Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל אחד יביא איזה רכב שיחפוץ ויוציא עיניים למי שהוא רוצה.

אני מאמין שהענתיקות הנחשבות באמת עולות הרבה מאוד $$ שם בחו"ל ובטח בארץ עם כל התלאות יעלו יותר.

כל רכב שמגיע נותן הנאה לבעליו אם הוא חבר בחמש ואם לא.

 

ישה,

 

מה עניין מועדון החמש לשרשור? מה אתה בכלל רוצה להביע בשרשור הזה? הרי אתה בעצמך מציין שכל רכב שמגיע נותן הנאה לבעליו.

 

לא כל הענתיקות הנחשבות באמת עולות הרבה מאד כסף בחו"ל. ולא תמיד מה ש"נחשב" בהכרח כזה. אני יכול לתת לך דוגמאות רבות של אמריקאיות מעניינות, מיוחדות וזולות יותר מבל-אייר 57' או פורד 40'.

 

שרשור מיותר - וסלח לי, קטנוני.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני דווקא מקבל את הניתוח של ישה. לראיה, ראו מה קרה כשהשילטון עלה על "הקומבינות" כולם משלמים יותר. גם התמימים. מה שישה קורא לו ה DNA הצרוב במח הקדום שלנו, הוא בעצם בלשון העםה"ישראבלוף".

כדאי ללמוד קצת מהמדינה הנחשלת ארה"ב אמריקה. למשל- במקום ליצור ביוקרטיה בלתי אפשרית לכל ברג חלוד , עד ש האדם הסביר מתיאש ומוותר, או מקמבן- ניתן היה לעשות את ההיפך. להקל. להיפך, יבאו כמה שיותר. וכך, ככל שייבאו יותר, כולם ירוויחו יותר. המדינה מהמס, שירותי הדאר מהמישלוחים. אגב, ככה מעודדים צמיחה כלכלית. לעומת מצב שבו הביוקרטיה כל כך גדולה עד שהיא חונקת, ומיבשת.

יהיה טוב,

אריה

פורסם

אתה מביא מקרים שבהם היתה לקונה במס, כלומר בכל הדוגמאות הקודמות אנשים שילמו פחות מס מאשר אם היו רוכשים רכב פרטי. בין אם זה בסולר (הבלו על הסולר היה אפסי) ובין אם זה ברכבים מסחריים (מס הקניה על הרכבים הללו היה נמוך)

אין לך שמץ של מושג מה זה לאקונה.

אם ידיעותיך המשפטיות שוות לידיעותיך בהליכי יבוא אז אוי לנו

זו ההגדרה

במשפטים, לאקונה היא חסר בדין, העדרה של הוראה בחקיקה או בתקדים המתייחסת למקרה.

בחוק יסודות המשפט, תש"ם-1980 נקבעה הוראה המורה לבית המשפט מה ייעשה בעת מציאת לאקונה, לפיה: ראה בית המשפט שאלה משפטית הטעונה הכרעה, ולא מצא לה תשובה בדבר חקיקה, בהלכה פסוקה או בדרך של היקש אנלוגיה, יכריע בה לאור עקרונות החירות, הצדק, היושר והשלום של מורשת ישראל.

 

 

אלא מה , המס על רכבי אספנות , לא נמוך. אלא בפועל הוא אפילו יותר גבוה מאשר רכב ממוצע שנרכש היום בגלל העדר מערכות בטיחות ותקנות זיהום אוויר. לכן מה יעשו ? יעלו את המס ? יאפשרו לנסוע בין 7-9 ? יגדילו את המגבלה לאיסור מכירה ?

 

המס על רכבי אספנות נמוך מאשר על רכב ממוצע . אולי שיעור המס גבוה יותר גם זה לא בטוח כי יש פער מובנה של כ 13% לטובת רכב אספנות בהשוואה לרכב רגיל , רכב רגיל זוכה להקלות , בגלל תקנות זיהום האוויר, אבל רוב כלי הרכב החדשים עם נפחי מנוע גדולים ההנחה שלהם היא מזערית , אם בכלל.

בסכומים אבסלוטיים הסכום שמשלם בעל רכב אספנות , אם זלטין לא חובט בו ללא רחם הם נמוכים בעשרות אלפי ש"ח מאשר המס על אלטו קטנטנה.

