Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תל אביב בשנות ה 30-40....סרטון קצר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שים לב, על לוח המודעות בתחילת הסרטון, מתנוססת כרזה

לציון אזכרה לחללי צה''ל - השנה היא 1949

וישראל בת שנה אחת בלבד.

יש גם קטע של שקי חול שעדיין נותרו ברחוב,

שאריות למלחמת העצמאות.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

חח הבנתי כל מילה מהשיר!

איך זה צולם בצבע???

ואיפה ראיתם שכתוב שנת 49 בלוח מודעות? רשום רק תהריך עברי ללא שנה!

 

מישהו מזהה את הרכב עם הפנס השבור שמופיע ב1.14?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
חח הבנתי כל מילה מהשיר!

איך זה צולם בצבע???

ואיפה ראיתם שכתוב שנת 49 בלוח מודעות? רשום רק תהריך עברי ללא שנה!

 

מישהו מזהה את הרכב עם הפנס השבור שמופיע ב1.14?

רשום במודעה למטה בצד שמאל

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

אין לכם כל מושג מה זה עשה לי - ממש רעד בגוף ועור מתכווץ - בשנת 49 אני בס"כ בן - 8 ילד גדול לכל דבר ועניין והסרט הזה החזיר אותי 61 שנה לאחור בחטף , ממש נוסטלגיה.

ראיתי שם פיג'ו 202 (כמו שהיה לאבי), ראיתי עוד הרבה מכוניות של אותה תקופה, אפילו ללא התאריך הנראה במודעה, רואים בירושלים שבשכונות הסמוכות לגבול את השקים שמנעו צליפה על תושבי השכונות, אין ערבים בקרב היהודים (ז"א התמונות מייד בתום מלחמת השחרור), רואים בת"א את קירות המגן מאבני סילקט, רואים את אלטלנה עדיין תקועה על שירטון, רואים בסרטון עולם ומלואו לאלו שחיו בשנים אלו.

מבקש שמישהו יעלה את המצעד שלא צעד ואת המצעד הראשון - גם זו חויה מכוננת, לראות את צה"ל על מגוון כלי הרכב שהיו ברשותו באותם המצעדים.

מצא משה

פורסם
מישהו מזהה את הרכב עם הפנס השבור שמופיע ב1.14?

 

הפרונט נראה כמו וויליס של סוף שנות השלושים, אך נראה שהרכב עבר הסבה מיוחדת לאמבולנס או משהו כזה. בוויליס לא היתה שמשה קדמית חצויה, ברכב הזה יש.

 

אפשרות נוספת, דודג' מודל 39' עם גריל צבוע בצבע הרכב, ששימש כבסיס להסבה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
חח הבנתי כל מילה מהשיר!

איך זה צולם בצבע???

ואיפה ראיתם שכתוב שנת 49 בלוח מודעות? רשום רק תהריך עברי ללא שנה!

 

מישהו מזהה את הרכב עם הפנס השבור שמופיע ב1.14?

במודעה של קונצרט מיוחד (כהן)

כתוב בברור 12-3-49

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

בדקה 1:04 רואים איזו אישה שנראית בת זמננו עם משקפי שמש סטייל קררה! ומכנסיים!! וז'קט של ביזנסוומן!!!

כאילו מישהו השתיל אותה בעריכה.

×
×
  • תוכן חדש...