Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לפני כחצי שנה רכשתי אופל קומודור קופה שנת 1969

הרכב עמד 16 שנים והיה ללא טסט

לאחר השקעה רבה (של זמן וכסף...) הרכב עבר טסט והוא כעת מורשה ליסוע בכבישי ישראל

כמובן שגם עשיתי העברת בעלות ועכשיו הוא על שמי

השלב הבא הוא פחחות וצבע שאני חייב לעשות לרכב

אני מחפש המלצות על פחח טוב ולא יקר באזור המרכז שמתעסק עם רכבים ישנים

כמו כן יש כמה חלקים שהייתי שמח להחליף ולא לתקן כמו דלת נהג מכסה מנוע ומכסה תא מטען

אם למישהוא יש תובנות בנושא אשמח לשמוע

תודה מראש

עמי

פורסם

עמי , שים לב בתמונת בית הגלגל האחורי , עושה רושם שיש שם סדק בשילדה . כדאי לתקן לפני שנוסעים הרבה ...

אודי.

פורסם

אם אני זוכר נכון יש לך "חגיגה" בקורה של הדלת, צריך שמה תיקון מקצועי כי זו מחלה של אופלים החלודה שם (ובתחתית של הדלת).

הדרישות שלך לפחח לא הגיוניות וכנראה בגלל זה לא קבלת המלצות. הפחחים הזולים בד"כ נמצאים רחוק מהמרכז ועל עבודה מקצועית תצטרך לשלם 15K ש"ח וצפונה. אם מתעקשים על איזור המרכז אז יש לך באזה"ת הישן של ראשל"צ (ליד טיב טעם) את הפחח ששיפץ את הרנו של בני ל.

בכל אופן, אני שמח לשמוע שהרכב הזה חזר לכביש ויש לו רישוי, אני ביקרתי את הרכב כשנה לפני שרכשת אותו ולא קניתי כי הפרויקט היה גדול עליי (כבר שפצתי רכב ממצב יותר גרוע ואני מודע לעלויות). העבודה הקשה (פחחות) עוד לפניך ואני ממליץ לך לא לחפף בשלב הזה כי הרכב דורש הרבה השקעה בתחום הזה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
עמי , שים לב בתמונת בית הגלגל האחורי , עושה רושם שיש שם סדק בשילדה . כדאי לתקן לפני שנוסעים הרבה ...

אודי.

 

בודק תודה

פורסם
אם אני זוכר נכון יש לך "חגיגה" בקורה של הדלת, צריך שמה תיקון מקצועי כי זו מחלה של אופלים החלודה שם (ובתחתית של הדלת).

הדרישות שלך לפחח לא הגיוניות וכנראה בגלל זה לא קבלת המלצות. הפחחים הזולים בד"כ נמצאים רחוק מהמרכז ועל עבודה מקצועית תצטרך לשלם 15K ש"ח וצפונה. אם מתעקשים על איזור המרכז אז יש לך באזה"ת הישן של ראשל"צ (ליד טיב טעם) את הפחח ששיפץ את הרנו של בני ל.

בכל אופן, אני שמח לשמוע שהרכב הזה חזר לכביש ויש לו רישוי, אני ביקרתי את הרכב כשנה לפני שרכשת אותו ולא קניתי כי הפרויקט היה גדול עליי (כבר שפצתי רכב ממצב יותר גרוע ואני מודע לעלויות). העבודה הקשה (פחחות) עוד לפניך ואני ממליץ לך לא לחפף בשלב הזה כי הרכב דורש הרבה השקעה בתחום הזה.

 

 

אלעד ,הידע שלך מרשים אותי כל פעם מחדש

אכן יש לי "חגיגה" בדלת ו"מסיבה" במכסה מנוע ובגלל זה אני מחפש להחליף את החלקים,האם נכון הדבר שהדלתות של האופל רקורד מתאימות?

בכל מקרה אני בהחלט לא מחפף ובגלל זה מחפש בעל מקצוע טוב ואין לי בעייה גם להתרחק מהמרכז צפונה דרומה מזרחה מה שצריך

אם יש לך את המספר של הפחח מראשון לציון אודה לך מאוד

תודה

עמי

פורסם

זה הרכב שעמד לפני כמה שנים בחווה ליד ראשון לציון ??

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אם זכרוני אינו בוגד בי הרכב עמד במושב ליד רחובות.

 

עמי, הידע שלי מפתיע אותך כי רציתי לרכוש את הרכב בעבר וירדתי מהעניין לא בגלל שבעל הרכב דרש סכום גבוהה (מה שאני בד"כ רגיל אליו כשאני הולך לראות איזו "גרוטאה" מעניינת) אלא בגלל שהרכב דרש יותר מדיי השקעה.

לפי דעתי דלת של רקורד לא תתאים כי בד"כ דלת של רכב 4 דלתות שונה בגודל מרכב 2 דלתות (במרכב של 2 דלתות הדלת בד"כ יותר ארוכה כדי לאפשר גישה למושב האחורי).

לגבי טלפון תצטרך ליצור קשר עם בני ל למרות שנראה לי שהוא מופיע בשרשור בעלי מקצוע מומלצים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

דלתות של רקורד C קופה יתאימו בדיוק.

יש כזאת בטבעון במצב מזוויעה, אבל יכול להיות שמכסה המנוע והחלקים שאתה צריך יהיו במצב סביר (ראיתי את הרכב לפני שנה בערך, אני לא זוכר את המצב שלהם ספציפית). הבעיה היא שבעל הרכב, לפי מה ששמעתי, רוצה מחיר לא פורפוציונאלי בעליל.

 

הרכב עומד שם בחצר ונרקב, תעשה לו רק טוב אם תקח אותו לתרומת איברים. אם תרצה אני מוכן לקפוץ ולצלם לך את החלקים כדי לראות אם שווה לך להתחיל משא ומתן.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

ד"א, אם חלקים של קומדור חדשה יותר (נדמה לי 73) יתאימו לך אז יש לי תורמת איברים בשבילך.

בעל הרכב דורש דיי הרבה (6K-7K ש"ח אם אני זוכר נכון) אבל אני מוכן "לעזור" לך במימון בתמורה למנוע והגיר (בעצם את הגיר אתה יכול להשאיר אצלך, אני אסתפק במנוע, וורום וורום).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...