Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגה ימני, לא יתנו להכנס לארץ!:wink::lol::-P

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

עם כל הדברים שהתקינו בה, עוד יגידו שיש שינוי מרכב...:wink:

אוסטרליה, אוסטרליה, ההיית או חלמתי חלום:?:

פורסם

לא נראה לי שהיא תגיע לארץ....

למה לא היא אמפיבית.

 

וכמו כן יש כפתור שמעביר את ההגה שמאלה

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
עם כל הדברים שהתקינו בה, עוד יגידו שיש שינוי מרכב...:wink:

 

אגב זה מה שעצוב.... (השרשור עתיק, הנושא אקטואלי) שאי אפשר להביא לארץ יצירות פורמולה 1 משנים עברו, אי אפשר להביא רפליקות או מקור של מכוניות מסרטים כאלה ואחרים, לא ניתן לייבא מכוניות שעברו עיצוב אישי בסדנאות הטובות בעולם....

 

מת על המדינה שלי.

 

מחכה להחייאה.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

אתה יודע מה ליאור? אני לא בטוח שאתה צודק.

 

חבר במפגש הטוביה עו"ד (ואנרכיסט באופיו) הצליח במקום שכולנו חשבנו שאנחנו יודעים.

והצליח כבר כמה פעמים לנצח את המערכת, המדינה בלעה את הגלולה בשקט, וביקשה

אפילו ממנו שלא לעשות גלים על מנת שלא להקשות עליה יותר!

 

בגלל בקשתו והתחיבותו לא אפרט יותר, אבל ניתן עם קצת יצירתיות

תבונה ועזות מצח. להגיע לדברים מופלאים...והמבין יבין!

 

אף אחד לא אמר שבג"ץ הוא נשק אישי של החרדים-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אתה יודע מה ליאור? אני לא בטוח שאתה צודק.

 

חבר במפגש הטוביה עו"ד (ואנרכיסט באופיו) הצליח במקום שכולנו חשבנו שאנחנו יודעים.

והצליח כבר כמה פעמים לנצח את המערכת, המדינה בלעה את הגלולה בשקט, וביקשה

אפילו ממנו שלא לעשות גלים על מנת שלא להקשות עליה יותר!

 

בגלל בקשתו והתחיבותו לא אפרט יותר, אבל ניתן עם קצת יצירתיות

תבונה ועזות מצח. להגיע לדברים מופלאים...והמבין יבין!

 

אף אחד לא אמר שבג"ץ הוא נשק אישי של החרדים-רן

 

אני צודק, ב-100%. אמרתי שאי אפשר. משמע כיום, במציאות של ימינו, אי אפשר... אני חושב שממרום ירושלמיותך תאלץ להסכים איתי :)

 

אומר שאני יודע על מהלכים כאל ואחרים שמתבצעים כיום מול הרשויות, לא על-ידי המועדונים המוכרים לנו, לרבות בג"צ ודומיהם ואני מניח שהמאמצים ישאו פרי אך עד אז, נמשיך לחכות חודש לאישור ייבוא לפילטר שמן ונשלם מיסי ייבוא כמו שלא משלמים באף מדינה בעולם...

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

אני מוכן (מהמרום) להסכים על שלושה דברים:

1. המצב היום בילתי ניסבל!

2. המצב חייב להיות טוב יותר

3. אנחנו פראיירים, ומי שפראייר משלם!

 

החרדים הבינו את זה, הערבים הבינו את זה, וח"כים יודעים את זה מזמן.

כי למי יש די זמן לצאת ולהילחם על מה שמגיע לנו? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

השושנים כתב:

אתה יודע מה ליאור? אני לא בטוח שאתה צודק.

 

חבר במפגש הטוביה עו"ד (ואנרכיסט באופיו) הצליח במקום שכולנו חשבנו שאנחנו יודעים.

והצליח כבר כמה פעמים לנצח את המערכת, המדינה בלעה את הגלולה בשקט, וביקשה

אפילו ממנו שלא לעשות גלים על מנת שלא להקשות עליה יותר!

 

בגלל בקשתו והתחיבותו לא אפרט יותר, אבל ניתן עם קצת יצירתיות

תבונה ועזות מצח. להגיע לדברים מופלאים...והמבין יבין!

 

אף אחד לא אמר שבג"ץ הוא נשק אישי של החרדים-רן

 

אף אחד לא אמר שבג''ץ הוא נשק אישי של החרדים -רן

 

יש אנשים שלא רק חושבים אחרת אלא גם יודעיםשזה אחרת בעצם מרגישים על בשרם שזה אחרת אז אנא אל תכניס את דעותיך הפוליטיות למקום שאינו קשור

 

נ.ב. מצורף קישור רלוונטי להעשרת הידע שלך http://www.kipa.co.il/jew/show.asp?id=2540

פורסם
השושנים כתב:

אתה יודע מה ליאור? אני לא בטוח שאתה צודק.

 

חבר במפגש הטוביה עו"ד (ואנרכיסט באופיו) הצליח במקום שכולנו חשבנו שאנחנו יודעים.

והצליח כבר כמה פעמים לנצח את המערכת, המדינה בלעה את הגלולה בשקט, וביקשה

אפילו ממנו שלא לעשות גלים על מנת שלא להקשות עליה יותר!

 

בגלל בקשתו והתחיבותו לא אפרט יותר, אבל ניתן עם קצת יצירתיות

תבונה ועזות מצח. להגיע לדברים מופלאים...והמבין יבין!

 

אף אחד לא אמר שבג"ץ הוא נשק אישי של החרדים-רן

 

אף אחד לא אמר שבג''ץ הוא נשק אישי של החרדים -רן

 

יש אנשים שלא רק חושבים אחרת אלא גם יודעיםשזה אחרת בעצם מרגישים על בשרם שזה אחרת אז אנא אל תכניס את דעותיך הפוליטיות למקום שאינו קשור

 

נ.ב. מצורף קישור רלוונטי להעשרת הידע שלך http://www.kipa.co.il/jew/show.asp?id=2540

 

 

מה הקשר לדעות פולטיות?

אנחנו חיים במציאות שמושפעת מהמצב הכלכלי הפוליטי והחברתי, וחלק גדול

מכל מה שאנו עושים או נאלצים לעשות יש קשר ישיר לכך.

 

סתם לדוגמא רלוונטית אם סטודנט צעיר היה זוכה להטבות שזוכה להם בחור ישיבה

והיה לו קצת יותר כסף פנוי ביד לטובת השקעה ברכב שלו זה לא היה משפיע על כולם?

 

התחביב שלנו לא מנותק מהמציאות, אחרת כבר מזמן הינו מארגנים טיול ממונע לאירופה דרך היבשה

גם כאן תאשים אותי בהפגנת דעות פוליטיות?

 

ודבר נוסף ידידי, אל תידאג להעשרת הידע שלי, זהי חוכמה ניסתרת להגיד את דעתך במסווה של חינוך! רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

סיפרתי לחברים בעבודה על איזה תלאות צריך לעבור היום בישראל כדי להכניס לארץ רכיבים הקשורים לרכב קלאסי. לא רק שלא האמינו לי - אלא לא האמינו שזה יכול לקרות במדינה שהגיעו אליה אנשים שחיפשו מקום לחיות בו לפי ערכי החירות והחופש.

 

אם הייתי צריך לשחזר את הג'וליה בימי הפקס למשרד התחבורה - אין ספק שלא הייתי עומד במשימה הבלתי אפשרית הזאת.

×
×
  • תוכן חדש...