Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתאום ניזכרתי בעוד קטע של אסף אשתר משהו שקצת מזכיר את השרשור כאן.

 

כולם היו זורקים משפט והוא היה צועק.

 

יש(ה) לי, יש(ה) לי, יש(ה) לי.

ואז זורק איזה משפט מטומטם שלא קשור לכלום.

אם מישהו יעלה סירטון אני אשמח, אני קצת מאותגר בקטע הטכני הזה.

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני ממש לא מבין למה יש למישהו בעיה עם אנשים שמייבאים רכב אספנות מבוקש בכדי למכור אותו אחר כך.

איתור רכב בחו"ל, בדיקתו, הבאתו לארץ, טיפול בכל תהליך הייבוא וכו' הוא תהליך ארוך, קשה, מתסכל, ולא כל אחד רוצה או יכול לעשות זאת בעצמו.

בשביל אדם כזה, מישהו שעשה כבר את כל העבודה ומגיש לו מכונית עם לוחית צהובה זה מתנה מהשמים, והוא מוכן לשלם קצת יותר אולי ממה שהיה יוצא לו אם היה עושה את זה לבד.

מי שמייבא כך רכבים מרוויח את כספו ביושר ובכבוד בתמורה לעבודה וזמן וכסף שהוא השקיע באופן שלא כל אחד היה יכול.

זה שהחוקים לא מתירים לאדם לייבא רכבים באופן מסחרי זה הפסד לכולנו, כי אם תהליך הייבוא המסחרי למכוניות אספנות היה אפשרי, יכול להיות שיותר אנשים היו מחזיקים מכוניות אספנות עבור התחביב בלבד.

הקשיים של התהליך הנוכחי משאירים את התענוג בידיים של מעטים בלבד, ומי שמייבא מכוניות ואחר כך מוכר אותם הלאה מסייע להרחיב את המעגל.

אני לא רואה כאן שום ניצול לרעה של פרצות בחוק (למעט מעטים שבאמת ביצעו עבירות).

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

ישה אתה פשוט טועה. לדעתי היום לא ניתן לרכוש רכב אספנות למכור ולצאת ברווח,

תעקוב אחרי רכבי האספנות שנימכרים היום בתור יד שנייה ואם אתה יודע כמה עולה להביא רכב לארץ לשלם מיסים

ושאר ירקות להשקיע כספים ביישור קו מכני ו/או קוסמטי לחכות 3 שנים (גם לכסף יש עלות) ובסוף למכור ברווח?

פשוט אין דבר כזה, בשוק של היום אין דבר טוב יותר מאשר לרכוש רכב יד שנייה, ראיתי קורבטים ב 90,000 ש"ח

ו SL בפחות, היום אין סיכוי להביא רכבים כאלה לארץ במחיר כזה, לצערי מדיניות המכס ומישרד התחבורע גורמים

לכך שהתחביב הזה יהיה של אנשים עשירים בלבד. דבר נוסף אתה יודע כמה זמן לוקח למכור רכב אספנות יד שנייה

תעקוב אחרי הלוחות זה לוקח חודשים.

ולסיום דוגמא אחרונה: יש למכירה שברולט בל איר שנת 56 לאחר ברקסים, מנוע, פנים הרכב חדש הוא מבקש 65,000 ש"ח

ולא מצליח למכור חצי שנה זה מחיר מצחיק לרכב כזה ואני בספק אם תמצא כזה רכב במצב הזה בארה"ב במחיר כזה

וזה עוד לפני מכס ושאר ירקות.

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם

ישה יקירי

כולם כבר הסבירו דיי יפה למה אתה טועה ולא כל מי שמביא רכב אספנות זה בשביל השוויץ או בשביל לעשות קופה, וגם מי שמביא בשביל השוויץ זה מתקבל על הדעת מבחינתי. אם אותו אחד שוויצר שכסף לא חסר לו במקום להביא מכוניות אספנות היה קונה 911 חדשה, היית בא אליו בתלונות?

אבל זה לא מה שרציתי לכתוב לך, רציתי לכתוב לך על עניין הDNA והשלטון.

