Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלון

אני לא מסכים איתך לחלוטין

תנו לישה להתבטא גם אם דבריו לפעמים הם צנינים לאוזנינו

זוהי יופייה של דמוקרטיה למרות שהיא (הדמוקרטיה, מעצבנת לפעמים)

דני

מירוצי מכוניות

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לכל הכותבים

התשובות תגענה.

לצערי אני עסוק בנושאים יותר חשובים , לפחות מבחינתי ,לכן היא תידחה ביום יומיים.

 

שאו ברכה והמשך יום נפלא לכולם

 

 

אל תמהר! :?

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
למנהל הפורום - זה בדיוק הזמן לחסום את הישה או לפחות להסיר לו את ההרשאה לצטט.

 

אין לאיש דבר או חצי דבר הנוגע לעניין רכבים קלאסיים ואספנות.

פעילותו בפורום מזיקה - הוא מסכסך, מעיר דובים מרבצם, מחלק ציונים, מסיט שרשורים מנושאם ומטרתם, מצטט ומוציא דברים מהקשרם ובאופן כללי מהווה מטרד.

ביום "טוב" שלו (ורע שלנו) הוא מרביץ 30 הודעות ויותר ומטיל אימה על העמיתים בפורום שמא יצטט אותם, מה שגורם לאנשים לא לכתוב או לצנזר כתיבתם - לא זו מטרת הפורום.

אגב, ההודעות המקדימות שלו שמבטיחות תגובה (כמו הודעתו האחרונה) הן לשון איומים בעצמם.

אפשר לאסוף את הודעות המחאה הקודמות לזו שלי וכבר יספיקו למלא עצומה לחסימתו.

לחסום את הישה - ויפה שעה אחת קודם.

 

בברכה,

אלון

 

שים לב ושימו לב כולם

הקריטריון היחיד לחסימה ולביטול הרשאה וכו' הוא עבירה על כללי הפורום.

כל עוד הנושא שישה פתח הוא בתחום של רכבי אספנות, זכותו, כמו זכותו של כל משתתף, להביע את דעתו, תמצא חן בעיני או בעיני אחרים או לא..

בנוסף לכך, אם הוא "מטיל אימה" בכך שהוא יצטט, אז זכותו לצטט וכל מי שכותב כאן בפורום, צריך לדעת שתהיה התיחסות לדבריו.

ברגע שישה קיבל את הנזיפה (בשירשור קודם) ופתח שירשור נפרד על משנתו, יינתן לו חופש ביטוי, כל עוד הוא לא עובר על כללי הפורום, מי שזה לא מוצא חן בעיניו יכול לדלג ולא להגיב כי תגובה גוררת תגובה.

מאידך תגובות כמו ניהול חנות הצעצועים שלו הן לגופו של אדם ולא לגופו של עניין ואנחנו רואים את זה בהחלט בעין "לא טובה".

 

בני, מנהל הפורום

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני לדעתי אתה מגן עליו יותר מידי.

 

לסלף דברים להוציא תגובות משרשורים קודמים להביא אותם בהקשרים אחרים, גם אם הם לא עוברים על חוקי הפורום לפי דעתי לא במקום ולא נכון לעשות.

מה עוד שהוא מביא את הדברים על מנת לקנטר אנשים ולגרום למריבות וכל זה שאין לו שום עיניין בנושא אלא לחרחר ריב.

ישה יכול להעיר לנו על מכוניות שאנחנו מייבאים ולנו אסור להעיר לו על הצעצועים שהוא ייבא?

 

אני לא יודע אם אחד מהרכבים שלך מיובאים אבל אם כן אתה שייך ל אספסוף (קללה של אשכנזים) כמו הרבה אחרים,

זה נעים?

 

ישה היקר תנוח יום יומיים שנתיים עדיף.

אתה יכול לכתוב ולצטט מה שתרצה הדבר המשמעותי היחיד זה, שזה מעלה לך את מונה ההודעות.

 

ואתה POR1 מה זה מישקפי השמש על הרכב כדי שישה לא ינקר לך את העיניים?