 

כמו כן המקרים שאתה מדבר עליהם היו כאשר מספר הרכבים שנרכשו בשנה היו פי כמה וכמה מכל רכבי האספנות הרשומים כיום בארץ. כך שהדרך עוד רחוקה. להזכירך אם תלך לאתר איגוד יבואני הרכב , תוכל לראות למשל את החיתוך שנעשה ברכישה של טנדרונים (קנגו, פרטנר וכד') ממספר של מעל 10,000 בשנה למאות בודדות.

 

אז אני מבין שאתה מקנא בחבורה קטנה , שעוסקת בתחביב משותף.

 

תהנה לך. .......... ואם כיף לך לרשום הודעות , בבקשה. ה"נייר" סובל הכל.

:roll:

 

ירון

אינך מבין שוב . אני לא מקנא באף אחד.

אני מנסה לעורר אנשים לחשוב , לכן נכתב בכותרת חומר לאנשים חושבים.

שאלת מה יעשו, בסרקזם ובציניות, אני אענה לך בצורה פשוטה.

 

יסגרו את היבוא על כלל כלי הרכב בגלל התופעה של רכבי השרירים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הודעה אחרת שלא ניתן לצטט אותה אלא רק להעתיק אותה, גם של אלקמינו

 

כל אחד יביא איזה רכב שיחפוץ ויוציא עיניים למי שהוא רוצה.

אני מאמין שהענתיקות הנחשבות באמת עולות הרבה מאוד $$ שם בחו"ל ובטח בארץ עם כל התלאות יעלו יותר.

כל רכב שמגיע נותן הנאה לבעליו אם הוא חבר בחמש ואם לא

 

לכל אלה שלא ראו , אז ההודעה היא של אלקמינו ולא שלי. מתנצל על הבילבול.

אז אני בשלב זה לא אגיב עליהן ברשותכם.

 

וכדי למנוע בלבול. זה למנהלים שכאן.

 

שרשור נעול לא מאפשר לצטט הודעות. בשרשור עצמו אני מבין את הכוונה העומדת מאחורי העיניין.

 

אבל לפעמים יש ועולה הצורך להשתמש בהודעה כזו בקשר לדיון אחר ואין אפשרות אלא בהעתקה רגילה, ואז התוצאה היא בלבול.

אז אולי ליצור את המיכניזם שייתן את האפשרות של העתקה לשרשור אחר גם בשרשור נעול, או לפחות לאחר חלוף זמן מסויים..

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כנס גם למודעות באתר קלסיק קאר תקרה את אותה תמונה.

זו תמונת השוק. תרצה או לא תרצה.

 

 

מי שאני מכיר שייבא רכב אספנות, (לרבות כותב שורות אלו) ייבאו מכוניות משנות ה50 וה60. איש מהם לא עשה זאת כהשקעה כלכלית ואינו מתכוון למכור את רכבו. לא כעבור 3 שנים ולא אחרי 10 שנים.

 

אז אני רואה תמונת שוק שונה לחלוטין, של אנשים בעלי תחביב שמוכנים להשקיע בו את מיטב כספם ולא כדי לראות תמורה הונית. רק מתוך אהבה צרופה לתחום.

 

 

 

ועוד הערה (גם הארה):

הוצאת דברים מהקשרם באופן מוחצן ובוטה. וצטוטים משרשורים משנים עברו לא הופכים את דבריך לצודקים יותר, נכונים יותר או מדוייקים יותר.

גם הסחת דעת בשיטת "ההגנה הטובה ביותר היא התקפה" אינה הופכת את הטיעונים של פותח השרשור למשכנעים יותר. נהפוך הוא.

פורסם
קבל תיקון - כל המשקיעים מפסידים בסוף.

אני לא מכיר אף אחד ששיפץ את רכבו וכשהציע אותו למכירה כיסה אפילו חצי מהשקעתו.

 

צודק מיליון אחוז

לא קיים מצב כזה. אף פעם לא מחזירים את ההשקעה.

פורסם
ישה, ממש "מדעים מדוייקים" מודעות לוח באתר יד 2.

 

מי שאני מכיר שייבא רכב אספנות, (לרבות כותב שורות אלו) ייבאו מכוניות משנות ה50 וה60. איש מהם לא עשה זאת כהשקעה כלכלית ואינו מתכוון למכור את רכבו. לא כעבור 3 שנים ולא אחרי 10 שנים.

 

אז אני רואה תמונת שוק שונה לחלוטין, של אנשים בעלי תחביב שמוכנים להשקיע בו את מיטב כספם ולא כדי לראות תמורה הונית. רק מתוך אהבה צרופה לתחום.

