Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ פורד אסקורט MK1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבועות האחרונים מתחיל להתעסק עם הפיצ'פקעס, שלוקחים לא מעט זמן. האתגר - לא לחפף...

עדכונים מהשבועות האחרונים:

הורכבו פנסים אחוריים ומספר רישוי - צריף להשיג 2 גומיות חדשות, מסגרת ניקל לפנס שמאל

הורכב מוט ההגה

שופץ מכלול דוושות

הורכב מכלול מגבים

לקראת הרכבת מיכל דלק לאחר שהשגתי את פיית המילוי שנסדקה

נרכשו חלקים חדשים - תושבת גיר, מיכל מים, אותיות O.R.D (חסר FX2), ידית הילוכים+גומי חדש

ניקיתי וצבעתי את הבוסטר - למרות שאני חושש שהוא נוזל, ואז אין מנוס מלפתוח אותו ולשפץ (מישהו התנסה?)

ניקוי וצביעת ידית בלם-יד

IMG_9046.jpg

IMG_9055.jpg

IMG_9070.jpg

IMG_9071.jpg

IMG_9072.jpg

IMG_9075.jpg

IMG_9079.jpg

IMG_9081.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה מאוד.... ממש טעים. 8)

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

גם דור שני מעניינת אותי

האם אפשרי למצוא כאלו עם שני דלתות ?

יד שתיים לא מצאתי כלום ונראה לי שנדיר למצוא כאלו

פורסם

יש ביד2-

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicSpecial.php?CatID=1&SubCatID=6&CarID=119361&CarSpecialID=4&Code=77523bb7a806b4359174b809b86ea6ef

בועז מוכר את הרכב שהוא שיפץ לא מזמן ולדעתי יש לו עוד רכב במצב טרום שיפוץ -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2313661#post2313661

 

דווקא 4 דלתות מסובך למצוא...

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם
לדעתי יש לי אות F ספייר לאסקורט, נבדוק בסופ"ש ואם כן אתה יותר ממוזמן לקחת.

 

I'm seriously looking for a 2 door Mk2 Escort for a project. Would prefer a 1.6 but will consider anything if the price is right!

פורסם

סוף השבוע היה סביב הבוסטר ומשאבת הבלם.

זה התחיל בניקוי וצביעה של הבוסטר (שבטעות לא צולם במצבו הראשוני המזעזע) והמשיך בשרשור הנפרד שנפתח בנושא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=298062

סטטוס נוכחי - הסתיים הטיפול בבוסטר.

משאבת הבלם תזכה להחלפת אטמים ברגע שיירכשו.

בינתיים, קצת תמונות...

IMG_9087.jpg

IMG_9089.jpg

IMG_9094.jpg

IMG_9096.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

לא ממזמן קניתי סט אטמים למשאבת בלמים ראשית לרום כרמל.

הסט לא התאים לי (חשבתי שהמשאבה ברום כרמל זהה לפורד אסקורט)

אם אתה רוצה לרכוש ממני את הסט במחיר שאתה תחליט אני אשמח.

 

 

ירון מאיר

DSCN0205.jpg

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי הרבה זמן ללא עדכונים...

האסקורט ביחד עם החלקים העיקריים נגררה להשלמת הפרוייקט בידיו המיומנות והאוהבות של ניר בן-ארי.

בגלל אילוצי זמן ומקום (עובר דירה בקיץ) אני חייב לסיים את הפרוייקט בחודשים הקרובים.

אני מצפה בכליון עיניים למדבקה המרובעת בפינת החלון הקדמי.

 

ניר - תרגיש חופשי להעלות תמונות מהתקדמות.

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ביום שישי האחרון ביקרתי במוסך והעיניים נשטפו במראה המלבב של המנוע שנוקה ונצבע באהבה רבה.

מערכת הבלמים לקראת סיום הרכבת הצנרת שגם היא נוקתה ונראית כמו חדשה.

להתרשמותכם

IMG_9763.JPG

IMG_9764.JPG

IMG_9765.JPG

IMG_9767.JPG

IMG_9769.JPG

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה


×
×
  • תוכן חדש...