Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ פורד אסקורט MK1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחלתי להרכיב את כל מכלולי ההנעה. לפני.... ואחרי

IMG_7067.jpg

IMG_8680.jpg

IMG_8682.jpg

IMG_7075.jpg

IMG_8685.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה מזכיר את הצביעה בפס היצור המקורי בתע"ר:

 

Escortassemblyline7.jpg

 

ההמשך צריך להראות ככה:

נראה שיש מכה בכנף האחורית ועוד בפס יצור

 

escortassemblyline9.jpg

אני רואה טוב

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

מאיפה ניתן להשיג את הגומיות אבק חדשות כמו שמסומנות בתמונה ?

IMG_7067.jpg

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

דורון - כמובן שאגיע. נראה לך שאפשר להחמיץ כזה אירוע? :-)

XOFRIX - לא מצאתי מגיני אבק (כמו שלא מצאתי עוד גרמושקות וגומיות "נדירות") אם אתה מוצא, תקנה גם עבורי...

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

מצאתי יותר זול אבל ללא הפחיות שמחזיקות את הצילינדר שגם אותם אני צריך, כמה עולה משלוח באתר שהבאת ?

אני חושב שאני אזמין לי זוג, אם תרצה אזמין לך.

http://cgi.ebay.co.uk/FORD-Anglia-100e-Prefect-WHEEL-CYLINDER-DUST-GAITERS_W0QQitemZ370235568710QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item5633c27246&_trksid=p3286.c0.m14

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

באתר שאני מצאתי הרבה יותר יקר.

לך על זה, גם עבורי. עלות המשלוח יורדת לפריט השני.

צור קשר בפרטי כשמגיע.

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

הוזמן, אני אעדכן אותך כשיגיע :-)

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הרכבת מכלול קדמי...

מתקדם לאט אבל מתקדם. ההתעקשות להחליף את הברגים בחדשים משתלמת. הנוצץ החדש הזה עושה לי טוב. :lol:

IMG_8819.jpg

IMG_8820.jpg

IMG_8821.jpg

IMG_8825.jpg

IMG_8826.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

היום הרכבתי את הבלמים האחוריים. פירוק וניקוי יסודי של וסת הבלם (Brake Adjuster), משאבות בלם חדשות ו- לעבודה.

בינתיים, עד שיגיעו מגיני האבק החדשים, חידשתי את הישנים - ניוקי וספריי הברקת צמיגים. נראה לא רע. הא?

IMG_8928.JPG

IMG_8931.JPG

IMG_8933.JPG

IMG_8936.JPG

IMG_8937.JPG

IMG_8941.jpg

IMG_8944.JPG

IMG_8946.JPG

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם
היום הרכבתי את הבלמים האחוריים. פירוק וניקוי יסודי של וסת הבלם (Brake Adjuster), משאבות בלם חדשות ו- לעבודה.

בינתיים, עד שיגיעו מגיני האבק החדשים, חידשתי את הישנים - ניוקי וספריי הברקת צמיגים. נראה לא רע. הא?

 

 

שלום וחג שמח.

 

הכול טוב ויפה!

לתשומת לבך הקפיץ שמקושר בין נעלי הבילום העליון גם צריך להיות מורכב מבפנים כי אחרת נעלי הבילום ישחקו מבחוץ כי בצורה שהרכבתה את הקפיץ הקפיץ מושך את הנעלים כלפי חוץ במקום להצמיד אותם לצלחת הבסיס. אני יודע שזה קצת לא נוח אבל חייב.

כמו הקפיץ התחתון.

על כול פנים אתה עושה עבןוה טובה ויפה!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום.

גם בפירוק זה היה מורכב כך, וגם ב- Workshop Manual כתוב להרכיב קפיץ אחד מקדימה (הארוך) וקפיץ אחד מאחור (הקצר).

מצ"ב תמונה מהספר.

1.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

ואם כבר , אז שים אותם בחומצה להסרת החלודה וצבע אותם אחרכך ,

או פסיבציה לכל הקפיצים .

 

עבודה מקסימה , ממש מרשים ,

כל הכבוד ,

תמשיך לעדכן אותנו :-)

 

בהצלחה

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור


×
×
  • תוכן חדש...