עשיתי לך לייק על התמונה.

חוץ מזה קנית צעצועים?

פורסם
בני לדעתי אתה מגן עליו יותר מידי.

 

לסלף דברים להוציא תגובות משרשורים קודמים להביא אותם בהקשרים אחרים, גם אם הם לא עוברים על חוקי הפורום לפי דעתי לא במקום ולא נכון לעשות.

מה עוד שהוא מביא את הדברים על מנת לקנטר אנשים ולגרום למריבות וכל זה שאין לו שום עיניין בנושא אלא לחרחר ריב.

ישה יכול להעיר לנו על מכוניות שאנחנו מייבאים ולנו אסור להעיר לו על הצעצועים שהוא ייבא?

 

אני לא יודע אם אחד מהרכבים שלך מיובאים אבל אם כן אתה שייך ל אספסוף (קללה של אשכנזים) כמו הרבה אחרים,

זה נעים?

 

ישה היקר תנוח יום יומיים שנתיים עדיף.

אתה יכול לכתוב ולצטט מה שתרצה הדבר המשמעותי היחיד זה, שזה מעלה לך את מונה ההודעות.

 

ואתה POR1 מה זה מישקפי השמש על הרכב כדי שישה לא ינקר לך את העיניים?

עשיתי לך לייק על התמונה.

חוץ מזה קנית צעצועים?

 

נושא ניהול הפורום לא נתון לויכוח (ראה כלל מספר 1) ובטח לא ענייני האישיים או דעותי הפרטיות. כל התבטאות נוספת על ניהול הפורום תימחק לאלתר. באפשרותכם לפנות למנהלים בה"פ.

בני,מנהל הפורום

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

לתשומת לב, הודעות של ישה וקוביקסק שעסקו "בניהול חשבונות" (פורום חיפושית) נמחקו. אנו מזהירים שוב להצמד לגופו של עניין ה"חומר לאנשים חושבים" ולא לגופו של אדם. התחשבנויות הנוגעות לפורומים אחרים הן בהחלט לא מענייננו וכל סטיה כזאת מנושא השרשור תגרום למחיקה ואף לנקיטת אמצעים נגד הכותבים, ראו הוזהרתם.

בני, מנהל הפורום

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

איש עסקים אמריקאי רכש את האסטון מרטין של ג'יימס בונד ב-4.6 מיליון דולר

28/10/2010 12:35 | רויטרס

המחיר היה נמוך מהמצופה, אך גבוה בהרבה מהמחיר בו רכש המוכר את המכונית ב-1969 - 12 אלף דולר ■ הארי ייגי שזכה במכונית במכירה פומבית זכה גם בנופש בן 7 לילות ל-10 אורחים במתחם הנופש "גולדנאיי" שנפתח באחרונה בג'מאיקה ■ בכוונתו להציג את המכונית במוזיאון המכוניות הפרטי שלו באוהיו

טז יש אספנים שיודעים גם להינות וגם להרוויח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
איש עסקים אמריקאי רכש את האסטון מרטין של ג'יימס בונד ב-4.6 מיליון דולר

28/10/2010 12:35 | רויטרס

המחיר היה נמוך מהמצופה, אך גבוה בהרבה מהמחיר בו רכש המוכר את המכונית ב-1969 - 12 אלף דולר ■ הארי ייגי שזכה במכונית במכירה פומבית זכה גם בנופש בן 7 לילות ל-10 אורחים במתחם הנופש "גולדנאיי" שנפתח באחרונה בג'מאיקה ■ בכוונתו להציג את המכונית במוזיאון המכוניות הפרטי שלו באוהיו

 

טז יש אספנים שיודעים גם להינות וגם להרוויח

 

והקשר של זה לשרשור שלך הוא?

 

ומה לגבי מה ששאלו אותך מקודם גם אני וגם אחרים, מה אתה מציע לאדם שיש לו הרצון, כסף והיכולת לרכוש ולייבא לארץ מכוניות שרירים לעשות במקום?


×
×
  • תוכן חדש...