צר לי לאכזב אותך, אבל השלטון זוועה, מדינה אוכלת יושביה ואין שום הרמוניה או הרגשה שהשלטון דואג לאזרחים. להפך.

הדוגמא שנתת על הדיזל, היא הצורמת לי ביותר.

דיזל היה אסור לשוק הפרטי מסיבות מפגרות כאלה ואחרות, ואז כשהותר לשימוש פרטי הישראלים התחילו לגלות את הדיזל והשוק התמלא ברכבים בעלי מומנט טוב, צריכת דלק נמוכה וזיהום אוויר מופחת. הרבה שנים אחרי אירופה אבל נגיד שזה איחור אופנתי.

אחרי שהישראלים התחילו לקנות דיזל פתאום הממשלה הבינה "אה.. רגע... יש פה תושבים שחוסכים כסף" ולא, אף אחד לא מנסה לעשות קומבינה - אנשים מנסים להגיע ממקום למקום בזול.

אז מה קרה? העלו את המיסוי בטירוף על הסולר, והיום יש לנו ליטר סולר שעולה בערך כמו ליטר בנזין והיתרון הוא רק בצריכת דלק מופחתת למנועי דיזל. אז מה? זה אשמת הכלל שהתחילו להשתמש במנועי דיזל?

מה רע שכולם יסעו פה בדיזל? באירופה זה עובד יופי.

הבנתי שאתה אשף ביד 2, אז תיכנס רגע ותחפש לך גולף דיזל או הונדה אקורד דיזל או איזה BMW דיזל, תמצא בודדות.

DNA? מה לעשות, כבר 2000 שנה אנחנו נלחמים, וב62 שנים האחרונות בתור מדינה ולא בתור עם.

ישראל היא השילוב הנורא ביותר בין מדינה מערבית ומדינת עולם שלישי. חוקים מטופשים של מדינה מערבית יחד עם הפקרות ושחיטות של מדינת עולם שלישי.

אז למה אתה מצפה מהאזרח של אותה מדינה סבא? שיהיה ציוני?

ומה זה ציוני? ליסוע בבנזין? לא ליסוע ברכב מסרחי? להצביע מפא"י?

ומי שנוסע בדיזל הוא קומבינטור שמנסה לדפוק את המדינה? TDI - Tembel Dofek Israel?

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם
רכב בכלל ואספנות בפרט, זאת לא השקעה. תחביב , שריטה , או כלי תחבורה שעולה כסף לתחזק אותו.

 

מי שמחפש השקעות יוכל למצוא בבורסה או בנדל"ן שם ניתן להרוויח מההשקעה.

 

ירון

מסכים איתך לחלוטין.יש גם מעט מאוד אספנים שלא נעולים על רכב יחודי.רובם ילכו על רכב שיש להם אליו רגשות,געגועים,סימפטיה,וכו',ויתמקדו בדגם,או יצרנית רכב אחת.מעט מאוד ימכרו את הרכב ע"מ לעשות קופה,אם בכלל.

רובם ישארו איתו לאורך שנים.ומי שחושב על כמה כסף,השקעה,רווח וכו',לא הגיע למקום הנכון.יום טוב לכולם

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
TDI - Tembel Dofek Israel?

 

 

אהבתי!

 

ישה - למה? מה באמת אתה רוצה להשיג, מעבר לתשומת לב? לאן אתה חותר?

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אנלוגי איני זקוק לתשומת לב , ולאן אני חותר תקרא כאן ותבין.

oyway מה שאתה כותב זה בדיוק מה שאני מתאר וחושש ממנו לגבי רכבי אספנות.

 

כולכם צודקים אבל אף אחד מכם לא צודק.

לא מדובר בהשקעה לא ברווח ולא בהחזר השקעה.

כל רוכש רכב גם אם הוא חדש דנדש יודע שרכב יורד בערכו ברגע שהגלגל הקדמי נגע בכביש.

מבחינה זאת אין שוני גם בכל הקשור לרכב אספנות.

 

הבאתי תמונת מצב , שהשתקפותה היא בלוחות הרכב השונים , שמראה שחור על גבי מקלדת , שמה שהולך היום בשוק הם רכבי השרירים.

