Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולדעתי הוא יראה את התמונה שאני רואה, ואז כשהוא יחליט לפעול , אז אתה ושאר האספנים האמיתיים יסבלו.

ואתה יודע מי יהנה.

אלה שהביאו את מכוניותיהם , במטרה למוכרם ברווח ועל הדרך לעשות רושם ולנקר עיני אחרים.

כי אם יוחלט על ביטול התקנה ליבוא מכוניות אספנות, כל מי שבידו רכב אספנות כאן ייהנה.

פשוט חוקי היצע וביקוש.

 

ישה ישה.

אני אוסף את הרכבים שלי ובכמות בגלל שאולי כן תיהיה פגיעה ובעתיד יהיה יותר קשה להשיג רכבים.

.

 

ממליץ לך ישה שתמכור מהר את כל מכוניות האספנות שברשותך ,סגור את המחשב ולך תשחק עם הנכדים בסבבה...:evil::evil::evil:

יאיר אינך מבין בכלכלה , ראה את הודעתי ראה את הודעתו של אלקמינו ותבין.

האמן לי משחק עם נכדי בהנאה מרובה. תודה על העצה.

ומבחינתי, לי אין בעיה גם עם ההתנהלות של אלקמינו.

אין לי בעיה עם התנהלות של אף אחד כפרט , מדינה חופשית , תודה לאל.

כנראה שלכם גם כציבור לא איכפת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ישה ישה.

נביאי זעם היו לנו הרבה תעשה חיפוש בפורום אתה תמצא לא מעט.

החל מביטול ההטבות ועד החמרה בתקנות קיבלנו על הראש.

אפילו אנשים מהענף ניסו לבחוש בתקנות והמקרה ידוע כמעט לכל חבר ב 5.

אני אוסף את הרכבים שלי ובכמות בגלל שאולי כן תיהיה פגיעה ובעתיד יהיה יותר קשה להשיג רכבים.

אבל מצד שני אתה יכול להסתכל כמו שמכוונים אותך הרוב שאולי הפריץ יאהב את ההתנהלות והכספים הנכנסים לקופה ויקל על היבואנים הפרטיים המייבאים רכב אספנות.

אני מסתובב הרבה במשך היום ונדיר לי לראות קורבטים ומרצדסים מיבוא שמסתובבים להוציא עיניים.

אני רואה יותר רכבים ישראלים כ וולוו או סובארו או חיפושית בלי לפגוע ברכבים אלו.

אם יוצא לי לראות רכב שרירים אני יותר משמח שהרכב רואה כביש ולא רק בסוף שבוע.

 

אתה מבין מה אתה עושה מחרטט כרגיל.

הנה הבאתי את ההודעה שלי בשלמותה ואתה נפלת במלכודת הציטטים שאתה רגיל אליה.

הבאת רק מה שמתאים לרעיונותיך ולא הבאת את הצד השני שהדגשתי בכחול.

 

ולעיניין המכוניות שלי הם אצלי שנים רבות ליפניי שהתחיל היבוא וליפניי שביכלל חשבתי כלכלי אלא אהבת הרכבים נטו.

גם על גורטאה שמכרתי כי לא יכולתי להחזיק בכיתי.

אתה מניפולטור לא קטן והמזל הוא שכולם כבר הבינו מי אתה ולא ירחק היום ואם לא תתנתק עצמאית אני אחסום הודעות שלך.

כי גם לטימטום יש גבול.

 

שים לב "אלקמינו" ושים לב היטב: לשון איומים, כפי שמתבטאת במשפט האחרון שלך אינה מתישבת עם כללי הפורום. הזכות לחסום ניתנת רק למנהלי הפורום ולא נהסס להשתמש בה נגדך אם תמשיך בלשון האיומים הזאת, ראה הוזהרת!

בני, מנהל הפורום

פורסם

אני מרשה לעצמי לצטט חבר שאמר פעם, אמבטיות מלח מסירות את המרירות

- זה עובד טוב על זיתים - אז למה לא על בני אדם...?

תם ולא נשלם, לילה טוב.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

בני אל תדאג לא דיברתי על חסימה בפורום אני משאיר לך את העבודה.

אבל גם לי יש זכות בחירה ואני יכול לחסום\להתעלם מההודעות של ישה בעזרת לוח הבקרה אם אני לא טועה.

