Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ פורד אסקורט MK1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת תמונות מביקור במוסך היום.

החבר'ה עובדים במרץ. משפשפים כמויות חומר פחחים ישן, חותכים ומרתכים איזורים רקובים. האוטו מתחיל לקבל צורה, אבל יש עוד הרבה עבודה.

במקביל, אני מחפש רפד. בשלב ראשון (תזרים מזומנים) לביצוע הריפוד של הגג כדי שאפשר יהיה לפרק את הישן לטובת צביעה. מה סדר גודל של מחיר לחלק הזה?

IMG_8522.jpg

IMG_8523.jpg

IMG_8526.jpg

IMG_8527.jpg

IMG_8528.jpg

IMG_8529.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר לדעת פחות או יותר איזה מחיר דרשו ממך לפחחות וצבע?

אלי,תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם.

אומץ לשנות את הדברים אשר ביכולתי.

ואת התבונה להבדיל בין השניים.

פורסם
קצת תמונות מביקור במוסך היום.

החבר'ה עובדים במרץ. משפשפים כמויות חומר פחחים ישן, חותכים ומרתכים איזורים רקובים. האוטו מתחיל לקבל צורה, אבל יש עוד הרבה עבודה.

במקביל, אני מחפש רפד. בשלב ראשון (תזרים מזומנים) לביצוע הריפוד של הגג כדי שאפשר יהיה לפרק את הישן לטובת צביעה. מה סדר גודל של מחיר לחלק הזה?

שמעון הי

אני ממליץ בחום לקנות גג מוכן אני קניתי באיבי, במידה וזכרוני אינו מטעה אותי לא יותר מ100 דולר מתאים כמו כפפה ואתה מרכיב לבד אין מה לחשוש אתה יכול לפרק את הישן , לאחר הצבע לא לשכוח להדביק בידוד נגד רעש/חום. אני אנסה למצוא את השם המדוייק ואולי אפילו קישור והעביר לך.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

שאלה לכל משפצי האסקורט (וגם למי שסתם יודע).

איך מפרקים את חלונות הצד? את השמשות הצלחתי אבל את חלונות הצד לא.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
שאלה לכל משפצי האסקורט (וגם למי שסתם יודע).

איך מפרקים את חלונות הצד? את השמשות הצלחתי אבל את חלונות הצד לא.

לא מבין את השאלה מה אתה בדיוק רוצה לפרק עם השמשות בחוץ! אולי אתה מתכוון למשולשים??? או לחלון נהג/נוסע (עולה יורד)

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

למסילה של החלון זו שצמודה למשולש,למעלה במיסגרת החיצונית יש בורג,שחרר אותו והחלון יוכל לצאת.

וכמובן לשחרר את החלון מהמנגנון.

@

פורסם
שמעון הי

אני ממליץ בחום לקנות גג מוכן אני קניתי באיבי, במידה וזכרוני אינו מטעה אותי לא יותר מ100 דולר מתאים כמו כפפה ואתה מרכיב לבד אין מה לחשוש אתה יכול לפרק את הישן , לאחר הצבע לא לשכוח להדביק בידוד נגד רעש/חום. אני אנסה למצוא את השם המדוייק ואולי אפילו קישור והעביר לך.

 

 

הי. חיפשתי. לא מצאתי גג בכלל, ול-4 דלתות בפרט.

באופן כללי, שמתי לב שרובם המכריע של הפריטים הנמכרים ברשת (דיפונים, ריפודים וכד') הם לגרסת 2 דלתות. כפי ששמת לב, האסקורט שלי היא 4 דלתות...

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם
עדכון על התקדמות (איטית) בפרוייקט:

 

היום נצבעו הבולמים, ולאחר בירור מעמיק נמצא סוג הנוזל ההידראולי המתאים להם - פזלוס z46.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=245745

 

אחרי ניקוי יסודי של קפיצי העלים (מברשת פלדה על משחזת זוית) נצבעו בפריימר. לא לדאוג, אני כן מתכוון להחליף את הבושינגים.

כל הכבוד על השיפוץ, ממש מדהים! (מזכיר לי מישהו :lol:)

אני נמצא כרגע בשלב של ניקוי ושיפוץ כל המכלולים שפורקו מהשלדה ב MGA ורציתי לשאול אותך באיזה יסוד/פריימר אתה משתמש ובאיזה צבע (השחור).