 

 

 

ועוד הערה (גם הארה):

הוצאת דברים מהקשרם באופן מוחצן ובוטה. וצטוטים משרשורים משנים עברו לא הופכים את דבריך לצודקים יותר, נכונים יותר או מדוייקים יותר.

גם הסחת דעת בשיטת "ההגנה הטובה ביותר היא התקפה" אינה הופכת את הטיעונים של פותח השרשור למשכנעים יותר. נהפוך הוא.

שוקה

מי שמתקיף הוא אתה , החל מההודעה הראשונה , שבנוסחה הראשון הייתה מכוערת וטוב , שתיקנת אותה (מינה צמח וכו' )

ולכן אני מבין כי נקטת בדרך זו ברוח מה שאתה מאיר ומעיר לי.

הפוסל במומו פוסל.

 

אין בכל ההודעה הראשונה שלי מילה וחצי מילה על רווח .אין מילה על השקעה. כלום. רק על מימוש השקעה לדידם של אותם "אספנים" שסיימו את תקופת "העונש" של 3 שנים.

אם הם הרוויחו מכך או לא, אני לא יודע וזו גם לא הנקודה בכלל .

 

ובקשר למצב האמיתי.

לוח יד 2 לא משקר, הלוח בקלסיקאר לא משקר. הם כרגע כיכר השוק של פעם , עיר המכוניות שבה התכנסו כל המוכרים במשך שנים בכל יום ג' באזור הסינימה סיטי / מסעדת מושיקו לויקו.

 

כך כתב בני בשרשור אחר, שיא 800 חברים

אז העובדות שבידי הן שונות לחלוטין. רוב המכוניות שיובאו לאחרונה הן משנות הששים והחמישים ויש גם משנות השלושים.

 

טענה דומה למה שאתה טוען.

רק לא אתה ולא בני טורחים להביא מידע זה ולפרוש אותו כאן כדי לאושש אותו. ניחא אתה שוקה, אבל בני?

אם זו הייתה בידו ,היא כבר הייתה פרושה כאן ממזמן. מכיוון שכך לא נעשה, הרי אני מעריך שלא כך הם פני הדברים.

אפשר לבקש מרון שיבקש מנחום שיפעיל את קשריו ויביא לכולם את המידע המדוייק , מה היה מצבת מכוניות האספנות לפני שנה ולפני שנתיים ,כפי שרון הביא אותה מעודכנת למאי השנה ואז היינו נוכחים , היכן מונחת האמת .

 

ופשוט שתבין

ל א חשוב מה אתה רואה ,לא חשוב מה אני רואה ,

חשוב מה רואה אדון מר שלטון.

ולדעתי הוא יראה את התמונה שאני רואה, ואז כשהוא יחליט לפעול , אז אתה ושאר האספנים האמיתיים יסבלו.

ואתה יודע מי יהנה.

אלה שהביאו את מכוניותיהם , במטרה למוכרם ברווח ועל הדרך לעשות רושם ולנקר עיני אחרים.

כי אם יוחלט על ביטול התקנה ליבוא מכוניות אספנות, כל מי שבידו רכב אספנות כאן ייהנה.

פשוט חוקי היצע וביקוש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אשף הציטוטים והוצאה מההקשר = ישה סבא בסבבא איכס.

הרי הודעת כבר שתחכה לי בפינה בהודעות בשרשור אחר והלכת במוחך הקודח והמצאת סינדרום שלם שיחזיק תזה מסויימת.

גם אם העובדות שלך לא מתאימות לנושא השרשור אתה מביא אותם בתור תומכין למחשבותיך.

הרכב היום יומי שלי (אחרי השעה 9 ) היא ווספה ישראלית ולא מיבוא שחיכתה שנים להחזיר ימיה לכביש.

רכב נוסף הוא אלקמינו שלא עבר בהטבת המס ל 5 מקומות וטוב שכך גם הוא ישראלי וחיכה הרבה ימים לנסוע בכביש.

על כל המכוניות שפכתי ים כסף בהנאה מרובה ושאני לא אסע ברכב אם אני יכול?. (אני גם מחזיק מיציבושי למשפחה. נרגעת?)

יש לי עוד מכוניות כ 8 במספר שלא נוסעות כמעט בכלל וגם עליהם סיפרתי לך אבל החלטת לצטט מה שנראה לך.

בקשר ליבוא הרכב שוב לקחת את הדברים והוצאת מהקשרם אז דיברת על יבוא של שנת 79 ופה מדברים על כסף.