אז אל תרתח.

פורסם
בני אל תדאג לא דיברתי על חסימה בפורום אני משאיר לך את העבודה.

אבל גם לי יש זכות בחירה ואני יכול לחסום\להתעלם מההודעות של ישה בעזרת לוח הבקרה אם אני לא טועה.

אז אל תרתח.

 

כמו שהרבה אנשים כבר עשו.

 

אני הסרתי את ההתעלמות באופן זמני רק בשביל לראות את השרשור הזה כמו שצריך אבל זה כבר מעיק שאי אפשר לענות על שום שרשור בפורום בלי להיתקל בהודעה מכעיסה בכוונה של ישה.

 

אחרי שהשרשור הזה ימצה את עצמו אני אחזיר אותו לרשימת ההתעלמות שלי.

פורסם

מכל ההתכתשות האמוציונלית (שהספקתי לקרוא) בנושא אני חייב להגיב

 

הפריץ= שם חיבה לעושק האזרח

ישה= בדרכך השנונה כתבת כן דברי טעם

 

למה אני שנכנסתי רק בשנה האחרונה לנושא האספנות צריך להתרגז,לחוש שאני פראייר בבואי כאזרח הגון לממש את חלום הילדות שלי?

ואז כשאני מספר את כל התלאות בדרך יש תמיד מישהו שמנסה ל"עזור" בדרכים עקלקלות על מנת לפתור בעיות שמלכתחילה היו נפתרות לו ה"פריץ" על שלל פקידיו היו משנים פאזה?

אינני פוחד ישה משינוי המגמות של הפקידים ברשויות, יש ברוך השם בית משפט בישראל.

בנושא הזה ישה אני מוכרח לאמר לך שלשים מראה כל הזמן ובכלל בחייםזה מעצבן, הייתי מצפה מימך למשל להפרות אותנו בפיתרון מעשי

לבעיה שעוררת (תוכל לנבור בספרי החוק, אתה בקיא בעניין) ואז יכולנו לחוש יותר אמפטייה, למשל?

 

הזכרת ספורט מוטורי שהייתי ממקימיו?

הפריץ בסוף ימות לבד על שלל הבירוקרטיה שהוא הטיח בנו הספורטאים

הפתרון? חלק מאיתנו גלה לקפריסין

מה המדינה הפסידה? שאל את המדינות שיש בהם ספורט מוטורי פעיל,תבדוק גם מה הערך המוסף באותן מדינות בכל הקשור ךתרבות נוצרת ותאונות דרכים

אבל זה שייך כבר לשרשור אחר

יום טוב

מירוצי מכוניות

פורסם
בני אל תדאג לא דיברתי על חסימה בפורום אני משאיר לך את העבודה.

אבל גם לי יש זכות בחירה ואני יכול לחסום\להתעלם מההודעות של ישה בעזרת לוח הבקרה אם אני לא טועה.

אז אל תרתח.

 

איזה יופי , ניסיתי עובד נפלא.

:roll:

מוסיף קצת בריאות נפשית.....

:lol::lol:

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

ישה,

 

היות ואני לא חי בארץ כבר שנים רבות ואיני נתון לחסדי פקידי מדינת ישראל, יש לי כלל שבד"כ אני עוקב אחריו באדיקות, דהיינו לא להטיף מוסר, לבחוש בקלחת מרחוק וכיו"ב. במקרה זה ובאורח חד פעמי אני חורג מהכלל הנ"ל ואשאלך בשיא הרצינות את השאלות הבאות:

  • האם לדעתך רכבי שרירים אינם לגיטימיים כרכבי אספנות (אני אפילו לא נכנס לשאלת זכותו של אדם לשפר את קניינו הפרטי ללא התערבות השלטונות)?
  • באם כן (אם אני מבין אותך נכון, בעיקר בגלל ניקור העיניים), האם זה תקף לגבי סוגי רכב אחרים, ואיזה?
  • מה בדיוק אתה מציע לאספנים החרדים? לייבא רק מכוניות "צמחוניות"? לא לייבא כלום?

אודה לך מראש על התשובה. באם לדעת מנהלי הפורום שאלותי ו"התערבותי" מרחוק אינן נאותות, אין לי בעייה עם מחיקת ההודעה.

 

בברכה,

 

T

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

...

