Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

W126 האם לייבא?


Arik TG
שימו לב! השרשור הזה בן 4976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בעיקרון הדגם קיים גם בארץ. לא חסרים אקזמפלרים במצב סביר. אפשר אפילו למצוא SEL560 (מישהו אפילו פעם רצה להתחלף איתי על אחת כזאת קופה :p).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה לייבא.

אני שוקל לעשות את זה.

 

אלו שיש בארץ הרבה פעמים נראות טוב בגלל שמתקנים אותן מבחינה ויזואלית כמו שצריך אבל אי אפשר באמת לדעת מה עבר עליהן בגלל העבר ה"בעייתי" של הרבה מהן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניראה לי ששווה לייבא רק אם אתה רוצה דגם אמרקאי עם מנוע 8 צילנדר .דיגמי ה280 ניתן להשיג בארץ בסכומים של עד 30000 שח ואתה יכול לראות ולשמוע ובלי הרבה כאבי ראש מול המכס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://inlandempire.craigslist.org/cto/2153537125.html

 

1800 דולר, 150 ק"מ ממני :)

 

היתרון הוא שבפירוקיה יש תמיד איזה 4-5 כאלו לחלקים ובדר"כ הן במצב מצויין .

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה מתחלקת לכמה חלקים: האם "שווה" כלכלית? בפירוש לא. נכון שאין בארץ הרבה במצב טוב אבל גם לכאלו שכן לא ישלמו את המחיר שיעלה לך לייבא אחת. זה בוודאות.

 

האם שווה מבחינת הנאה ונסיעה? בפירוש כן. רכב אדיר ומוצלח מאוד אם כי שוקל לא מעט מה שאומר שכמו שציינו קודמי, דגמי ה 8 צילינדר עדיפים בהחלט.

 

האם ארה"ב או אירופה? זה תלוי מה אתה מחפש.

 

קודם כל, למיטב ידיעתי הדגמים האמריקאיים חלשים יותר. 500 אירופאי ו500 אמריקאי לא יסעו אותו דבר. אל תתפוס אותי במילה, אבל זה מה שאני זוכר.

 

אם תקנה מאיזורים כמו נאבדה ואריזונה, תקבל בודי שלא תמצא כמוהו בשום מקום בעולם. בעיקרון יש נטייה לאירופאיות להיות חלודות בהרבה ורוב הסיכויים שגם אם תקנה רכב יפה הוא כבר יהיה מתוקן. כשאתה קונה רכב מאיזור מדברי הבודי יהיה מדהים, ולמרצדסים האלה יש נטייה לחלודה.

 

חוץ מזה, במרצדס כל תוספת עלתה כסף, אבל בארה"ב הם היו חייבים לצייד כי האמריקאים לא יקנו רכב לא מצויד ומפנק. מה שזה אומר שרכב אמריקאי יהיה מצויד במיטב הפינוקים האפשריים בעוד שהאירופאי בדרך כלל לא. ברכב מהשנים האלה באירופה לא כל יום תמצא מזגן, ויש מצב שאפילו החלונות יהיו ידניים.

 

בהפוך מבעיית החלודה, אם תקנה רכב טוב באירופה סיכוי טוב שהוא טופל בצורה טובה ומקצועית, הנהגים נוטים להיות טובים יותר, ויש הרבה רכבי "אוטובאן" שאולי נסעו הרבה אבל מהר ומחוץ לעיר מה שיחד עם התחזוקה והטמפרטורות הנמוכות יותר השאירו אותם במצב מכאני מעולה. יהיו גם הרבה רכבים שבשונה ממצב הפח, הפנים שלהם יהיה כמו חדש. בארה"ב זה בדיוק יהיה הפוך. יש לאמריקאים נטייה להשקיע בצד החיצוני ולהזניח את היתר.

 

ולא פחות חשוב, באירופה זה עולה יותר.

 

אין 560 בשנת 81, יש 500. משנת 82 יש sec ש"שווה" יותר ועדיין מאוד זולה בחו"ל.

 

כל זה היה כמובן בהכללה, יש המון רכבים כאלה, כל אחד והמצב הספציפי שלו. העיקר, תעשה את החשבון שלך, ואל תצפה שהוא יהיה כלכלי.

 

בהצלחה, מקווה שעזרתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאירופה ניתן לייבא גיר רגיל - משהו שלא סביר למצוא בארה"ב. לגבי הצד המכני - גרמניה עדיפה לאין שיעור - הקרבה ל"צלחת" (מפעל המרצדס). ה"פינוקים" במכונית בת 30 הם מתכון בטוח לצרות, לכן עדיף כמה שפחות - יתרון לגרמניה. עלות הרכבים - לדעתי אם תבדוק באיביי תגלה שהדגמים הבסיסיים (280) יעלו לך בסביבות 1000 יורו. כמו כן, לפי הבנתי - משלמים פחות מכס אם מייבאים מגרמניה .

