Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיסטרביוטר לJaguar E-Type V12


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

הלך לי הדיסטרביוטר המקורי ביגןאר אז הבאתי מאנגליה דיסטרביוטר לE-TYPE V12 שנת 74 (צורה אחרונה) למנוע 5.3 .

ההתקנה עצמה שלו לא מסובכת אבל לכוון אותו בהתאם עם ההצתה שהגל ארכובה יהיה בזווית הנכונה לניצוץ הראשון וכו...זה כבר יותר מסובך..

יש לכם המלצות על מישהו שעשה התקנה כזו בעבר או מישהו שיכול לעשות את זה בארץ במחיר שיהיה יותר סביר מלהביא מישהו מאנגליה ?

בתודה ,

ירון.

XJR

פורסם

שני כתובות מעולות:

 

ראובן מ"מרכז איילון" 03-6919025

 

עופר מ"חרמון קרבורטורים" 0526694446

 

סומך על שניהם בעיניים עצומות.

 

בהצלחה

איתן

פורסם

אני מראש אומר: אני לא מכיר יגוארים, אבל אני יכול להגיד לך איך התמודדתי עם בעייה דומה ברכבים אחרים.

 

1. מפרקים את מכסה המפלג ומסובבים באיטיות את המנוע מהפולי הראשי עד שהרוטור ב"שעה 12". מסמנים את הנקודה על הפולי ע"מ שתוכל לחזור על הפעולה בצורה קלה במקרה הצורך.

 

2. שולפים את המפלג הישן מכוונים את המפלג השני כך שגם הוא יהיה ב"שעה 12" ומרכיבים.

 

 

מלבד זאת בד"כ יש נקודה על הפולי של המנוע או על גלגל התנופה שלפיה מכוונים את המפלג, אני בטוח שבספרות מקוצועית לדגם ניתן למצוא הוראות מדוייקות...

פורסם
שלום לכולם ,

הלך לי הדיסטרביוטר המקורי ביגןאר אז הבאתי מאנגליה דיסטרביוטר לE-TYPE V12 שנת 74 (צורה אחרונה) למנוע 5.3 .

ההתקנה עצמה שלו לא מסובכת אבל לכוון אותו בהתאם עם ההצתה שהגל ארכובה יהיה בזווית הנכונה לניצוץ הראשון וכו...זה כבר יותר מסובך..

יש לכם המלצות על מישהו שעשה התקנה כזו בעבר או מישהו שיכול לעשות את זה בארץ במחיר שיהיה יותר סביר מלהביא מישהו מאנגליה ?

בתודה ,

ירון.

 

חזור אלינו עם תשובה כיצד נעשתה הפעולה .

חבל שישאר בגדר ההודעות הפרטיות בלבד .

×
×
  • תוכן חדש...