בנושא הזה ישה אני מוכרח לאמר לך שלשים מראה כל הזמן ובכלל בחייםזה מעצבן, הייתי מצפה מימך למשל להפרות אותנו בפיתרון מעשי לבעיה שעוררת (תוכל לנבור בספרי החוק, אתה בקיא בעניין) ואז יכולנו לחוש יותר אמפטייה, למשל?

...

 

ישה,

...

מה בדיוק אתה מציע לאספנים החרדים? לייבא רק מכוניות "צמחוניות"? לא לייבא כלום?

...

T

 

 

סוף סוף כתבו פה שניים בכל השרשור הזה מה שאני רוצה לשאול: מה אתה מציע לעשות? אם אדם רוצה מכונית שרירים, ויש לו הכסף לממש את היבוא שלה על כל הכרוך בכך, אתה בעצם מתכוון שלא יעשה את זה כדי לא להרגיז את "הפריץ", כדבריך?

 

כי אם אין לך הצעה מעשית, אני פשוט לא מבין למה נפתח השרשור הזה, חוץ מלגרום לאספנים השונים להרגיש רע עם עצמם.

פורסם

כי אם אין לך הצעה מעשית, אני פשוט לא מבין למה נפתח השרשור הזה, חוץ מלגרום לאספנים השונים להרגיש רע עם עצמם.

 

אני לא חושב שמישהו מהאספנים שהגיב כאן - ואני ביניהם - מרגיש רע עם עצמו. כל אחד עושה את הבחירות שלו ומן הסתם, שלם איתן, ללא קשר להגיגיו המייגעים והמיותרים של ישה.

 

לא נראה לי שגם פותח השרשור מרגיש רע עם עצמו, מאחר וכל מה שהוא ביקש כאן זו עוד תשומת לב.

 

אז בוא ונתמקד בך, ישה, המטיף בשער, יודע כל, האיש שבעד הנגד ונגד הבעד. חלוק עמנו את האג'נדה שלך ביחס לרכבי אספנות. ספר לנו באיזה רכב אספנות אתה מחזיק, לאילו מפגשי שישי אתה מגיע, האם ייבאת כבר מכונית אספנות ואם לא - מה אתה מתכנן לייבא.

 

יש לי הרגשה שאני יודע את רוב התשובות. ולוואי ואתבדה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

הדבר היחיד שישה ייבא לארץ זה בטח ריכביי צעצוע וגם בצעצועים הוא לא ייבא את המכוניות הנחשקות כי זה סתם מנקר עיניים.

בגלל זה בטח לא נשארת יבואן צעצועים כי הלכת עם הלב ולא עם הקהל.

ולסיום השרשור מבחינתי טיזר קטן שהכנתי אין קשר בין הדמויות למציאות הכל מיקרי.

אבל עדיף רכב מנקר עיניים ממישהו שמנקר לך בראש.

3.jpg

פורסם

לכל הכותבים

התשובות תגענה.

לצערי אני עסוק בנושאים יותר חשובים , לפחות מבחינתי ,לכן היא תידחה ביום יומיים.

 

שאו ברכה והמשך יום נפלא לכולם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

למנהל הפורום - זה בדיוק הזמן לחסום את הישה או לפחות להסיר לו את ההרשאה לצטט.

 

אין לאיש דבר או חצי דבר הנוגע לעניין רכבים קלאסיים ואספנות.

פעילותו בפורום מזיקה - הוא מסכסך, מעיר דובים מרבצם, מחלק ציונים, מסיט שרשורים מנושאם ומטרתם, מצטט ומוציא דברים מהקשרם ובאופן כללי מהווה מטרד.

ביום "טוב" שלו (ורע שלנו) הוא מרביץ 30 הודעות ויותר ומטיל אימה על העמיתים בפורום שמא יצטט אותם, מה שגורם לאנשים לא לכתוב או לצנזר כתיבתם - לא זו מטרת הפורום.

אגב, ההודעות המקדימות שלו שמבטיחות תגובה (כמו הודעתו האחרונה) הן לשון איומים בעצמם.

אפשר לאסוף את הודעות המחאה הקודמות לזו שלי וכבר יספיקו למלא עצומה לחסימתו.

לחסום את הישה - ויפה שעה אחת קודם.

 

בברכה,

אלון


×
×
  • תוכן חדש...