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון לגבי המכס, זה קצת פחות. נדמה לי 128 אחוז במקום 132, אל תתפוס אותי במילה.

 

לגבי הפינוקים, מזגן זה לא פינוק וגם חלונות חשמל לא. עור זה בוודאי לא דבר מכאני שמתקלקל, ומערכת רמקולים מקורית זה לא שוס גדול אבל מקום לשים חדשים זה בהחלט רצוי כי בהרבה מקרים אחרת אין אפשרות לשים משהו נחמד בלי להתחיל לחתוך ולכער.

 

חוץ מזה, האמינות ואיכות הבנייה המדהימה של המרצדסים מהשנים האלו היא אגדה נכונה לחלוטין. אם יש רכב שהמנגנונים החשמיליים שבו יעבדו גם אחרי 50 שנה, זה הרכב. חוץ מזה, בעיניי כמו שצריך להנות מרכב שהוגדר בזמנו בצדק כמכונית הטובה בעולם (מרצדס 500) הפינוקים זה חלק מהחוויה, ומה שמתקלקל מתקנים ובעלות לא גבוהה.

 

זו כמובן לא היתה הבעת דיעה אם עדיף אירופה או ארה"ב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאירופה ניתן לייבא גיר רגיל - משהו שלא סביר למצוא בארה"ב. לגבי הצד המכני - גרמניה עדיפה לאין שיעור - הקרבה ל"צלחת" (מפעל המרצדס). ה"פינוקים" במכונית בת 30 הם מתכון בטוח לצרות, לכן עדיף כמה שפחות - יתרון לגרמניה. עלות הרכבים - לדעתי אם תבדוק באיביי תגלה שהדגמים הבסיסיים (280) יעלו לך בסביבות 1000 יורו. כמו כן, לפי הבנתי - משלמים פחות מכס אם מייבאים מגרמניה .

 

צר לי לאכזב אותך אבל אתה לא מבין כמה מכוניות ידניות מסתובבות בארה"ב, נתון ממש מפתיע במיוחד בהשוואה לישראל.

 

לכותב התגובה שמעלייך, אני צירפתי שרשור של 560 שנת 81 למכירה, לא במצב מושלם אבל במחיר מעניין.

 

אני לא יודע אם ראית איך האירופאים נוהגים.

 

בארה"ב אנשים מטפלים טוב במכוניות שלהם, לעשות הכללות והשוואות שווא לאירופאים זה שגוי .

 

אני חיפשתי איזה רכב ישן ומפנק וכמות המרצדסים שמצאתי יד ראשונה עם פחות מ100K מייל משנות ה80 הייתה גדולה.

 

כבר עברו 5 חודשים מאז שהחלטתי לקחת עוד יום לחשוב על הרכישה של 560SEC שחורה , 86 עם 70 ומשהו אלף מייל ב2500 דולר, הייתי צריך לחטוף במקום.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוואי, עדיין לא שמעתי על ידיים שמתחלפות בצורה שלילית או על נסועה שלילית.

 

לא בכל יום אתה מוצא רכב בן 20 פלוס בבוורלי הילס יד ראשונה במצב חדש במחיר שכזה.

 

לפחות למדתי מהטעות וממש לאחרונה רכשתי שברולט אל-קמינו 85 עם כל התוספות, יד ראשונה ו41K מייל אני רק מחכה שהיא תגיע אליי :(

 

 

אני כותב את ה שוב על דפי הפורום, במידה ומישהו מוצא רכב בקרבת מקום וצריך זוג עיניים בוחנות, אני פה, אני אעזור בשמחה בכל דרך שאוכל, כי גם אני מזוכיסט !

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מתעלק על השרשור, אבל בנצי ידוע לך במקרה על פורדים F100 מ1956, במחיר של עד 10 אלף דולר במצב יחסית טוב?

אצלנו (בשוויץ) רוצים סכומים אסטרונומים :S

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה מתחלקת לכמה חלקים: האם "שווה" כלכלית? בפירוש לא. נכון שאין בארץ הרבה במצב טוב אבל גם לכאלו שכן לא ישלמו את המחיר שיעלה לך לייבא אחת. זה בוודאות.

 

האם שווה מבחינת הנאה ונסיעה? בפירוש כן. רכב אדיר ומוצלח מאוד אם כי שוקל לא מעט מה שאומר שכמו שציינו קודמי, דגמי ה 8 צילינדר עדיפים בהחלט.

 

האם ארה"ב או אירופה? זה תלוי מה אתה מחפש.

 

קודם כל, למיטב ידיעתי הדגמים האמריקאיים חלשים יותר. 500 אירופאי ו500 אמריקאי לא יסעו אותו דבר. אל תתפוס אותי במילה, אבל זה מה שאני זוכר.