לגבי קפיצי העלים - עשית ניקוי יסודי וצבעת בפריימר, מדוע לא פרקת את החבקים והפרדת בין הקפיצים? הרי אי אפשר

לנקות ולא לצבוע במצב מורכב.

 

ישראל

קפיצים 1.jpg

קפיצים 2.jpg

צביעה 3.jpg

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

פורסם

ממליץ בחום על הפרדת קפיצי העלים - אחד אחד.



ניקוי יסודי וצביעה טובה.

החלפת נייר האוקולון הנמצא בין עלה לעלה

וכמו כן החלפת הגומיות בקצה העלה (לא הבושינגים). בין העלים.

 

ירון מאיר

קפיצי העלים 1.JPG

קפיצי העלים3.JPG

קפיצי העלים2.JPG

קפיצי העלים 4.JPG

פורסם
כל הכבוד על השיפוץ, ממש מדהים! (מזכיר לי מישהו :lol:)

אני נמצא כרגע בשלב של ניקוי ושיפוץ כל המכלולים שפורקו מהשלדה ב MGA ורציתי לשאול אותך באיזה יסוד/פריימר אתה משתמש ובאיזה צבע (השחור).

לגבי קפיצי העלים - עשית ניקוי יסודי וצבעת בפריימר, מדוע לא פרקת את החבקים והפרדת בין הקפיצים? הרי אי אפשר

לנקות ולא לצבוע במצב מורכב.

 

ישראל

 

חשבתי על זה. לא ידעתי איפה מוצאים את הניירות והחבקים (זה פלסטיק חד פעמי שגם דורש מכשיר מיוחד להתקנה (?)).

נראה לי שבסה"כ הקפיצים במצב טוב.

אבל... שום דבר עוד לא מאוחר.

לגבי הצבע - היסוד הוא יסוד שקניתי בתרסיס בטופ קולור בת"א, כנ"ל השחור.

חלק גדול מהחלקים נצבעו בהמרייט שחור עם פיסטולט.

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

עובדים כמו שדים...

היום הגעתי כדי לתת את הגריל לבדוק התאמה, ולתת פנל של הבועה (היכן שמתחבר מאוורר תא נוסעים).

האוטו כבר מתחיל להראות כמו אוטו. צבע יסוד בוצע לדלתות, לפגוש, לתא מטען ולחלק החיצוני של האוטו.

מה בהמשך?

היום - מחר - החלפת בועה, תיקוני רצפה וליטושים, הורדת ריפוד גג וצביעה של הכל ביסוד

יום שישי - זפת לרצפה

והולכים לתנור...

 

אשמח אם מישהו יוכל להצליב מידע בנושא קוד הצבע.

מה שאני מצאתי שאסקורט לבנה מודל 72 - Dupont XSC210.

22Jul_0001.jpg

22Jul_0002.jpg

22Jul_0003.jpg

22Jul_0004.jpg

22Jul_0005.jpg

22Jul_0006.jpg

22Jul_0007.jpg

22Jul_0008.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

וואו, איזו השקעה. אחלה פרוייקט.ראיתי את השיפוץ שעשית לבק-אקס :-)ויש לי שאלונת: אם יש לי נזילה קטנה מהבק-אקס (ברנדה) מהאטם המחורר (את המחזיר שמן כבר החליפו לי), האם צריך לבצע פירוק מסיבי של הבק-אקס או ניתן לפרק רק נקודתי בשביל לבטל את הנזילה? מאיפה משיגים אטם כזה?

פורסם

אני לא מכונאי, אז קח את התשובה שלי בערבון מוגבל.

לפי ספרות היצרן, כדי להחליף את האטם (גרושים ב-EBAY) צריך לפרק את הדיפרנציאל. כדי לפרק את הדיפרנציאל צריך להוציא את שני האקסים שנכנסים לתוכו (הצירים עם הגלגלים), שכפי שראית בשרשור, תענוג לא קטן.

אני יודע שיש היום תחליף לאטמי הנייר - סיליקון אדום שעמיד בחום ובשמנים. אבל... לא נראה לי שתוכל להזריק אותו בנקודת הנזילה...

בהצלחה.

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה


×
×
  • תוכן חדש...