Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש שפלה 12/11/10


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה, בטח שהיה, נהדר אפילו, יופי של מפגש!

המצלמה שלי מטיילת וגם היא הבריזה כמוך.

מחר אנסה להוריד ולהעביר תמונות מהטלפון.

 

לא היה לי פרטנר לכנפיים חריפות, איפה אתה?

פורסם
היה, בטח שהיה, נהדר אפילו, יופי של מפגש!

המצלמה שלי מטיילת וגם היא הבריזה כמוך.

מחר אנסה להוריד ולהעביר תמונות מהטלפון.

 

לא היה לי פרטנר לכנפיים חריפות, איפה אתה?

 

הפרטנר שלך לכנפיים החריפות, הוא בד"כ - דורון, לא כך ? יאיר, מנשנש מעת לעת אבל הוא לא הפרטנר היחידי.

מצא משה

פורסם

מצא, בכיר ה"כנפים" אצלינו, זה אתה. מסדר כנפים בלי המפקד, זה לא אותו הדבר...:wink::lol:

חוצמזה, הייתי הנהג של ניצה וככזה, בירה לא מתאימה לתפריט.

יאיר, אני מחכה לסופשבוע, שבו יהיה טיול ג'יפים, טיול אופנועים, טיול טנדרים, טיול מפגש השרון ותורנות בעבודה....:?:roll::wink: בקצב הזה של האירועים, זה יכול להיות.

על מה תתלונן אז???:lol::lol:

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
ואפילו כמה 'עסקאות' נסגרו ......

 

את לא יכולה להותיר אותנו עם ה"לשון בחוץ" - אלו עיסקאות ואם מי ? (עם בני הדייג ?)

מצא משה

פורסם
עד שהכסף לא מחליף ידיים, פי מלא מים.....

לא נכון הפה שלך מלא לשון חריפה מאוד בהתאם לצורך

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום.

 

יום שישי האחרון הבן-אדם יושן!!!

מיתפנק! מה יש למה לא עובד ביום שישי!!!

בוקר יפה ,חלום ורוד ורטוב, ופתאום לפתע פתאום לפתע דפיקות בדלת ! פלא מצלצל ! ומי עומד בפתח?

קובי וואלק יום שישי בן אדם פסכי נו חבר מה לעשות סובל ושותק :-D.

מה אני רועה דמאות בעין ימין מה קרה קובי החתול מת הכלב נשך?

האוטו שלי מקולקל!!!

אין ברירה צריך לתקן קם והולך לתקן.

מסיים עושה חשבון ואומר מגיע לי ככה וככה אם השטנגה והאלמנת.

עוד פעם דימעה בעין השניה.

טוב התפשרנו ותמורת תשלום נאות של ככה וככה שקלים קיבלתי שטיפה דלוקס לרנו.

להסיר ספק הוכחות מצורפות.

מובן שהכול בסטלבט ושמישהוא לא יפתח לא התחת ויקבל רעיונות אני ביום שישי מגרד ביצים!!!

 

בברכה בני ל.

CIMG0452.JPG

CIMG0453.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ככה זה.

קניתי את הפיאט והייתי צריך יחד איתה חוזה שירות צמוד. זה נכון שהתנאים שלו מעט ביזאריים אבל מה לא עושים שהאוטו יסע...

 

מסקנות:

לבחור רכב נכון.

לבחור את המכונאי היטב!

לבחור היטב את החברים שלך.

הסתבכתי.

 

הייתי מכחיש את הנעשה, הבעייה שלוסטיג הופיע שם גם כן ויש עד נוסף. נו, לפחות הוא לא העלה את התמונות של ההברקה...

 

עדי, זה מחיר של חבר.

פורסם
ככה זה.

 

 

הייתי מכחיש את הנעשה, הבעייה שלוסטיג הופיע שם גם כן ויש עד נוסף. נו, לפחות הוא לא העלה את התמונות של ההברקה...

 

 

יש עוד הברקה אחרי המצב הזה ?????:-o:oops:

 

אתה כבר משתקף באוטו ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...