Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ פורד אסקורט MK1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מרחוק...:cry: דוגמאות קטנות (וככה כל האוטו- הכסאות עוד מעט יפלו דרך הרצפה...ניר, מה אתה אומר- מוכן לכזה פרוייקט? בעצם- האם הכיס שלי מוכן?:wink:) ויש לי עוד דברים באמצע השיפוץ, אחת מהן- משאית שמאחורה, אז...:oops:

 

There is less work in saving the Leylands (both) This is terminal rust, from experience... Sorry, T

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

חברים, התרגשות גדולה.

המנוע חזר לזמר אחרי 6 שנים של מנוחה. ניר צירף סרטון.

האוטו מקבל צורה, פשוט פנטסטי. המכניקה מעוררת תיאבון - הכל חדש!

הדרייבשפט חזר משיפוץ - החלפת צלבים, מיסב ואטם, ניקוי, צביעה ואיזון.

 

תמונות להתרשמות...

 

יאמי:lol:

IMG_9882.JPG

IMG_9884.JPG

IMG_9885.JPG

IMG_9886.JPG

IMG_9889.JPG

IMG_9890.JPG

IMG_9891.JPG

IMG_9892.JPG

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

איזה יופי כל הכבוד.

המנוע נראה ונשע טוב.

שאלה אחת יש לי,

האם הבולמי זעזועים האחוריים מקוריים של אסקורט mk1?

כי אצלי ב mk2 הם שונים במעט.

חלקו העליון של הבולם מגיע עד למרכב הרכב (נכנס לתוך תא המטען) .

 

ירון מאיר

ללא שם.JPG

פורסם
איזה יופי כל הכבוד.

המנוע נראה ונשמע טוב.

 

פשוט תענוג !

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

אחלה שיפוץ! האם החברה במוסך משפצים את הכל? כלומר מהבודי ועד אחרון הברגים והמנוע? אגב, אני צריך בית פילטר אוויר כמו שלך. מהיכן השגת אותו?

ושאלה נוספת: האם ניתן לשפץ את הבולמים הקדמיים, כלומר, הוצאת הקפיץ, פירוק הבוכנה ואז החלפת שמן ואטמים ?

פורסם
אחלה שיפוץ! האם החברה במוסך משפצים את הכל? כלומר מהבודי ועד אחרון הברגים והמנוע? אגב, אני צריך בית פילטר אוויר כמו שלך. מהיכן השגת אותו?

ושאלה נוספת: האם ניתן לשפץ את הבולמים הקדמיים, כלומר, הוצאת הקפיץ, פירוק הבוכנה ואז החלפת שמן ואטמים ?

לא ניתן לשפץ בולם מקורי ,מפרקים מוצאים ומרכיבים חדש.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
לא ניתן לשפץ בולם מקורי ,מפרקים מוצאים ומרכיבים חדש.

סליחה, שאתה אומר מוצאים, הכוונה היא למוציאים, או למוצאים (בפרוקיות או מלאי ישן)? מה ניתו להתקין שם? האם ניתן לקנות בולם חדש 2010 ולהתקין שם או שזה מיוחד לפורד אסקורט ולא ניתן למצוא? בקיצור איפה מוצאים/קונים בולם בארץ ומה עלותו המשוערת כולל התקנה? (עוד אין ברשותי מכווץ בולמים וקרוב לודאי שגם לא יהיה..).

אגב דורון , אותך רואים בתמונה?

פורסם
אחלה שיפוץ! האם החברה במוסך משפצים את הכל? כלומר מהבודי ועד אחרון הברגים והמנוע? אגב, אני צריך בית פילטר אוויר כמו שלך. מהיכן השגת אותו?

ושאלה נוספת: האם ניתן לשפץ את הבולמים הקדמיים, כלומר, הוצאת הקפיץ, פירוק הבוכנה ואז החלפת שמן ואטמים ?

 

פירוט השיפוץ של האוטו מופיע לאורך השרשור.

פילטר אוויר קניתי בשוק עתיק מאחד החברים ששיפץ אסקורט ולא משתמש בפילטר.