אף אחד מאיתנו אינו קורא מחשבות או צפונות לב, בתוך המודעות יש כאלה שרוצים למכור את מכוניתם ורק מייחלים לסיום תקופת "העונש".

יש גם כאלה שלא , וישארו עם רכבם עד יומם האחרון, של הרכב או שלהם מה שבא קודם.

 

והשאלה שלי היא פשוטה ועליה תשובה לא קיבלתי מאף אחד.

 

כאשר זו תמונת המצב , האם אין חשש שהפריץ = השלטון , יגיע למסקנה כי יש לבטל את התקנה /נוהל המאפשר יבוא רכבי אספנות לארץ הקודש.

 

לכן הבאתי את הדוגמאות מן העבר שבהם הפריץ הגיב לנוכח מה שהפריץ ראה בשטח.

 

אצלו השטח יכול להיות ביקור בנוקיה או בעיון במספרי היבוא בחיתוך יצרן /סמ"ק. או בעיון בלוח יד 2

עכשיו הפריץ נוסע כידוע בפוקוס או במזדה 3 או בקורולה המסופקת לו ע"י מינהל הרכב.

אם הוא פריץ רם פריצות , באוונסיס או במונדיאו.

 

ואז תגובתו כוש של האמא שלהם , אלה נוסעים על רכבי שרירים עתירי סמ"ק וכו' ואני לתומי חשבתי כאשר אישרתי את היבוא שיביאו לארץ כלי רכב עתיקים , אספנות לשמה כאלה שבני מביא לנו צילומים מהרשי כאן

הודעה 12 והודעה 35 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=313474&highlight=%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%99&page=3

 

ואם זה מה שהם מביאים בוא נשים לזה סוף.

 

הפריץ יכול גם להתעורר מכך שבנו מושך לו ביד ואומר לו אבאב אבא בוא תראה איזה רכב מגניב, למראה קורבט אדומה .

לזה תוסיפו את ההפסד מן המיסוי , רכב עם זיהום אוויר יותר גבוה , וכו' וכו'.

והנה יש הצדקה מלאה לשינוי / ביטול התקנה.

וכפי שכתבתי בהודעה הראשונה

 

כאשר הפריץ מגלה כי במו ידיו הוא נתן אפשרות לישראל ישראלי "לעבוד" עליו הוא מגיב .DNA דפוק לשני הצדדים.

 

ויסביר מישהו , איפוא השגיאה בתרחיש שנראה הזוי ברגע הראשון. לא בעיני האספן אלא מנקודת המבט של הפריץ.

כי זה מה שקובע.

 

אפילו אלקמינו האספן צריך להיות חרד מכך.

 

הרמתי את הכפפה אלקמינו ושותפו , הזיעה עלי הבירה עליכם:shock:

ומתמונת המצב הזו חרדו עוד שניים , הם לא הרחיקו לכת בכתיבתם , ראו הודעה 4 שלי בשרשור כאן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה ישה.

נביאי זעם היו לנו הרבה תעשה חיפוש בפורום אתה תמצא לא מעט.

החל מביטול ההטבות ועד החמרה בתקנות קיבלנו על הראש.

אפילו אנשים מהענף ניסו לבחוש בתקנות והמקרה ידוע כמעט לכל חבר ב 5.

אני אוסף את הרכבים שלי ובכמות בגלל שאולי כן תיהיה פגיעה ובעתיד יהיה יותר קשה להשיג רכבים.

אבל מצד שני אתה יכול להסתכל כמו שמכוונים אותך הרוב שאולי הפריץ יאהב את ההתנהלות והכספים הנכנסים לקופה ויקל על היבואנים הפרטיים המייבאים רכב אספנות.

אני מסתובב הרבה במשך היום ונדיר לי לראות קורבטים ומרצדסים מיבוא שמסתובבים להוציא עיניים.

אני רואה יותר רכבים ישראלים כ וולוו או סובארו או חיפושית בלי לפגוע ברכבים אלו.

אם יוצא לי לראות רכב שרירים אני יותר משמח שהרכב רואה כביש ולא רק בסוף שבוע.

