Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, אתם נראים לי כמו האנשים הנכונים למה שאני רוצה להשיג.

ברכב שלי יש פסי מגן בדלתות בפלסטיק שחור.

אני רוצה להחליק אותם ולצבוע אותם בצבע הרכב.

 

למיטב הבנתי אני צריך לשייף אותם (הם מחוספסים) עם נייר 600.

לאחר מכן למיטב הבנתי אני צריך למרוח חומר שנקרא פרמייר? לפסלטיק? ולצפות את הכל.

ואז שוב לשייף עדין עם נייר 600?

ואז לקחת לצבע?

 

איזה פרמייר להשתמש? יש בספריי? החלק כולו מפלסטיק.

נייר 600, רטוב? יבש? מה לקנות?

 

מאיפה משיגים את כל החומרים באיזור תל אביב? אם יש באיזור ריבל ויד חרוצים זה מעולה לי.

תודה לעוזרים.

פורסם

אם אתה צובע את הפסי קישוט לצבע שחור אז לא צריך פריימר ואם לצבע אחר אז ההמלצה שלי היא ללכת לפחח ולבקש ממנו שיצבע לך, העלות לא אמורה להיות גבוהה במיוחד (גג 350)

 

אם תלך ותקנה את כל הרכיבים זה יגיע ל 150 בערך והצבע לא יחזיק מעמד לאורך זמן כי בספריי הריכוז של הצבע נמוך יותר ויש שם יותר טינר מצבע מה שאין אצל פחח שמוהל את הצבע במקום

 

תצור קשר עם חנות בשם טופ קולור והם ידריכו אותך ויתנו לך מחירים ותראה מה יותר נכון לעשות

 

בהצלחה :)

 

 

נדב.

  • אחראי פורום
פורסם

לגבי החיספוס, ככה יוצר המגן ואתה רוצה להחליק אותו לגמרי?

אם כן, נייר 600 לא יספיק לך, הוא יישחק מהר מדי. בד"כ מתחילים נמוך יותר, 180-240, ועולים למעלה.

פריימר מיישמים בהתזה, יש ספציפיים לפלסטיקי רכב.

ניירות לפיניש לפני צבע (ברמות של 400-500, לא צריך יותר מזה) - תעבוד תוך כדי טבילה במים מדי פעם.

בסיום צבע עליון. בסביבה שציינת גש לטופ קולור (יצחק שדה) או ברק ישיר בסלמה.

שניהם יכולים גם להכין לך את הגוון הספציפי שלך בספריי ומחזיקים את כל הציוד שאתה צריך.

ממליץ לך לרכוש לפחות את הפריימר אצלם, פשוט כי הציוד הרבה יותר איכותי ועמיד מכל מה שתמצא באייסים למינהם. בניירות אין הבדל.

בהצלחה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תודה!

המטרה היא או שחור מבריק או לבן מבריק - הרכב לבן.

יש עוד דברים שאני רוצה לעשות וללא קשר לעלות כספית אני רוצה להנות מהתהליך.

השלה הבא יהיה הכוורת המעצבנת של השירוקו ומכסה הפלסטיק של המנוע.

 

אני אתייעץ עם טופ קולור

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...