בציטוט רשום שאם הרכב יגיע לארץ הוא יעלה הרבה מאוד כסף וזה אומר בגלל הרבה מס, וזה המדינה רוצה.

אתה יכול לכתוב ולצטט זי#$ מח כמוך אבל זה עובר לידנו.

אנחנו נמשיך לשפץ מכוניות לנסוע בהם כמה שיותר לא בין 7-9.

נמשיך ליבא מכוניות גם משנת 79 וגם 80 וגם 81 כי זה מה יש.

נמשיך לקרא את ההודעות השטוטיות שלך כי זה מה יש.:evil:

פורסם
אי לכך ובהתאם לזאת, מודע כל מי שמייבא רכב אספנות, וזה כלל לא משנה אם זו קורבט אימתנית או פיאט 500, שאסור לו להשתמש במכונית בין השעות 7-9 בבוקר.

מה שאומר שסביר להניח שמכונית האספנות אכן תשמש ליעודה - תחביב נטו.

עבור מדינת ישראל, כל מכונית אספנות שמיובאת היא רווח נטו, בעיקר בתחום המיסוי.

אף אחד לא מייבא מרצדס 450SL במקום מרצדס חדשה, כך שאין שום סיכוי שיהיה כאן הפסד הכנסות למדינה.

לא קל למכור היום מכונית אספנות, ומעט העיסקאות שניסגרו בתקופה האחרונה היו במחירים רחוקים מאד ממה שדרשו בתחילה.

 

שוב, ובפעם השנייה - כל מכונית אספנות שמיובאת לארץ הינה רווח נטו למדינה.

ב99.9% מהמקרים המכונית לא משמשת את בעליה ביום יום ולא באה על חשבון מכונית חדשה.

ברור שהיכן שיש ביקוש יהיה גם היצע, ולצערינו היו מספר מקרים שההטבה הזו נוצלה לרעה, בעיקר מההיבט הכספי, אבל אני בטוח שזה לא מעיד על הכלל.

 

קבל תיקון - כל המשקיעים מפסידים בסוף.

אני לא מכיר אף אחד ששיפץ את רכבו וכשהציע אותו למכירה כיסה אפילו חצי מהשקעתו.

 

למה אתה חושב שכל מי שמיבא רכב עושה זאת על מנת לנקר עיניים ?!

חשבת פעם שיבוא רכב אספנות מאפשר למיבא להנות ממכונית שלא יובאה מעולם לארץ ?

או שאולי הוא לא מעוניין לשלם הון עתק עבור גרוטאה רקובה ששוכבת בחצרו של פלוני שמשוכנע שהוא יושב לפתחו של מכרה זהב ?

סתם נקודות למחשבה.

חן

קרא 2 ציטוטים שהבאתי בהודעה 4 קרא את הציטוטים שהבאתי בהודעה 12 וקרא את המימצאים מלוח יד 2 ומלוח קלסיקאר , ותראה שמה שסומן באדום על ידי בהודעה שלך, לא כל כך חופפים, ונדמה לי שאתה ממעיט בגודל הבעיה.

תראה שם שהתקנה 7-9 לא מפריעה כלל לאלקמינו, להשתמש ברכב באופן יומיומי. לא בהכרח שהוא עושה זאת בשעות האסורות.

לא אחזור על נושא השקעה ,לא השקעה, כבר כתבתי על כך בהודעה קודמת .

 

ברשותך בנושא המיסים.

לדעתי אתה שוגה .

היום בהשקעה לא גדולה אתה רוכש מכונית אספנות רכב שרירים , המהדרין עו ד משדרגים אותו, והנה יש להם , רכב מנקר עיניים , צעצוע להשתשע בו , ומעל הכל רכב למירוצי רחוב , אפילו במתחם נוקיה.

המיסים על כל היבוא נמוכים במידה ניכרת, מול רכישה של רכב מודרני שיביא להם את אותם ריגושים , אותו ניקור עיניים וכו'

רק בהוצאה כספית יור גדולה ובתשלום מיסים יותר גבוה.

איך הגדיר זאת אחד המתווכים ביבוא רכב אספנות , שם עסקו Toys for Boys. אכן כך.

לפי ההגיון הזה כדאי למדינה גם להתיר יבוא של כלי רכב בני 20 שנה ומעלה . למה רק 30 שנה.

 

ולמדינה נגרם הפסד גם במיסים וגם ביבוא כלי רכב יותר מזהמים, ועם פחות אמצעי בטיחות לעומת כלי הרכב המודרניים.

