Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לארק בדרך לטסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חודש תמים הלארק לא נסע

נזילה מזנב הגיר לאחר שהוחלף מחזיר שמן אחורי,למפגש הירושלמי שעוד התקיים אז הלכתי ברגל,והלארק חיכתה לחלקים,מחזיר שמן נוסף שהוזמן מהארץ וערכת מצמד שחלקה הוזמנה מחול,וגיר רגיל נוסף שניתן לי במחיר סימלי ממישהו שבכלל לא חבר מועדון ולא נראה לי שהוא יצטרף וחבל למרות שאני מנסה לשכנע אותו כן להצטרף .החלקים הוזמנו חלקם מחול כי זכיתי לתשובה תמוה מחבר מועדון כאן שלבטח יידע מי הוא לאחר שיקרא כאן:)יש חברים ויש את אלו שבאמת התעניינו ועזרו לפחות טלפונית בסבלנות רבה,למדתי במספר שנותיי במועדון כ25 שנה שהתחביב מוטב לעיתים לעסוק בו לבד ולא אעזר בחברים שלא ,תמיד מתגלים ככאלו חברים

וחבל,אך מצאתי לי את אלו שעזרו ועל כך תודתי:)

בברכה

עופר בן צבי

פורסם

אתה צודק במאה אחוז

ברשותי רכב אספנות מעל 10 שנים

הכל עשיתי לבד והלכתי לפי הספר

ולקח זמן. ולעיתים גם עמד הרכב הרבה זמן עד לקבלת החלק

ולפני חצי שנה שיגע אותי חבר להרשם למועדון ואמרתי לו תעזוב

אני רק יתעכזב מהם,

אמר כל שאלה שתבקש יעזרו לך ואז רכשתי רכב נוסף

וניתקלתי בכמה בעיות ופניתי לעזרא

חוץ מכמה בודדים משעזרו או ששלחו לי אנפומציה

{אבל להבטחות יש עוד הרבה מקום}

אני כאחד שיש לי מנוי אומר לא מאמין להמשיך עדיף לבד כי לבד יש יותר ערכה

ופחות אכזבות

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

×
×
  • תוכן חדש...