הבולמים המקוריים של האסקורט הם כאלה שניתן להחליף בהם שמן ואטמים. זה מה שהתכוונתי במקור לעשות. אבל להשיג את השמן ולהחליף את האטמים יותר מסובך מהפתרון המודרני יותר - הכנסת בולם חדש כמערכת סגורה לתוך החלל שבו יושבת הבוכנה המקורית. המחיר הוא כ-200-300 ש"ח.

אם תחפש תמצא שרשור שפתחתי בנושא עם השאלה מהו סוג השמן של הבולם המקורי.

בהצלחה.

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם
סליחה, שאתה אומר מוצאים, הכוונה היא למוציאים, או למוצאים (בפרוקיות או מלאי ישן)? מה ניתו להתקין שם? האם ניתן לקנות בולם חדש 2010 ולהתקין שם או שזה מיוחד לפורד אסקורט ולא ניתן למצוא? בקיצור איפה מוצאים/קונים בולם בארץ ומה עלותו המשוערת כולל התקנה? (עוד אין ברשותי מכווץ בולמים וקרוב לודאי שגם לא יהיה..).

אגב דורון , אותך רואים בתמונה?

לא זה לא אני בתמונה .

לגבי הבולם אכן הכוונה היתה למוציאים והולכים עם הדוגמא לחנוית חלפים ומחפשים ,תמיד יש אפשות למצוא בחו"ל. לגבי עלויות אני מציע לך לשאול את ניר מדרך השטח,את שלי החלפתי לבד הבולמים שלי הם בילשטיין שהגיעו מאנגליה ומיועדים לרכבי ראלי.

שמעון.

אני לא מכיר אפשרות של תיקון הבולמים הסטנדרטים אשמח לדעת יותר בנושא, עד כמה שאני יודע בתוך בית הבולם נכנס insert (תותב) שהוא הבולם ,כאשר הוא מסיים את חייו שולפים אותו ממקומו ומכנסים חדש.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
לא זה לא אני בתמונה .

לגבי הבולם אכן הכוונה היתה למוציאים והולכים עם הדוגמא לחנוית חלפים ומחפשים ,תמיד יש אפשות למצוא בחו"ל. לגבי עלויות אני מציע לך לשאול את ניר מדרך השטח,את שלי החלפתי לבד הבולמים שלי הם בילשטיין שהגיעו מאנגליה ומיועדים לרכבי ראלי.

שמעון.

אני לא מכיר אפשרות של תיקון הבולמים הסטנדרטים אשמח לדעת יותר בנושא, עד כמה שאני יודע בתוך בית הבולם נכנס insert (תותב) שהוא הבולם ,כאשר הוא מסיים את חייו שולפים אותו ממקומו ומכנסים חדש.

 

 

 

 

שלום.

 

ותה צודק!!!

במקור באמת מובנה הבולם בתוך הבית אבל עוד מימים ימימה נהגנו לפרק את הבולם מהרכב לרוקן את התכולה ולהכניס בולם תותב.

אגב על הדרך יתכן שיש לי בולמים חדשים אבל אני צריך דוגמא :lol:

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

דורון - אינסרט זה פטנט מתקדם. במקור יש בתוך הבית בוכנה ושמן. באוטו שלי זה מה שהיה, פירקתי והחלפתי לאינסרט.

פתחתי בזמנו שרשור בנושא, יש שם גם תרשים של איך זה נראה במקור.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=245745

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

שאלה לאנשי האסקורט

אני מחפש רוטור 7 כנפיים (כתום) חדש של אסקורט.(למעשה מיועד לרום כרמל)

יש רעיונות, מחפש ב - Ebay מזה זמן ולא מופיע חדש.

 

תודה

נתי

052-8513544

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
שאלה לאנשי האסקורט

אני מחפש רוטור 7 כנפיים (כתום) חדש של אסקורט.(למעשה מיועד לרום כרמל)

יש רעיונות, מחפש ב - Ebay מזה זמן ולא מופיע חדש.

 

תודה

נתי

052-8513544

יש לי צור קשר 0506441016

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,


×
×
  • תוכן חדש...