Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רן

מישהוא עם ווספה ספרינט סיפר פעם שסבתא ננה אמרה שבאספנות צריך סבלנות.

ואתה הרי נהנה מכל רגע שהאופנוע על הליפט והידיים שלך מלוכלכות :roll:

 

תרגיע , זה יגיע.

 

באהבה

 

סבתא גם אמרה שאמא גורילה חושבת שהבן שלה הכי יפה בעולם....

אז אמרה.

 

 

baby_gorilla.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

משלוח שהזמנתי בעבר בשביל הווספה מאתר סקוטר שנמצא בביג'ין הגיע לארץ תוך 3 ימים אני לא טועה.

הוזמן ביום שני, ביום חמישי כבר נחת בארץ והטרייקינג נמבר מאשר שהחבילה בדרך.

בערב אני מתקשר לפדקס ושואל מה קורה הפקיד אומר שרק ביום ראשון כנראה יגיע אלי.

אמרתי לו שמחו"ל זה הגיע יותר מהר בשיא חוצפתו הוא אומר לי תבא לאסוף נשיג אותם.

בגלל שזה היה בפ"ת נסעתי ואספתי.

אבל זו ההתנהלות בארץ.

פורסם

לפני שבוע הגיעה לי חבילה באיחור של כמעט 3(!) חודשים. - כך שהכל יכול להיות...

 

שים לב שאפשר לבקש את הכסף בחזרה דרך Paypal רק עד 60 יום מהקניה.

 

נראה לי שהחבילה תגיע בשלום בקרוב - התאזר בסבלנות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כי אנחנו פראיירים, אנחנו כלקוחות לא עושים כלום!

בארה"ב יש כמה אופציות למשלוח דואר וכל חברה עושה מקסימום

על מנת לשמר לקוחות ולהתחרות באחרות, זוכרים את בזק לפני עידן ועידנים?

כאן ניתן להתלונן, לפנות למבקר המדינה ולנסות לשנות, אבל זה מחייב לקום

ולעשות משהו...אבל הרבה יותר נוח לשבת ולקטר...

 

מה שלא מסתדר לי שדווקא האופי "הישראלי" (אותי לא ידפקו) נרדם שמדובר

ביחסי מדינה לקוח (אזרח)....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

קבלו עוד קוריוז.

קיבלנו עכשיו חלקים לפיירברד שברשותנו ע"י בן משפחה שבא לארץ מארה"ב.

עם החלקים הקטנים לא היה בעיה הם היו במיזוודה.

חלק גדול שלא היה במזוודה ונארז כראוי לא יצא במסוע.

לאחר בדיקה של כשעה בלי לוותר הוא הופנה למסוע שפולט חבילות שיצאו בטעות או משהו כזה.

החבילה שלנו נמצאה שם לשמחתנו. מה שלא תקין שהיו שם עוד הרבה דברים וכל מי שמתקרב למסוע הזה יכול לאסוף ללא בעיה.

הוא ראה שם, ג'אנטים כל מיניי צינורות חלקים שונים ועוד הרבה חבילות ללא דורש (רק מי שמתעקש מגיע לשם).

אני מתאר לעצמי שיש מי שלאחר תקופה מסויימת נהנה מחבילות אלו. וכל זה בלי להאשים אף אחד שעושה את זה בכוונה.

פשוט לא מתאמצים לתת לך חבילה שנפלטה במקום אחר בטעות, זה בטח יצטרך להעסיק עד 2 עובדים.

אדם לא הגון וישר אוסף לעצמו כמה חבילות קטנות אקסטרה.

 

 

מדינת ישראל 2010

פורסם
כי אנחנו פראיירים, אנחנו כלקוחות לא עושים כלום!

בארה"ב יש כמה אופציות למשלוח דואר וכל חברה עושה מקסימום

על מנת לשמר לקוחות ולהתחרות באחרות, זוכרים את בזק לפני עידן ועידנים?

כאן ניתן להתלונן, לפנות למבקר המדינה ולנסות לשנות, אבל זה מחייב לקום

ולעשות משהו...אבל הרבה יותר נוח לשבת ולקטר...

 

מה שלא מסתדר לי שדווקא האופי "הישראלי" (אותי לא ידפקו) נרדם שמדובר

ביחסי מדינה לקוח (אזרח)....

 

לא שאני רוצה לקלקל לך , אבל עוד לא הגעת לחלק ה"כייפי" של משרד התחבורע.

 

ואני מאחל לך שתעבור מתחת לרדאר.

 

אבל שם תעריך את השירות של הדואר שלפחות אתה יכול לדבר עם הפקיד ....

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לא שאני רוצה לקלקל לך , אבל עוד לא הגעת לחלק ה"כייפי" של משרד התחבורע.

 

ואני מאחל לך שתעבור מתחת לרדאר.

 

אבל שם תעריך את השירות של הדואר שלפחות אתה יכול לדבר עם הפקיד ....

 

ירון

 

קצת מנצל שרשור -

 

אהבתי את העניין של "לעבור מתחת לרדאר" 8).. קיבלתי אתמול הודעה מהדואר לבוא לשחרר חבילה שאני מחכה לה (עם קרבורטורים שהזמנתי ממישהו בארה"ב ודווקא הגיעה ממש מהר) ןאני שואל ,אולי קצת בנאיביות, האם יכול להיות שישחררו לי אותה בלי לערב את משרד התחבורה? יש חורים במסננת? אני יכול כבר לחייך?

האם הדואר שולח הודעה שונההמודיעה כאשר חבילה מעוכבת עד הצגת אישור משרד התחבורה או שזה דבר שאוכל לגלות רק כאשר אגיע לשחרר ואז יתברר לי שלא אצא משם שמח וטוב לב עם הקרבורטורים שלי...?ואז כמובן אאלץ להתחיל את כל החד גדיא הזו עם אישור יבוא..

פורסם

מניסיון אישי שלי, קוראים לך על מנת לפתוח את החבילה בנוכחותך, כאשר יראו שמדובר על חלקי רכב יעכבו את החבילה עד להמצאת אישור משרד התחבורה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
קצת מנצל שרשור -

 

ואז כמובן אאלץ להתחיל את כל החד גדיא הזו עם אישור יבוא..

 

 

קח בחשבון שזה יעלה לך הרבה יותר מתרי זוזיי....

=/

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

החבילה הגיעה אתמול, בדיוק בעשר דקות שיצאתי מהבית, הדוור האידיוט השאיר את החבילה

ללא חתימה על תיבות הדואר!

 

מישהו מהשכנים כבר טרח לפתוח אותה, ומזל שלא נגנב ממנה כלום! חוסר אחריות של הדואר?

 

מקווה שבמשלוחים הבאים כבר לא יהיו תקלות כאלה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הענין הוא כזה- חבילה שהדאר מעכב אותה וקורא לנמען לשחרר אותה, הדא מחיב באופ אוטומטי 180 ש"ח , דמי טיפול..דמי אחסנה..שמי אוונטה, מה שתרצו.

הקטע הוא שזב מקור החנסה לא רע...ממש כדאי יותר לעכב חבילות מאשר למסור אותן. והנהנ הוא גם זה שמחליט.

אריה

פורסם

את הסיפור המדובר שם אני מכיר כבר שלוש שנים - ולדעתי הוא לא יעבור בג"ץ

 

ר"ל - אפשר לישון בשקט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...