פורסם

ישה, אני חושב שבעיני הפריץ (כל פריץ סביר), אין רכב בן 30 - יהא אשר יהא, כולל פרארי ולמבורגיני שיובאו לישראל כאספנות, שיהיו בעיניו שוות יותר ממאזדה 3 חדשה וממוזגת שעולה בערך אותו דבר.

 

אז להוציא עיניים אם משהו שעולה כמו מאזדה ? לדעתי אתה קצת מגזים.

 

דווקא עם הרוח הכללית של דבריך אני מסכים. במדינה שלנו יש תחושה שבאופן קבוע השלטון מנסה למרר את חיי האזרח, האזרח מנסה כתוצאה מכך לחפש קומבינה לדפוק את השלטון וחוזר חלילה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אנלוגי איני זקוק לתשומת לב , ולאן אני חותר תקרא כאן ותבין.

oyway מה שאתה כותב זה בדיוק מה שאני מתאר וחושש ממנו לגבי רכבי אספנות.

 

כולכם צודקים אבל אף אחד מכם לא צודק.

לא מדובר בהשקעה לא ברווח ולא בהחזר השקעה.

כל רוכש רכב גם אם הוא חדש דנדש יודע שרכב יורד בערכו ברגע שהגלגל הקדמי נגע בכביש.

מבחינה זאת אין שוני גם בכל הקשור לרכב אספנות.

 

הבאתי תמונת מצב , שהשתקפותה היא בלוחות הרכב השונים , שמראה שחור על גבי מקלדת , שמה שהולך היום בשוק הם רכבי השרירים.

אף אחד מאיתנו אינו קורא מחשבות או צפונות לב, בתוך המודעות יש כאלה שרוצים למכור את מכוניתם ורק מייחלים לסיום תקופת "העונש".

יש גם כאלה שלא , וישארו עם רכבם עד יומם האחרון, של הרכב או שלהם מה שבא קודם.

 

והשאלה שלי היא פשוטה ועליה תשובה לא קיבלתי מאף אחד.

 

כאשר זו תמונת המצב , האם אין חשש שהפריץ = השלטון , יגיע למסקנה כי יש לבטל את התקנה /נוהל המאפשר יבוא רכבי אספנות לארץ הקודש.

 

לכן הבאתי את הדוגמאות מן העבר שבהם הפריץ הגיב לנוכח מה שהפריץ ראה בשטח.

 

אצלו השטח יכול להיות ביקור בנוקיה או בעיון במספרי היבוא בחיתוך יצרן /סמ"ק. או בעיון בלוח יד 2

עכשיו הפריץ נוסע כידוע בפוקוס או במזדה 3 או בקורולה המסופקת לו ע"י מינהל הרכב.

אם הוא פריץ רם פריצות , באוונסיס או במונדיאו.

 

ואז תגובתו כוש של האמא שלהם , אלה נוסעים על רכבי שרירים עתירי סמ"ק וכו' ואני לתומי חשבתי כאשר אישרתי את היבוא שיביאו לארץ כלי רכב עתיקים , אספנות לשמה כאלה שבני מביא לנו צילומים מהרשי כאן

הודעה 12 והודעה 35 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=313474&highlight=%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%99&page=3

 

ואם זה מה שהם מביאים בוא נשים לזה סוף.

 

הפריץ יכול גם להתעורר מכך שבנו מושך לו ביד ואומר לו אבאב אבא בוא תראה איזה רכב מגניב, למראה קורבט אדומה .

לזה תוסיפו את ההפסד מן המיסוי , רכב עם זיהום אוויר יותר גבוה , וכו' וכו'.

והנה יש הצדקה מלאה לשינוי / ביטול התקנה.

וכפי שכתבתי בהודעה הראשונה

 

כאשר הפריץ מגלה כי במו ידיו הוא נתן אפשרות לישראל ישראלי "לעבוד" עליו הוא מגיב .DNA דפוק לשני הצדדים.

 

ויסביר מישהו , איפוא השגיאה בתרחיש שנראה הזוי ברגע הראשון. לא בעיני האספן אלא מנקודת המבט של הפריץ.

כי זה מה שקובע.

 

אפילו אלקמינו האספן צריך להיות חרד מכך.