ולכתוב 99.9% לא באים כתחליף למכונית חדשה , זה מספר שדורש הסבר או הוכחה.

 

אתה יכול לתת לי בטובך מכונית אספנות שהובאה לארץ בשנים האחרונות ולא הייתה כאן בארץ לפני כן. בודדות, איזה RR או בנטלי חמודה. אבל אשמח כמובן לשמוע ממך על נוספות.

 

לא התייחסתי להודעתך 13 שורה ראשונה כי בטעות ייחסת לי דברים שנאמרו על ידי אחר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ישה כרגיל אינך נותן לעובדות המוצקות לבלבל אותך .

הייתי מצפה שתגבה את דבריך לפחות בדוגמא אחת של אדם שהביא רכב אספנות מחו"ל והרוויח מכך .

האם אני כתבתי באיזה מקום שמישהו הרוויח? לדעתי לא תמצא שורת מחץ כזו אצלי.

לכן ממש אין לי מה להביא.

כל שכתבתי שיש מודעות לא מעטות שאנשים רוצים למכור את רכבי "האספנות" מיד שמסתיימת תקופת "העונש" של 3 שנים, מתוך רצון לממש את השקעתם. אם הם מרוויחים או לא , אני לא יודע , אולי אתה יודע?

 

ולמרבה ההפתעה רובם אלה רכבי שרירים ולא מוריס 10 או פורד פרפקט.

 

יש לך הסבר מלומד?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אין בכל ההודעה הראשונה שלי מילה וחצי מילה על רווח .אין מילה על השקעה. כלום. רק על מימוש השקעה לדידם של אותם "אספנים" שסיימו את תקופת "העונש" של 3 שנים.

.

 

לא מבין שום כלום

מימוש השקעה שונה מרצון לעשיית רווח?

פורסם
האם אני כתבתי באיזה מקום שמישהו הרוויח? לדעתי לא תמצא שורת מחץ כזו אצלי.

לכן ממש אין לי מה להביא.

כל שכתבתי שיש מודעות לא מעטות שאנשים רוצים למכור את רכבי "האספנות" מיד שמסתיימת תקופת "העונש" של 3 שנים, מתוך רצון לממש את השקעתם. אם הם מרוויחים או לא , אני לא יודע , אולי אתה יודע?

 

ולמרבה ההפתעה רובם אלה רכבי שרירים ולא מוריס 10 או פורד פרפקט.

 

יש לך הסבר מלומד?

 

כן ישה הקלדן והמצטט.

הנה גם אני מצטט.

מוריס ופורד פרפקט אפשר למצא בארץ.

קורבטים וריכבי שרירים עאלק אין במלאי.

ומישהו שרוצה לשלם יותר מיסים ושהמדינה תרוויח יותר מביא רכב שעולה יותר בשביל להעשיר את קופת המדינה (ציונות יענו).

 

וגם אנשים שמוכרים את הרכב אחרי 3 שנים לא הרוויחו כי אם הפסידו.

ותשאל למה כי על הרכב הבא שהם ייבאו הם שילמו שוב מיסים. כי המחלה לא עוברת רק מתפתחת.

 

דרך אגב POR1 המגיב קנה רכב שיובא לארץ ונמכר ע"י בעליו 6 שנים לאחר שיובא. איזה הפסד של 3 שנים לא חבל.

פורסם

קטונתי מלהבין את סיבת פתיחת השירשור הקנטרני והקטנוני שלך כניראה שאתה פשוט אדם משועמם אשמח לצרף אותך אלי ואל אלקמינו לישכב מיתחת לאחת המכוניות שאנו משפצים להיתלכלך בשמן ובגריז ולאחר מיכן לדבר על ניקור עינים.

פורסם
קטונתי מלהבין את סיבת פתיחת השירשור הקנטרני והקטנוני שלך כניראה שאתה פשוט אדם משועמם אשמח לצרף אותך אלי ואל אלקמינו לישכב מיתחת לאחת המכוניות שאנו משפצים להיתלכלך בשמן ובגריז ולאחר מיכן לדבר על ניקור עינים.

 

בא נהפוך את השרשור למשעשע.

אנחנו מתלכלכים בשמן וגריז?

אני שוכב מתחת למכוניות מפרק בלי להרכיב מתלכלך בשמן ובגריז ומה אתה עושה.

הולך וקונה רכב מנקר עיניים שיובא לארץ אך ורק בשביל זה באיזה זכות?


×
×
  • תוכן חדש...