Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל אחד יש מחיר מסויים בעבור כלי הרכב שלו וזכותו לדרוש אותו.

המחיר אינו תוצאה של שכיחות כלי הרכב בלבד אלא גם של זכרון נוסטלגי, שעות עבודה והשקעה, איתור חלקים והרבה כאן מכירים סיבות נוספות (כגון שריטות בראש שלנו (-: ).

הבעיה אינה כמה אדם דורש בעבור הכלי שלו אלא כמה סוחרי רכבי האספנות דורשים בעבורו אחרי שרכשו אותו ממנו.

 

פורסם
סיני ידידי היקר,

יש מצב לתמונות של הג'ילרה?

תודה,

ראובן

היי ראובן...לונג טיים נו סי......יש לי תמונות במחשב...אבל בטח תצחקו עלי אם ארשום פה שאינני יודע איך להעלותם לפורום...:oops:

יש למישהו קישור אולי?

בתודה מראש...

יבואן MALOSSI בישראל-ו JR FILTER-סדנא ומוסך מורשה לדו-גלגלי..שוקן 13 ת'א 03-5370338

פורסם
לכל אחד יש מחיר מסויים בעבור כלי הרכב שלו וזכותו לדרוש אותו.

המחיר אינו תוצאה של שכיחות כלי הרכב בלבד אלא גם של זכרון נוסטלגי, שעות עבודה והשקעה, איתור חלקים והרבה כאן מכירים סיבות נוספות (כגון שריטות בראש שלנו (-: ).

הבעיה אינה כמה אדם דורש בעבור הכלי שלו אלא כמה סוחרי רכבי האספנות דורשים בעבורו אחרי שרכשו אותו ממנו.

10000 לייקים....:wink:

יבואן MALOSSI בישראל-ו JR FILTER-סדנא ומוסך מורשה לדו-גלגלי..שוקן 13 ת'א 03-5370338

פורסם
היי ראובן...לונג טיים נו סי......יש לי תמונות במחשב...אבל בטח תצחקו עלי אם ארשום פה שאינני יודע איך להעלותם לפורום...:oops:

יש למישהו קישור אולי?

בתודה מראש...

 

כאשר אתה פותח תגובה חדשה , יש מתחת לכפתור של פרסם תגובה , ריבוע נוסף של אפשרויות נוספות,

לחץ שם על הכפתור של "נהל קבצים מצורפים" נפתח חלון שבו ניתן להעלות קבצים / תמונות

 

שים לב לגודל התמונה , היות שניתן להעלות תמונות עד גודל מסוים.

 

בהצלחה

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...