 

אם תקנה מאיזורים כמו נאבדה ואריזונה, תקבל בודי שלא תמצא כמוהו בשום מקום בעולם. בעיקרון יש נטייה לאירופאיות להיות חלודות בהרבה ורוב הסיכויים שגם אם תקנה רכב יפה הוא כבר יהיה מתוקן. כשאתה קונה רכב מאיזור מדברי הבודי יהיה מדהים, ולמרצדסים האלה יש נטייה לחלודה.

 

חוץ מזה, במרצדס כל תוספת עלתה כסף, אבל בארה"ב הם היו חייבים לצייד כי האמריקאים לא יקנו רכב לא מצויד ומפנק. מה שזה אומר שרכב אמריקאי יהיה מצויד במיטב הפינוקים האפשריים בעוד שהאירופאי בדרך כלל לא. ברכב מהשנים האלה באירופה לא כל יום תמצא מזגן, ויש מצב שאפילו החלונות יהיו ידניים.

 

בהפוך מבעיית החלודה, אם תקנה רכב טוב באירופה סיכוי טוב שהוא טופל בצורה טובה ומקצועית, הנהגים נוטים להיות טובים יותר, ויש הרבה רכבי "אוטובאן" שאולי נסעו הרבה אבל מהר ומחוץ לעיר מה שיחד עם התחזוקה והטמפרטורות הנמוכות יותר השאירו אותם במצב מכאני מעולה. יהיו גם הרבה רכבים שבשונה ממצב הפח, הפנים שלהם יהיה כמו חדש. בארה"ב זה בדיוק יהיה הפוך. יש לאמריקאים נטייה להשקיע בצד החיצוני ולהזניח את היתר.

 

ולא פחות חשוב, באירופה זה עולה יותר.

 

אין 560 בשנת 81, יש 500. משנת 82 יש sec ש"שווה" יותר ועדיין מאוד זולה בחו"ל.

 

כל זה היה כמובן בהכללה, יש המון רכבים כאלה, כל אחד והמצב הספציפי שלו. העיקר, תעשה את החשבון שלך, ואל תצפה שהוא יהיה כלכלי.

 

בהצלחה, מקווה שעזרתי

 

תודה על התגובה המקיפה, ולכל שאר המגיבים.

 

קודם אני אגדיר מטרות - המטרה שלי היא אוטו שישמש גם ליומיום כרכב שני בבית (הראשון מזדה ליסינג), וגם אם האחזקה השוטפת שלו תהיה יחסית יקרה זה לא יהיה חוג מוסך שהולכים פעמיים בשבוע - את זה האכילה אותי מספיק הלנצ'יה קאפה.

אני רוצה להנות מהאוטו שנקרא בזמנו "הכי טוב בעולם", ולכן כן, אני מכוון ל 8 צילינדרים כי אם כבר אז כבר, וגם קראתי שהם מוצלחים יותר.

 

קראתי גם שהדגמים האמריקאים חלשים יותר (בגלל התקינה המחמירה). לא קריטי בעיני. אני הרי לא הולך לקרוע את האוטו. מה שכן, התקינה האמריקאית הכריחה אותם לשים טמבונים מכוערים להפליא. יש לא מעט מכוניות שהם קוראים להן EURO שהגיעו ביבוא מקביל עם תקינה ארופאית (והפנסים הארופאים, שהאמריקאים משום מה מתלהבים מהם) ואז נהנים מכל העולמות.

וואלה לא חשבתי על השרידות הפרעונית בנבאדה :-) . מצד שני היובש לא אוכל גומיות וכאלה?

אבל השאלה המרכזית היא יתרונות וחסרונות של להביא מחו"ל או לקנות מקומי.

אתה אומר שמחו"ל יהיה יותר יקר. אז אם זה לא משתלם מה היתרונות של אוטו מיובא בכל זאת?

בס"ה חשבתי שמחו"ל הן יהיו שמורות ומטופלות יותר, ועם קילומטרים נוחים (אמרת אוטובאן?) אבל אתה אומר שאפשר למצוא בארץ שמורות ועדיין יהיו משתלמות יותר מאשר יבוא. אפשר דוגמאות מספריות (בקירוב גס, כדי לקבל מושג)?

לטעמי היתרון הגדול ביותר הוא שבארץ אני לא מוגבל ל 81 ואחורה ויכול לקנות אוטו שגם יהיה מהחצי השני והמוצלח עוד יותר של הדגם וגם בילה 5-8 שנים פחות על הכביש.

החסרון הגדול לדעתי בארץ הוא טיפול רשלני כשהאוטו ביד הרביעית והחמישית שלו. אני מניח שרכב שהוא זול יחסית בקניה אבל יקר בחלפים ובטיפולים יקבל טיפול לקוי. מהתמונות ביד 2 נראה שויזואלית הריפודים והפנים דווקא שמורים.

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...