 

הרמתי את הכפפה אלקמינו ושותפו , הזיעה עלי הבירה עליכם:shock:

ומתמונת המצב הזו חרדו עוד שניים , הם לא הרחיקו לכת בכתיבתם , ראו הודעה 4 שלי בשרשור כאן.

 

ישה , הבאתי לך תשובות, אתה מעדיף להתמקד במילה אחת שאולי לא השתמשתי בה נכון...

 

בכל הדוגמאות שהבאת הבעיה היתה מבחינת השלטונות שהיתה פרצה במס, כלומר אנשים והכוונה להרבה אנשים השתמשו בה שלא לצורך המקורי ושלמו פחות מס. תקרא לזה תכנון מס , תחמון מס , חור בהגדרה או כל שם שתרצה.

 

במקרה כאן אנשים משלמים מס, והרבה.

 

בנוסף הסטטיסטיקות שאתה מבצע , אין לי מושג מהיכן אתה לוקח את הנתונים. 50 רכבי אספנות ביד 2 ? יש נכון לאתמול מעל 500, הרוב רכבים מקומיים , מיעוטם רכבים מיבוא. וגם רוב מרכבי היבוא הם מודעות דיג כמו שנהוג לומר, כלומר לא עומד מאחוריין רכב אמיתי שחונה בארץ הקודש אלא מתווך ש"עוזר" לך להביא רכבים. כנ"ל גם בclassic car

 

תתקשר לכמה כאלו , ראשית תראה שאתה מגיע לאותו אדם ממודעות שונות , ושנית אין קשר בין הרכבים שבתמונה לרכבים שהוא יציע לך. הפרסום הזה לא עולה לו כסף ולכן הוא מפרסם על מספר רכבים.

 

מספר הרכבים שמיובא אינו גדול כמו שאתה חושב, ולמזלנו רשות המיסים מחזיקה את הנתונים האמיתיים. ויעיד על כך כל מי שמייבא רכב וצריך להמתין עד שיצטברו מספר רכבים בכדי שהשמאי יגיע.

 

שוב כל המקרים שאמרת קרו אחרי שהייתה מסה קריטית, ואם זה יקרה ברכבי אספנות , אני בספק גדול. רוב הסיכויים שזה יקרה ביבוא אישי של רכבים חדשים. ושם היבוא מותר בגלל רצון של רשות המיסים לשבור את המונופול של יבואנים רשמיים / חברות הליסינג (ראה תקנות ליבוא מסחרי מקביל)

 

אז בבקשה ממך , תפסיק לצטט ולהוציא דברים מהקשרם וקרא את כל התגובה לפני שתגיב (מה שאני בטוח שיקרה)

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
ישה, אני חושב שבעיני הפריץ (כל פריץ סביר), אין רכב בן 30 - יהא אשר יהא, כולל פרארי ולמבורגיני שיובאו לישראל כאספנות, שיהיו בעיניו שוות יותר ממאזדה 3 חדשה וממוזגת שעולה בערך אותו דבר.

 

אז להוציא עיניים אם משהו שעולה כמו מאזדה ? לדעתי אתה קצת מגזים.

 

דווקא עם הרוח הכללית של דבריך אני מסכים. במדינה שלנו יש תחושה שבאופן קבוע השלטון מנסה למרר את חיי האזרח, האזרח מנסה כתוצאה מכך לחפש קומבינה לדפוק את השלטון וחוזר חלילה.

 

מה גם שכל מזדה 6 חדשה , יכולה לתת קרב טוב ל"רכב שרירים" ישן וטוב.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

ואני בכלל בעד להעמיד את כל יבואני רכבי השרירים והרכבים האמריקאיים מנקרי העיניים,

שרוצים לממש את ההשקעה/רווח בכיכר העיר ולירות בהם לאור היום לקול תשואות קהל משולהב...

הכי טוב חומייני, הכי טוב.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

ואני חושב גידי שהרעיון שלך דבילי ביותר.

אם אין לך מה לתרום לדיון מוטב אילו היית שותק.

 

אני רק תמה איך ממשפחה אחת יצאו שני הפכים כאלה גדולים.

 

אני גם מחכה לאסמכתא שלך על הבדיחה בנושא מיסוי של התחביב.

אולי נחכים כולנו בסוגיה המעניינת הזאת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...