פתרון רע. צריך להוריד את כל המקטע הנגוע ולהחליף בחדש.

 

לגבי הזפת. התפקיד של הזפת הוא בדיוק מהסיבה שציינת, הגנה מפני פגיעת אבנים בצבע ובהגנה. הפח התחתון יהיה מצופה בצבע יסוד ובזפת שבגלל עובייה וגמישותה יודעת להגן טוב יותר מפגיעת אבנים.

להבנתי, זה מה שמקובל לעשות. לא?

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

היה מקובל פעם, אני אישית נגד זיפות מתוך ניסיון.

פגיעות בצבע הרבה יותר קל לראות מפגיעות בציפוי זפת.

בהנחה שיהיה מתישהו פגיעות בתחתית הרכב, השאלה היא באיזה מהמקרים נזהה אותה לפני שיגרם נזק ?

 

 

בברכה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אחרי ניקוי חול שביצעתי לקורה המרכזית, וצביעה בפריימר ובצבע עליון עמדתי אחוז סיפוק מהתוצאה!!! לפני ואחרי..

זהו. הגיע הזמן להתחיל להרכיב את המתלה הקדמי והאחורי כדי שניתן יהיה להעביר את האסקורט לפחח.

ובדרך.. לא הכל חלק.

ה-TCA החדשים שקיבלתי עם האוטו, הם של אותו הצד... :cry: אני מתכנן להעביר את הבושינגים שלו לישן שפירקתי מהאוטו אחרי שיעבור ניקוי חול וצביעה.

ה- AntiRoll מסרב לחזור למקום... מה שלא הולך בכח, ילך ביותר כח... חחח :-o

 

אבל.. אני לא מתייאש. כבר מתחילים לראות את היופי של האוטו.

:-D

IMG_6566.jpg

IMG_7775.jpg

IMG_7770.jpg

IMG_7772.jpg

IMG_7777.jpg

IMG_7665.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

את הפורד ברנדה שלי גם פירקתי לגורמים - עד רמת הבורג.

 

את העברה לפחח/ צבעי העברתי ע"י עגלה שבניתי.

חבל שאתה מרכיב את הסרנים.

ללא הסרנים הפחח יוכל לעבוד ביתר קלות.

ירון מאיר

376yh.JPG

פורסם

מה שאתה אומר מאד הגיוני. זאת הסיבה המקורית שבגללה פירקתי את הכל והתחלתי לשפץ. :idea:

אבל... לפחח יש הגיון אחר, הוא רוצה שתהיה אפשרות להזיז את האוטו בתוך המוסך ואין לו עגלה מתאימה.

בכל מקרה הוא הבטיח שלפני שהוא מתיז זפת על הגחון הוא מפרק את המתלים.

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

באמת חבל שאתה מתחיל להרכיב את הסרנים, הפחח אולי מבטיח אבל אני מקווה שהוא יקיים ולא "ילכלך" את מה שעשית.

מה זה ה-TCA ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.


×
×
  • תוכן חדש...